Gå til innhold

Dama er for våt, noen tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis evt dama er for våt, passer det ypperlig at hun facesitter meg et 10 minutt... så kan vi fortsette knulle etterpå🤗

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Runker dere med løst grep siden det er nok friksjon for dere selv om dama er plaskvåt? 

Anonymkode: b64ae...4d4

alt ettersom det.. noen ganger løst, andre ganger hardere grep.. Hvordan jeg runker har ikke noe å si på hvordan jeg har det med min partner. 

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Runker dere med løst grep siden det er nok friksjon for dere selv om dama er plaskvåt? 

Virker på meg som at mange mener de er avhengig av masse friksjon. Noen må holde på som en hannkanin i det vide og brede osv. og klager over vid og våt osv. Jeg går ut fra at det faktisk er sånn for noen og respekterer det. Man kjenner best seg selv, tross alt.

Mens for meg er hele følelsen av å komme inn i / være inni henne, hele situasjonen nærmest, utover det rent "mekaniske" (friksjon) en veldig stor del av det hele. Ting som skjer i ("det store") hodet. Psykisk osv. Med det å komme også. Eller også hvordan hun beveger seg, ting hun gjør eller lyder fra henne som kan trigge meg. Flere ting...mange ting. Jeg har ikke sex bare med penis i hennes vagina, liksom. Men med hele meg. Og hele henne. 

Tenk på at de som kommer alldeles for fort etter penetrering og har dette som et problem, slett ikke må ha mengder av friksjon for å komme samme hvor våt eller vid hun er. Så det sitter veldig mye mellom ørene også. Det handler masse om tenning og hvor på "kurven" man er, og DET handler om mye mer enn bare friksjon og mekanisk stimulering av penis for en del av oss, tror jeg nok.

Men folk er da forskjellige. Peniser også. Jeg har mistet fullstendig lysten på "røff" runking av den tradisjonelle typen med årene, gjør det praktisk talt aldri lenger, og har fått mye mer sans for mykere og/eller mer direkte stimulering på et mye mer begrenset område av penis med en finger eller to, eller hennes tunge... Er kanskje å regne som spesielt følsom, har enormt mye (nesten alt) av følsomheten i forhuden og strengen. Mulig det er noe jeg har "tunet inn på" over tid, vet ikke. Men det har ikke alltid vært sånn. Vil tro at dette også har sitt å si for hva jeg "behøver" av friksjon. Man venner seg til helt forskjellige ting alt ettersom.

Har selv aldri hatt problemer med å komme vaginalt med min partner selv om hun er aldri så våt og ikke er hverken enestående trang eller kjempegod til å knipe. Det handler tydeligvis lite om friksjon for min del.  Men det er stillinger jeg kommer lettere i, bare fordi det f.eks er mer hudkontakt, mulig å kline samtidig, ha øyekontakt,  nyte synet av puppene hennes spesielt godt osv. fordi dette er ting jeg tenner ekstra på.

Tror bare ikke det er fasitsvar på dette her. Men syns seriøst synd på damene som får høre at de ikke har trang nok vagina. Eller er for våte. Det har jeg aldri fått meg til å tenke om en partner.

Anonymkode: 58175...d73

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Virker på meg som at mange mener de er avhengig av masse friksjon. Noen må holde på som en hannkanin i det vide og brede osv. og klager over vid og våt osv. Jeg går ut fra at det faktisk er sånn for noen og respekterer det. Man kjenner best seg selv, tross alt.

Mens for meg er hele følelsen av å komme inn i / være inni henne, hele situasjonen nærmest, utover det rent "mekaniske" (friksjon) en veldig stor del av det hele. Ting som skjer i ("det store") hodet. Psykisk osv. Med det å komme også. Eller også hvordan hun beveger seg, ting hun gjør eller lyder fra henne som kan trigge meg. Flere ting...mange ting. Jeg har ikke sex bare med penis i hennes vagina, liksom. Men med hele meg. Og hele henne. 

Tenk på at de som kommer alldeles for fort etter penetrering og har dette som et problem, slett ikke må ha mengder av friksjon for å komme samme hvor våt eller vid hun er. Så det sitter veldig mye mellom ørene også. Det handler masse om tenning og hvor på "kurven" man er, og DET handler om mye mer enn bare friksjon og mekanisk stimulering av penis for en del av oss, tror jeg nok.

Men folk er da forskjellige. Peniser også. Jeg har mistet fullstendig lysten på "røff" runking av den tradisjonelle typen med årene, gjør det praktisk talt aldri lenger, og har fått mye mer sans for mykere og/eller mer direkte stimulering på et mye mer begrenset område av penis med en finger eller to, eller hennes tunge... Er kanskje å regne som spesielt følsom, har enormt mye (nesten alt) av følsomheten i forhuden og strengen. Mulig det er noe jeg har "tunet inn på" over tid, vet ikke. Men det har ikke alltid vært sånn. Vil tro at dette også har sitt å si for hva jeg "behøver" av friksjon. Man venner seg til helt forskjellige ting alt ettersom.

Har selv aldri hatt problemer med å komme vaginalt med min partner selv om hun er aldri så våt og ikke er hverken enestående trang eller kjempegod til å knipe. Det handler tydeligvis lite om friksjon for min del.  Men det er stillinger jeg kommer lettere i, bare fordi det f.eks er mer hudkontakt, mulig å kline samtidig, ha øyekontakt,  nyte synet av puppene hennes spesielt godt osv. fordi dette er ting jeg tenner ekstra på.

Tror bare ikke det er fasitsvar på dette her. Men syns seriøst synd på damene som får høre at de ikke har trang nok vagina. Eller er for våte. Det har jeg aldri fått meg til å tenke om en partner.

Ååå, så deilig.. Fin mann.. Håper jeg møter en slik en. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Ja, det blir jo litt mindre friksjon når det er veldig fuktig, men for min del er det voldsomt tennende når hun blir plaskvåt, så det veier opp og vel så det. Skulle for mye av følsomheten forsvinne så har man alltids hender, munn og leketøy man kan variere med. Vått er godt, mener nå jeg💦

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er stillinger jeg kommer lettere i, bare fordi det f.eks er mer hudkontakt, mulig å kline samtidig, ha øyekontakt,  nyte synet av puppene hennes spesielt godt osv. fordi dette er ting jeg tenner ekstra på.

Stiller meg 100% bak dette. Så lenge det er masse hudkontakt, kyss, kjenne puppene hennes mot brystet mitt og se i ansiktet hennes at hun er tent, så kan hun være så trang/vid eller våt hun bare vil. "Modellkropp" kommer også laaangt ned på lista hvis disse faktorene klaffer.

• Hjerte 1
Skrevet

Ta med et håndkle og tørk litt underveis :)

Jeg blir veldig våt og har alltid sagt ifra at det bare er å gjøre det. Ingen som gjør det da men. 

Anonymkode: 4cae9...f22

• Liker 1
Skrevet

Ikke så mye å gjøre enn å tørke underveis. Kan være andre ting som påvirker , som hormonspiral feks 

Anonymkode: 23385...fbb

Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd said:

Stiller meg 100% bak dette. Så lenge det er masse hudkontakt, kyss, kjenne puppene hennes mot brystet mitt og se i ansiktet hennes at hun er tent, så kan hun være så trang/vid eller våt hun bare vil. "Modellkropp" kommer også laaangt ned på lista hvis disse faktorene klaffer.

Ikke sant? Men utrolig hvor ulike ting det fokuseres på for den enkelte. Vi alle opplever sex veldig ulikt og individuelt. Ofte kommer folk her (eller der) med ting jeg alldeles ikke kan relatere til eller aldri har tenkt på engang, som de kanskje syns er superviktig eller veldig problematisk. 

Seksualiteten er jo som personligheten på så mange måter, veldig vanskelig å generalisere om.

Beklager litt avsporing der.

Hvis hun var helt ekstremt våt, tror jeg at jeg bare ville brukt litt ekstra tid på å slikke i meg mest mulig av overskuddet. Er helt på linje med Bamseklemmer der altså. Er helt gal etter f***esaft, nemlig. Men her pleier det å være akkurat passe vått og altså uansett ikke noe problem.

• Liker 1
Skrevet

Det er det dessverre ganske håpløst med damer som blir for våte. All friksjon forsvinner jo, uavhengig av hvor velutstyrt man måtte være. Det finnes kanskje en medisinsk løsning på det, medisner som reduserer produsjonen av kjønnssekret?

Anonymkode: 215d7...d8c

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg undrer meg også over dette med "for våt" som et problem. Ingen runker vel med et tørt jerngrep rundt pikken? For meg har det alltid vært slik at jo våtere jo bedre. Ekstra våt er både ekstra deilig og ekstra sexy. Skikkelig hot rett og slett. Ikke bare for piv, men også fordi jeg elsker å gå ned på henne, leenge. Og hva er vel bedre da enn at hun renner over av deilig erotisk eliksir??

Endret av Paramount
Skrevet
1 hour ago, Paramount said:

Jeg undrer meg også over dette med "for våt" som et problem. Ingen runker vel med et tørt jerngrep rundt pikken? For meg har det alltid vært slik at jo våtere jo bedre. Ekstra våt er både ekstra deilig og ekstra sexy. Skikkelig hot rett og slett. Ikke bare for piv, men også fordi jeg elsker å gå ned på henne, leenge. Og hva er vel bedre da enn at hun renner over av deilig erotisk eliksir??

Heeelt enig i ALT dette!

Klage på selveste honningen i honningkrukken, liksom!

Den kosteligste av jordiske substanser...

"Tørk det bort"...

Utakknemlige sjeler...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 15.40):

Jeg er relativt godt utstyrt, men sliter fremdeles med at hun blir så våt at det ikke er nok friksjon for meg. Hun kjenner meg godt inni seg, men for meg så sliter jeg med å komme siden det som sagt blir liten friksjon. Ser ikke på dette som dumpegrunn, så det er uaktuelt for min del...

Men ønsker gjerne tips og triks for å øke nytelsen min.

Anonymkode: 9c3fd...b69

Hvis du ikke vil ha henne så kan jeg godt overta😍

Anonymkode: fbf15...135

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg blir våt foran en mann. Det er ekkelt. Liker best å ha normal mengde væske.

Anonymkode: 7bd03...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at hvis jeg tenner nok på dama, så kan jeg komme lett uavhengig hvor våt og "vid" hun måtte være. Det meste ligger i hodet egentlig. Men optimale er vell veldig våt mus som kan knipe.. Drømmer om å oppleve ei dame som squirter under samleie;)

Anonymkode: e255b...723

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også våt, men min erfaring er at mennene har elsket det og kommet. 

Men jeg har mange ganger holdt litt rundt penisen helt nederst. Og hjulpet til litt friksjon. ;)

Anonymkode: b661c...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...