Gå til innhold

Dama er for våt, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt godt utstyrt, men sliter fremdeles med at hun blir så våt at det ikke er nok friksjon for meg. Hun kjenner meg godt inni seg, men for meg så sliter jeg med å komme siden det som sagt blir liten friksjon. Ser ikke på dette som dumpegrunn, så det er uaktuelt for min del...

Men ønsker gjerne tips og triks for å øke nytelsen min.

Anonymkode: 9c3fd...b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir.

Anonymkode: 90252...3bd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

We-vibe leketøy? Vil kunne gi dere begge noe ekstra stimulering under akten.

Anonymkode: c78cb...4ac

• Nyttig 1
Skrevet

Det er jo positivt at hun blir våt. Skjønner ikke at mannfolk ønsker at dama skal være tørr. Det gjør bare vondt og minner mer om ufrivillig og uønsket sex. 

Anonymkode: 13614...26f

• Liker 14
Skrevet

Bruker hun musklene i skjeden/underlivet når du er inne i henne da? Kniper til rundt penis så det blir trangere?

Anonymkode: 1d059...57b

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg sliter med det samme og det hjelper å dra penis ut underveis og tørke.

Endret av NewStart87
Skriveleif
Skrevet

Snakk om eksen din mens du er inni henne. 

Anonymkode: fc579...720

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er relativt godt utstyrt, men sliter fremdeles med at hun blir så våt at det ikke er nok friksjon for meg. Hun kjenner meg godt inni seg, men for meg så sliter jeg med å komme siden det som sagt blir liten friksjon. Ser ikke på dette som dumpegrunn, så det er uaktuelt for min del...

At dama di blir klissvåt må du jo bare ta som en kjempebonus. Jeg har det også slik, jeg er helt middels utstyrt (13-14cm), men plages overhodet ikke at det blir for vått.. jeg bare ELSKER det, jo våtere jo bedre.. Om du skulle slite litt, bare ta en kort pause innimellom og tørk kjapt av junior og på henne og fortsett.  Jeg har ikke noe problem med å føle nok friksjon selv om det er plaskvått. Vær happy for hva du har, det motsatt hadde vært mye kjipere..

• Liker 11
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du omskjært? Annen grunn til nedsatt sensitivitet? Runker du 10 ganger hver dag?

Har aldri, aldri opplevd at en dame blir for våt. Vått er jo bare godt.

• Liker 9
Skrevet

Tørke underveis, problem solved. 

Anonymkode: a76eb...813

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare runke siste biten for å komme? Du trekker deg ut, runker på siste delen, så kan du sprute på henne og?

Komme inni er jo mer type "prøve få barn", eller slike som kommer lett og holder kort.

Anonymkode: ceedf...a6c

Skrevet

Æh? Å klage på våt vagina blir litt som å klage på stiv penis i min verden.

Problemene folk har...

Anonymkode: 58175...d73

• Liker 5
Skrevet

Jeg er dame og blir alt for våt… kjæresten elsker det og vil gjerne ha glidemiddel i tillegg.. jeg kjenner ingenting så jeg bruker tampong før jeg vet det blir sex så jeg er dehydret og tørket inn før vi begynner. Han hater jeg gjør det.. 

Anonymkode: a815e...da0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er dame og blir alt for våt… kjæresten elsker det og vil gjerne ha glidemiddel i tillegg.. jeg kjenner ingenting så jeg bruker tampong før jeg vet det blir sex så jeg er dehydret og tørket inn før vi begynner. Han hater jeg gjør det.. 

Anonymkode: a815e...da0

Hvor lenge før du har sex bruker du tampong? Dette trikset må jeg prøve. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
intexus40 skrev (På 2/25/2022 den 16.28):

At dama di blir klissvåt må du jo bare ta som en kjempebonus. Jeg har det også slik, jeg er helt middels utstyrt (13-14cm), men plages overhodet ikke at det blir for vått.. jeg bare ELSKER det, jo våtere jo bedre.. Om du skulle slite litt, bare ta en kort pause innimellom og tørk kjapt av junior og på henne og fortsett.  Jeg har ikke noe problem med å føle nok friksjon selv om det er plaskvått. Vær happy for hva du har, det motsatt hadde vært mye kjipere..

Kanskje du har en mere følsom penis eller at dama de er trangere enn ts sin. Selv om damer er plaslvåte er det stor forskjell på tranghet. Noen kan åpne seg som en brønn mens andre er trang selv om det er vått. Individuelt med andre ord.

Anonymkode: b3a8e...294

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 16.35):

Kanskje du har en mere følsom penis eller at dama de er trangere enn ts sin. Selv om damer er plaslvåte er det stor forskjell på tranghet. Noen kan åpne seg som en brønn mens andre er trang selv om det er vått. Individuelt med andre ord.

Anonymkode: b3a8e...294

La oss bare si at jeg og min partner er kompatible både mentalt og kroppslig.

• Liker 1
Skrevet

Tørk med håndkle og fortsett. Kan til tider være et problem med kona mi også, men jeg ser på det som et luksusproblem. 

Anonymkode: ee6f5...670

Skrevet

Jeg blir også plask våt. Tror bare pikken til typen ble vant til det over tid. Han sa han hadde nesten kun vært med «tørre» damer😅 Så handler kanskje om følsomhet? Vet ikke 

Anonymkode: 4bfe3...b6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 15.40):

Du er nok ikke så stor som du skal ha det til. Kjøp en sleeve. 

Anonymkode: 82603...3d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
intexus40 skrev (På 25.2.2022 den 16.28):

jabx skrev (På 25.2.2022 den 18.15):

Er du omskjært? Annen grunn til nedsatt sensitivitet? Runker du 10 ganger hver dag?

Har aldri, aldri opplevd at en dame blir for våt. Vått er jo bare godt.

Runker dere med løst grep siden det er nok friksjon for dere selv om dama er plaskvåt? 

Anonymkode: b64ae...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...