AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Er normalvektig for å ha det sagt. Men, HATER å gå lettkledd om sommeren eller i badehall med ungene. I basseng har jeg alltid bikinitruse under badedrakt for å kjenne meg mest mulig påkledd🙈 Har sex med mannen såklart, men misliker å sove naken etterpå. Må minst ha truse og skjorte på. Han synes jo det er rart.. Går aldri naken rundt hjemme. Det er egentlig ikke en kroppsdel jeg er komfortabel med, men er selvsagt takknemlig for at jeg er ved god helse. Bare lurer på om jeg er fryktelig rar? Flere som meg? Jeg påfører ingen kompleksene mine for å ha sagt det.. Anonymkode: 42011...f9e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Jeg tror de fleste har komplekser for kroppen sin. Anonymkode: ba7a6...eac
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Jeg hadde det sånn før. Jeg er normalvektig, og har forsåvidt en helt ok kropp. Ikke noe spesifikt jeg skammer meg over. Men jeg hatet likevel å gå i shorts, gikk aldri i det om sommeren, var ille nok med t-skjorte. Gikk alltid i bukse når jeg pyntet meg, aldri skjørt. Unngikk strand og svømmehaller som pesten. Men etter jeg fikk barn har jeg omtrent mistet den "skammen" helt. Ikke at jeg soler meg naken i bakgården, akkurat Men jeg har null problemer med shorts og skjørt, og helt ok med svømmehall, til og med fellesdusjen. Aner ikke hvorfor, bare ble sånn. Anonymkode: 15791...1d1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Hater kroppen min. Hadde gjort hva som helst for å bytte med noen andre. Anonymkode: 6b289...c3e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Jeg viser meg aldri i bikini pga. lien fettansamling på magen, ikke stor, men likevel. Har noia for at andre skal legge merke til magen min. Trener fast og spiser sunt, men magefettet sitter dessverre. Er i 30-årene og har to barn. Men har hatt det samme fettet siden før jeg fikk barn. Begynte da jeg var 25 ca. Anonymkode: 0866e...b85
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hater kroppen min. Hadde gjort hva som helst for å bytte med noen andre. Anonymkode: 6b289...c3e Og nei, jeg går aldri lettkledd. Hater vår og sommer, er jo så varmt. Ikke gått i bikini på mange år. Er heller ikke seksuelt aktiv. Så vidt jeg klarer å vise underarmer. Anonymkode: 6b289...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hater kroppen min. Hadde gjort hva som helst for å bytte med noen andre. Anonymkode: 6b289...c3e 9 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og nei, jeg går aldri lettkledd. Hater vår og sommer, er jo så varmt. Ikke gått i bikini på mange år. Er heller ikke seksuelt aktiv. Så vidt jeg klarer å vise underarmer. Anonymkode: 6b289...c3e Hvor mange % av damer på din alder ville du byttet kropp med? Anonymkode: 4c3a2...fc4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 Jeg er fornøyd med kroppen min, er godt trent og slank. Men jeg er utrolig hvit og lyser opp på stranda, og har veldig tydelige tydelige blodårer.. Blir aldri brun, og hater å smøre meg med kremer. Allle har vel sine ting. Anonymkode: 30712...a3f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 Hadde gitt hva som helst for å bytte med deg. Anonymkode: 149db...22c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 9 Hvor mange % av damer på din alder ville du byttet kropp med? Anonymkode: 4c3a2...fc4 Veldig mange. Hvem som helst som er slank. Anonymkode: 6b289...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er fornøyd med kroppen min, er godt trent og slank. Men jeg er utrolig hvit og lyser opp på stranda, og har veldig tydelige tydelige blodårer.. Blir aldri brun, og hater å smøre meg med kremer. Allle har vel sine ting. Anonymkode: 30712...a3f Du er i det minste ikke tjukk eller har løs hud fordi du har vært tjukk. Slutt å klag, trent og slank er perfekt. Synlige blodårer gir alle faen i. Samme med blek hud. Aner ikke hvor heldig du er. Anonymkode: 6b289...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #13 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er i det minste ikke tjukk eller har løs hud fordi du har vært tjukk. Slutt å klag, trent og slank er perfekt. Synlige blodårer gir alle faen i. Samme med blek hud. Aner ikke hvor heldig du er. Anonymkode: 6b289...c3e Det er ikke bare det å være tjukk og det å ha løs hud som gjør at man ikke er komfortabel med sin egen kropp. Jeg har blitt regelrett mobbet gjennom hele oppveksten fordi jeg er så blek. Det er søren ikke gøy det heller. Anonymkode: d4a4f...bf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå