AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Jeg dater en som har reisejobb - 2 uker borte og 2 uker hjemme. Det er allerede litt vanskelig i denne bli-kjent fasen og ikke få så mye tid sammen. Det blir nesten som å bli kjent på nytt når vi treffes igjen etter et langt opphold. Det er fortsatt tidlig i datingen så jeg varierer veldig i forhold til hvordan jeg ser på dette. Noen dager tenker jeg at dette helt klart er en dårlig idè og at jeg bør finne noen som ikke reiser fordi det ville vært enklere å forholde seg til. Mens andre dager kjenner jeg på at jeg gjerne vil bli bedre kjent med han og at jeg sikkert takler dette bedre etterhvert. Noen andre som har hatt det slik og kan dele erfaringer eller tips? Anonymkode: a8ade...78c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Jeg holdt meg unna folk som reiste mye i jobben da jeg var på utkikk. Jeg har nå alltid vært en sånn som tenker litt fremover, og jeg var på utkikk etter en å stifte familie med. Og å få barn med en som var vekkreist så mye, hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: 57231...55f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Har tidligere avsluttet dating med folk som reiser ekstremt mye, enten det er privat, i jobbsammenheng eller begge deler. Som du er inne på, så blir selv "bli kjent" fasen ganske vrien når den ene er bortreist hele tiden, og med mindre vedkommende ønsker å redusere reisevirksomheten litt for å prioritere å bli litt mer kjent over tid, så er det ikke liv laga for min del. Anonymkode: ba5a2...e80
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Om jeg var veldig interessert og kjente en gjensidig interesse, ville jeg fortsatt det med han. Tenker da kommer det litt av seg selv. Treffes når han er hjemme og ringes/meldes/facetime når han er vekk. Hadde droppet det om det var mer sånn, "kunne vært hyggelig å blitt mer kjent..." Anonymkode: 30957...c62
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Kjæresten min er 2 uker på jobb, og 4 uker hjemme. Innimellom 3-3. Syntes fortsatt det er litt tøft, nå 5 år inn i forholdet. Men han er verdt det. Og man venner seg til det. Blir mye tid på FaceTime om kveldene når han er på jobb. var tøffere i starten, følte også vi begynte på nytt hver gang han kom hjem. så ting tok lang tid med oss. 1,5 år før vi introduserte barna. Anonymkode: 39e40...a5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå