Gå til innhold

Mann dømt etter bading med barna

Fremhevede innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalingsmur. Hva gjelder saken? Høres helt gærnt ut.

Anonymkode: 2252d...9a7

• Liker 6
Skrevet

Overskriften er altså mann dømt for seksuelle handlinger ETTER bading med barna. 

Anonymkode: b765e...c30

• Liker 2
Skrevet

TS, kan du ikke heller linke til dommen?

Anonymkode: 9fc6b...089

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS, kan du ikke heller linke til dommen?

Anonymkode: 9fc6b...089

Det er ingenting. Bare forsøk på å få betalt for sin egen "sak" i avisa.

Anonymkode: 0dbca...225

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Betalingsmur. Hva gjelder saken? Høres helt gærnt ut.

Anonymkode: 2252d...9a7

Far badet med sine døtre og lot dem holde på tissen hans uten å gjøre noe får å stoppe det. Dette skjedde flere ganger under bading med far.

Anonymkode: 0281e...0d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Far badet med sine døtre og lot dem holde på tissen hans uten å gjøre noe får å stoppe det. Dette skjedde flere ganger under bading med far.

Anonymkode: 0281e...0d1

Hva er det du vil ha stoppet ts? Bading med barn eller det du nevner her? For de fleste er vel enige i at det første er uskyldig og det andre ulovlig, og at de to tingene ikke har noe med hverandre å gjøre?

Anonymkode: 6cbd0...d56

• Liker 13
  • Nyttig 3
Gjest Adobyen
Skrevet

Er det en seksuell handling når pappa+ 2 barnehagebarn hopper i badekaret, leker og koser seg?  Samme om mamma tok pappas plass?  Er det naturlig at en familie ser hverandre nakne innenfor husets 4 vegger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det har alltid vært straffbart å misbruke barn, velkommen etter.

Anonymkode: d760b...7c6

• Liker 12
Skrevet
Adobyen skrev (36 minutter siden):

Er det en seksuell handling når pappa+ 2 barnehagebarn hopper i badekaret, leker og koser seg?  Samme om mamma tok pappas plass?  Er det naturlig at en familie ser hverandre nakne innenfor husets 4 vegger?

Du synes kanskje det er normalt at døtrene tar på penis til far gjentatte ganger uten at han stanser dem? Det går kanskje under «koser seg»?

Anonymkode: a3853...566

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Selvfølgelig er seksuelle handlinger mot barn alvorlig. Men det er ikke det du snakker om. Bading med barn er både naturlig og fint.

Anonymkode: 9e36d...124

Nei, det er ikke naturlig og fint. Æsj, la nå barna få bade i fred. 

Anonymkode: 60aa6...4bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du synes kanskje det er normalt at døtrene tar på penis til far gjentatte ganger uten at han stanser dem? Det går kanskje under «koser seg»?

Anonymkode: a3853...566

Jeg får ikke lest artikkelen pga betalingsmur, men tenker at det kommer an på hva som faktisk foregikk.  Jeg vet at det er mange menn som er livredde for å være for nær sine døtre pga at de kan bli mistenkt for noe de ikke har gjort.  Tenk anatomi.  En mann kan jo ikke ha et barn i fanget uten at de risikerer å treffe kroppsdeler, men det har jo ikke noe med sex eller pervo å gjøre. 

Endret av Adobyen
Skrevet

Nå har jeg mannlige slektninger som ikke tør ta med kid'en på bading fordi de er redde for å beskyldt for ting men jeg tror at tittelen her må være clickbait. Er nok ikke badingen som er problemet men hva som skjedde under/etterpå tenker jeg. 

Det må være greit å være naken rundt ungene uten å bli dømt for det så klart. Vi er jo blitt helt redd for nakenhet jo. 

Anonymkode: 6cfc2...4db

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da forskjell på å være naken med barna sine, og la dem ta på kjønnsorganer. 

Jeg bader med mine barn, men helt siden de har vært babyer har jeg fjernet nysgjerrige hender fra intime kroppsdeler. Og det samme har faren gjort. Dette er jo vanlig opplæring i grensesetting, det er ikke alle steder vi ønsker å bli tatt på av andre (enn voksen partner). 

Jeg husker faren til ei venninne gikk ut naken fra badet og viftet med penis som helikopter foran oss. Utrolig ubehagelig, og jeg sluttet å være der. I voksen alder har jeg lurt på hva som egentlig skjedde i det hjemmet.. 

Anonymkode: b765e...c30

• Liker 5
Skrevet

Leste denne før i dag og reagerte sterkt! Ingenting tyder på noe som helst av seksuelle overgrep. Noe retten til og med innrømmer. Men likevel straffer de han for å ikke ha gjort nok for at ungene ikke skulle ta på han!

jeg har en gutt som er veldig opptatt av pupper. Alltid vært. Han synes de er myke og gode. Jeg har tatt vekk fingrene hans sikkert tusen ganger! Likevel kan jeg sitte fullt påkledd og før jeg vet ordet av det, er det en hånd ned i genseren min. Jeg ber han alltid ta den ut. Med en gang. Og fjerne den fysisk hvis han ikke gjør det. Han er nå fem og nesten like ivrig som da han var et og to. Er det overgrep og da eller? Det er ikke mer enn to måneder siden han kom hoppende inn i dusjen mens jeg dusja og tok meg på rumpa. Jeg ba han selvfølgelig om å slutte og gå ut. Men er det overgrep og? Synes hele den saken her er fullstendig latterlig! Og et hån mot de som faktisk opplever overgrep!

Anonymkode: 88924...399

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Leste denne før i dag og reagerte sterkt! Ingenting tyder på noe som helst av seksuelle overgrep. Noe retten til og med innrømmer. Men likevel straffer de han for å ikke ha gjort nok for at ungene ikke skulle ta på han!

jeg har en gutt som er veldig opptatt av pupper. Alltid vært. Han synes de er myke og gode. Jeg har tatt vekk fingrene hans sikkert tusen ganger! Likevel kan jeg sitte fullt påkledd og før jeg vet ordet av det, er det en hånd ned i genseren min. Jeg ber han alltid ta den ut. Med en gang. Og fjerne den fysisk hvis han ikke gjør det. Han er nå fem og nesten like ivrig som da han var et og to. Er det overgrep og da eller? Det er ikke mer enn to måneder siden han kom hoppende inn i dusjen mens jeg dusja og tok meg på rumpa. Jeg ba han selvfølgelig om å slutte og gå ut. Men er det overgrep og? Synes hele den saken her er fullstendig latterlig! Og et hån mot de som faktisk opplever overgrep!

Hvordan kan han straffes for dette om det ikke var en seksuell intensjon? Høres veldig snålt ut… hvordan kom saken opp?

Anonymkode: ca866...015

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan kan han straffes for dette om det ikke var en seksuell intensjon? Høres veldig snålt ut… hvordan kom saken opp?

Anonymkode: ca866...015

Den første der forstår jeg ikke selv. Men den andre var fordi barnet hadde sagt eller gjort noe i barnehagen som gjorde at de var bekymret. 

Skrevet

Ifølge retten, har moren til barna vitnet om at barna ikke selv opplever at de har vært utsatt for overgrep.  Eller noe som har vært ekkelt og vanskelig. Men tapet av faren og selve saken har vært vanskelig. 

Anonymkode: a0dcb...4f9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg forstår hva du mener, men det er forskjell på pupp og tiss. Hvis sønnen din pleide å stikke hånda under skjørtet ditt for å ta deg på tissen hadde du nok reagert og snakket til han slik at han ikke gjorde det igjen. En pupp er mer som litt mageflesk. Upassende at folk tar på, men ikke det samme som å ta deg på tissen. 

Anonymkode: dad98...434

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår hva du mener, men det er forskjell på pupp og tiss. Hvis sønnen din pleide å stikke hånda under skjørtet ditt for å ta deg på tissen hadde du nok reagert og snakket til han slik at han ikke gjorde det igjen. En pupp er mer som litt mageflesk. Upassende at folk tar på, men ikke det samme som å ta deg på tissen. 

Anonymkode: dad98...434

Enig i det. I tillegg vil jo små barn stort sett ha et forhold til mammas pupp som mat og kos. 
Har ikke lest saken, men reagerer på dom hvis far ikke hadde seksuell intensjon.

Uansett virker det som han har vært sløv med å fjerne handa, noe som er bekymringsfull dårlig grensesetting og ikke bra oppdragelse. Men dømt for seksuelt overgrep? Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...