Gå til innhold

Kunne du datet Mase-Mari?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså en dame som maser om sex hele tiden. Som er konstant kåt og aldri får nok. 

Anonymkode: 6f680...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Altså en dame som maser om sex hele tiden. Som er konstant kåt og aldri får nok. 

Er det negativt da?

Anonymkode: 2b226...061

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk datet Mase-Mari. Kjempeslitsomt, og egentlig jævla usexy i lengden.

Anonymkode: 6328a...746

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har faktisk datet Mase-Mari. Kjempeslitsomt, og egentlig jævla usexy i lengden.

Hvor gammel var hun?

Skrevet

Det relevante her er jo ikke om hvor mye hun maser om sex, men hvordan hun ser ut. Er hun brytfæl er det jo uinteressant uansett om hun maser om sex eller ikke. Er hun ung, veltrent og sexy så skal hun bare mase i vei.

Anonymkode: 12e79...b03

Skrevet

Hun kommer i kategorien "damer det kunne vært interessant å prøve å være sammen med".  I hvertfall da kåtheten kanskje kunne ha matchet.  Nå som 50+, holder det at hun liker sex, og deler på å ta initiativ noen ganger i uka. 

Hvis hun var av typen med en veldig ekstrovert seksualitet, som måtte jukke på leggen min, uansett sosial sammenheng, så hadde jeg nok betakket meg. 

Anonymkode: d5f6f...321

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi var begge i trettiårene.

Skrevet
On 2/24/2022 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

Nei, for slike damer har ofte en diagnose. 

Anonymkode: 8ae9d...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...