AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Når jeg var 15år var jeg og noen veninner på fest hos noen eldre gutter, tror de var 21-22år. Kjente noen av de på forhånd og noen ukjente.. Hadde ikke mye drikke med meg, men fikk drikke der borte. Husker at han som bodde der gikk å hentet mye drikke til meg som jeg drakk og jeg ble fullere å fullere.. de andre reiste hjem og jeg ble igjen alene.. Jeg var så full at jeg nesten ikke husket noenting dagen etterpå men det siste jeg husker er at han gikk ned på meg og at jeg prøvde å si fra at jeg ikke ville dette men han fortsatte.. jeg kjempet ikke noe imot men ga uttrykk for at det var ubehagelig Dagen etterpå våkner jeg og kjenner at vi garantert har hatt sex, da jeg hadde vondt nedentil.. Jeg har sannsynligvis ikke gjort noe for å stoppe dette, og siden jeg husker så lite så syns jeg det er vanskelig å tenke tilbake på hele greia. Jeg sliter enda med at noen skal gå ned på meg foreksempel, da jeg får et tilbakeglimt på den hendelsen Jeg har aldri sagt til noen at dette har skjedd da jeg er usikker på hvordan dette kan tolkes.. er det voldtekt? Eller sex som var innafor? Anonymkode: d8565...471
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Nei, kjære deg dette er langt i fra innafor. Det er grov utnyttelse av et barn som er ute av stand til å si nei, både på grunn av alder og beruselse. Håper du har det fint ♥️ Anonymkode: 8d343...699 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts. Takk❤ Anonymkode: d8565...471 Du var 15 år, så uansett om du sa nei eller ikke klarte si noe, så er det voldtekt. Han utnyttet deg og burde blitt straffet. Om du var 15 år og var frivillig med på det ville det vært voldtekt pga du var et barn og ikke i stand til å beskytte deg selv. Anonymkode: 7e0c1...895
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Det er veldig lett å utnytte unge jenter på 15 år, og dette var voldtekt. Anonymkode: 7e0c1...895
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Dette er voldtekt. du husket ikke hendelsen. Du er under den seksuelle lavalderen, samt at du ble skjenket alkohol til. ta kontakt med et NOK senter i fylket ditt. Der kan du snakke med hyggelige mennesker og de har taushetsplikt. Vare å få snakket ut om dette med noen som har kunnskap om dette vil være til stor hjelp Anonymkode: 7e6fa...44a
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Ja, du ble voldtatt. Klem og varme tanker til deg ❤️ Det er så mange som tror at voldtekt innebærer vold. Noe som selvsagt er helt feil. Ts her beskriver virkeligheten til mange jenter og gutter. De lurer faktisk på om de ble voldtatt eller ikke. Nettopp fordi det ikke var vold inne i bildet. Vi må finne et bedre og dekkende ord. Anonymkode: 9a2b4...a2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå