AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Jeg skrev et innlegg her for en uke siden der jeg var dypt fort helt over mitt alkoholforbruk….som var alt alt for høyt. Mannen oppdaget det og satte kniven på strupen. Jeg trodde aldri jeg ville få sove igjen. Nå en uke etter er jeg så glad:-) En uke uten en dråpe, og jeg sover greit og humøret stiger for hver dag☺️ Anonymkode: 7aa95...b44 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Gratulerer så mye!!!🥳🥳🥳 Takk🥳🥰🥳 Anonymkode: 7aa95...b44
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Veldig bra gjort, ts. Sett stadig vekk et ben foran det andre, pust inn og ut med magen...gjør det du ellers skal gjøre og plutselig har det gått en hel mnd. Dette får du til.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Veldig bra gjort, ts. Sett stadig vekk et ben foran det andre, pust inn og ut med magen...gjør det du ellers skal gjøre og plutselig har det gått en hel mnd. Dette får du til. Takk☺️ Det må bare gå, og jeg er veldig motivert. Fikk meg en skikkelig oppvekker når mannen konfronterte meg. Fine er at jeg allerede merker jeg er mer våken og klar, presterer allerede bedre på jobb kjenner jeg🥳 Anonymkode: 7aa95...b44 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Bli gjerne med i skravletråden vår. Vi er mange i samme båt. Anonymkode: eeb05...06a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå