Gå til innhold

Jeg ble "stood up" noen som har opplevt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle på date i går med en mann jeg har snakket med i to uker hver dag. Første gangen fikk han korona, og vi kunne ikke møtes som planlagt. Vi skulle ta en kaffe i går, og jeg sa dagen før at jeg skulle inn på kontoret, som er i området der han bor. Foreslo en kaffe. Han var enig og gledet seg.

Så kom dagen og på jobb kom det masse hastegreier og jeg var veldig opptatt. Ser på snap klokka 16 at han hadde sendt melding klokka 13, og jeg svarte at jeg er i området. Men han åpner ikke snappen. Jeg går så å venter i to timer på han, og sender snapper, som han ikke åpner. 

Jeg innser da at han rett og slett har blokka meg, selv om han visste at jeg kom til å sette å vente på han. Han har fortsatt ikke lest snappene, så jeg sendte han en melding på happn om at han kunne jo sagt ifra om at han ikke ville treffes, og at det går bra. Null svar. 😳 forstår ingenting.

Vekslet mellom å tenke at han var dau, at noe hadde skjedd han, eller at han var så sur på meg fordi jeg var så opptatt på jobb at han blokka meg og tenkte aldri mer. 

Anonymkode: ecebd...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stood up det samme som ghosting?

Anonymkode: ca0fa...3cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er stood up det samme som ghosting?

Anonymkode: ca0fa...3cc

Det er å lage en avtale og så bare forsvinne. Så sitter personen du skal møte igjen og venter. 

• Liker 2
Skrevet

Når avtalte dere å møtes da? Dersom avtalen var på ettermiddagen etter jobb, er det rart at han ikke svarte. Var den tidligere på dagen, skjønner jeg han ikke orket å vente når du ikke svarte på 3 timer...

Anonymkode: ef386...a73

• Liker 8
Skrevet

Tror nok han føler at det var du som ignorerte han, når du ikke svarte på 3 timer. 

Anonymkode: cdecf...ecb

• Liker 4
Skrevet

Drit i det å begynn letingen etter neste potensielle date! Jeg tenker også det siste du nevnte, at han ble sur og blokket. Det fine med dagens teknologi er at man har mulighet til å treffe andre man ellers aldri ville møtt før. En av mange baksider er at det blir lett å få en bruk-og-kast mentalitet der vanlig folkeskikk går ut av vinduet. Skal så lite til for enklete før de bare dropper den potensielle daten. Kan godt være denne mannen hadde følt seg skikkelig dum viss han hadde visst du satt å ventet i flere timer. Har selv opplevd at folk dropper ut av samtaler, noe jeg ikke har noe imot. Har ikke blitt stood opp på date som du opplevde, og ikke gjort det mot andre heller. Det er stygt gjort. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når avtalte dere å møtes da? Dersom avtalen var på ettermiddagen etter jobb, er det rart at han ikke svarte. Var den tidligere på dagen, skjønner jeg han ikke orket å vente når du ikke svarte på 3 timer...

Etter jobb ja. Begge har jo fulltidsjobber.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror nok han føler at det var du som ignorerte han, når du ikke svarte på 3 timer. 

Anonymkode: cdecf...ecb

Det er det jeg lurer på. Men hadde masse å gjøre som hastet, og rekker ikke å snappe da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor har du fått to likes? Vi skulle jo ikke treffes på jobb. 😂

Skrevet
Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden):

Drit i det å begynn letingen etter neste potensielle date! Jeg tenker også det siste du nevnte, at han ble sur og blokket. Det fine med dagens teknologi er at man har mulighet til å treffe andre man ellers aldri ville møtt før. En av mange baksider er at det blir lett å få en bruk-og-kast mentalitet der vanlig folkeskikk går ut av vinduet. Skal så lite til for enklete før de bare dropper den potensielle daten. Kan godt være denne mannen hadde følt seg skikkelig dum viss han hadde visst du satt å ventet i flere timer. Har selv opplevd at folk dropper ut av samtaler, noe jeg ikke har noe imot. Har ikke blitt stood opp på date som du opplevde, og ikke gjort det mot andre heller. Det er stygt gjort. 

Jeg tror han ble sur, og blokket meg kansje i 3 tiden, for han åpnet ikke meldingen klokka 16. Men klokka 3 raste det fortsatt på jobb. Så da blokka han meg fordi jeg var så opptatt da. 

Men jeg kan knapt forstå det. Hadde aldri forventet at en mann skal sende meldinger til meg i jobbtiden. Rare er at vi hadde kjempegod kjemi og kontakt i hele to uker, hver dag.

Skrevet

For alt du vet kan det jo være at han allerede har ei dame, men utforsket litt spenning med deg men han ante ikke hvordan han skulle si det så da gjorde han det på denne måten

Anonymkode: 29b03...5bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For alt du vet kan det jo være at han allerede har ei dame, men utforsket litt spenning med deg men han ante ikke hvordan han skulle si det så da gjorde han det på denne måten

Anonymkode: 29b03...5bb

Det er jo ikke friskt da.

Skrevet
Anonymbruker*** skrev (12 minutter siden):

dropper ut av samtaler

Ja det er jo ghosting, ikke spesielt hyggelig det heller. Men å la noen sitte å vente på en og ikke dukke opp er litt annerledes. Er ellers enig i det å gå videre. 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sympati med ts her, men... "Jeg ble 'stood up'" ?!? Virkelig?

Anonymkode: b5ec1...074

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Muligens for at det kom ikke helt klart frem i innlegget ditt😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har sympati med ts her, men... "Jeg ble 'stood up'" ?!? Virkelig?

Anonymkode: b5ec1...074

Ja. Dårlig språk er dumpegrunn hos meg. 

Anonymkode: ba83d...1c0

• Liker 1
Skrevet

Først i våres da jeg stod pyntet hjemme med middag og daten ikke kom og ikke svarte på meldingen før uker senere, andre gangen i sommer da jeg var pyntet ute på restaurant og daten ikke kom eller svarte på melding, tredje gangen også i sommer det var riktignok en løs avtale men han spurte om adresse og alt, og dukket aldri opp, fjerde gangen en for 2 år siden var den aller verste for her hadde daten invitert meg til en annen by og dukket ikke opp, sa han plutselig ble syk og prøver nå fremdeles 2 år senere å få meg tilbake med stalkete meldinger jeg overser.

Hva jeg har lært av dette: aldri gled deg til en date, og bruker du en lørdagskveld eller legger innsats i utseende så ha en backup plan, hør med venninner på forskudd om de skal ut for eksempel så du kan dra rett dit. Alltid blokker fyren for de prøver seg på nytt, det har alle mine gjort. Nå var dette en vanlig hverdag for deg, men da har du litt tips hvis det skjer igjen. Vær glad du ikke møtte han idioten der. 

Anonymkode: bcddf...4a9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har det fått syv likes, og det er fordi spørsmålet tar opp et viktig poeng som du ikke sier noe om i innlegget ditt.

Tidspunktet for avtalen har jo alt å si. En kaffe kan like så godt være en lunsjdate.

Anonymkode: b8597...2de

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Dårlig språk er dumpegrunn hos meg. 

Anonymkode: ba83d...1c0

Appropo at det skal så lite til før folk dropper en potensiell partner i disse datingapptidene 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror han ble sur, og blokket meg kansje i 3 tiden, for han åpnet ikke meldingen klokka 16. Men klokka 3 raste det fortsatt på jobb. Så da blokka han meg fordi jeg var så opptatt da. 

Men jeg kan knapt forstå det. Hadde aldri forventet at en mann skal sende meldinger til meg i jobbtiden. Rare er at vi hadde kjempegod kjemi og kontakt i hele to uker, hver dag.

Ja, det er høres urimelig ut. Men det er en del urimelige, utålmodige mennesker der ute å går. Hadde ikke det personlighetstrekket blitt et problem igår, hadde det kanskje blitt en utfordring senere. Such is life 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...