Snuppelupp.. Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Hvordan merket du at du var smittet? Hvilke symptomer startet det med? Og hvordan utviklet det seg?
SnuskeLuska Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Startet som en vanlig forkjølelse med sår hals dag 1 og 2, så ble bihulene tette og fikk ekstrem tung hodepine, trøtt, rennende og tett nese, feber, kaldsvetting, verk i muskler og ledd, føltes som lungene var fyllt opp med bomull, ble anpusten bare av å reise meg opp fra senga. Er fortsatt ekstremt sliten, trøtt og "gele" i hele kroppen, litt småsnørrete og ruskete/tett i halsen etter en og en halv uke.
Lillie Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Har det nå. Startet med at jeg kjente det i halsen, og et trykk i brystet. Det var de første symptomene. Nå har jeg fortsatt vond hals, hoste, tidvis feber, hodepine, og i kveld ble jeg skikkelig snørrete 🤧
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 SnuskeLuska skrev (47 minutter siden): Startet som en vanlig forkjølelse med sår hals dag 1 og 2, så ble bihulene tette og fikk ekstrem tung hodepine, trøtt, rennende og tett nese, feber, kaldsvetting, verk i muskler og ledd, føltes som lungene var fyllt opp med bomull, ble anpusten bare av å reise meg opp fra senga. Er fortsatt ekstremt sliten, trøtt og "gele" i hele kroppen, litt småsnørrete og ruskete/tett i halsen etter en og en halv uke. Er du uvaksinert?
FantasDick Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Kjente ved leggetid at jeg kom til å få feber. La meg, hadde mange rare feberdrømmer og våknet med latterlig vonde ledd - klarte ikke gå fordi anklene og knærne var så vonde, og en forferdelig hodepine. Her skjønte jeg at det var korona. Hadde samme smerte i ledd og kropp som etter vaksinedose 2. Smertene avtok, men hadde fremdeles feber etter et par dager. Kvalme, magesmerter og diare. Tette ører, snørr og litt hoste og sår hals. Testet positivt 6 dager etter symptomstart. Har høy puls og er utrolig sliten nå. 1
Kaktusogsol Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 1 dag feber. Ingenting annet før eller etter 3
Gjest rampenissen72 Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 SnuskeLuska skrev (1 time siden): Startet som en vanlig forkjølelse med sår hals dag 1 og 2, så ble bihulene tette og fikk ekstrem tung hodepine, trøtt, rennende og tett nese, feber, kaldsvetting, verk i muskler og ledd, føltes som lungene var fyllt opp med bomull, ble anpusten bare av å reise meg opp fra senga. Er fortsatt ekstremt sliten, trøtt og "gele" i hele kroppen, litt småsnørrete og ruskete/tett i halsen etter en og en halv uke. Nøyaktig samme sykdomsforløp på meg og mannen. Vi har begge 2 vaksinedoser.
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Kaktusogsol skrev (14 minutter siden): 1 dag feber. Ingenting annet før eller etter Urettferdig
Kaktusogsol Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Malin1990 skrev (9 minutter siden): Urettferdig Har du tatt nok d-vit? 7
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 Kaktusogsol skrev (2 minutter siden): Har du tatt nok d-vit? Jeg tar en skje med tran vær kveld.
SnuskeLuska Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 55 minutter siden, Malin1990 said: Er du uvaksinert? Nei, fullvaksinert med 3 doser. 1 Pfizer, 1 Moderna og booster Moderna.
femme fatale Skrevet 24. februar 2022 #12 Skrevet 24. februar 2022 Er fullvaksinert med 3 forskjellige doser. Ble syk på søndag med feber og influensafølelse, nå torsdag er jeg fortsatt syk med feber. Og så sliten, alt er er ork! 2
Saftelsker Skrevet 24. februar 2022 #13 Skrevet 24. februar 2022 2 doser vaksine og har vært litt mer trøtt enn vanlig og 2-3 runder med lett hoste bare. Er på dag 3 nå så kan jo sikkert bli mer etterhvert. Ellers symptomfri. Samboer fikk 39 feber og var helt slått ut med hoste, tung pust, hodepine og muskelverk i 5 dager, også med 2 doser vaksine.
Fibonacci Skrevet 24. februar 2022 #14 Skrevet 24. februar 2022 Har 3 doser vaksine, og er 47 år gammel. Startet med tett nese og verking i bihuler, kjente også muskelsmerter i ryggen. Så fikk jeg veldig vondt i halsen og etter hvert feber. Er veldig sliten, småsvimmel ved anstrengelse og hoster mye. Hodepine som kommer og går, og litt kvalme.
Sushiii Skrevet 24. februar 2022 #15 Skrevet 24. februar 2022 3 vaksinedoser. Ekstrem hodepine, vondt i hele kroppen, feber og tett nese. Noe tørrhoste, men ikke ofte. Helt utslitt og svimmel. Dag 3. 1
K@tt Skrevet 24. februar 2022 #16 Skrevet 24. februar 2022 Snuppelupp.. skrev (22 timer siden): Hvordan merket du at du var smittet? Hvilke symptomer startet det med? Og hvordan utviklet det seg? Plutselig dårlig mage og vond hals. Tok en test, mest pga dårlig mage som jeg opplever sjeldent. Fikk lav feber, snørrete/tett nese , slim i halsen og vond hals i et par dager. Har ikke vært noe mer syk enn en forkjølelse, har ikke hatt noen sykdomsfølelse. Er uvaksinert og har hatt korona tidligere, med samme milde forløp. 5
Rhodiola Skrevet 25. februar 2022 #17 Skrevet 25. februar 2022 (endret) Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og kommentar til moderasjon. Vi ber om at kommentarer eller spørsmål relatert til moderasjon sendes på PM til moderator eller postes i Ris, ros og spørsmål-rommet. - Rhodiola, mod. Endret 25. februar 2022 av Rhodiola
Nebel86 Skrevet 25. februar 2022 #18 Skrevet 25. februar 2022 Første dagen var jeg skikkelig slapp med muskelsmerter (spesielt i leggene). Ikke feber, vond hals eller tett nese. Merkelig kombinasjon. Dag to og tre hadde jeg bare lette forkjølelsesymptomer. Vaksinert med to doser.
Eris Skrevet 25. februar 2022 #19 Skrevet 25. februar 2022 Ekstrem hodepine på ettermiddag første dagen. Deretter to dager med feber og slapphet. Så sykdomsforløpet var ca 2 1/2- 3 dager. Hodepinen var det verste. Men ingen symptomer fra luftveiene 🤷♀️ Har følelsen av at enten får man hodepine-covid eller hoste-covid? Noen andre som har merket dette? Kvinne, 35, ingen underliggende sykdommer. Uvaksinert. 3
nordnorsk Skrevet 25. februar 2022 #20 Skrevet 25. februar 2022 (endret) Eris skrev (30 minutter siden): Ekstrem hodepine på ettermiddag første dagen. Deretter to dager med feber og slapphet. Så sykdomsforløpet var ca 2 1/2- 3 dager. Hodepinen var det verste. Men ingen symptomer fra luftveiene 🤷♀️ Har følelsen av at enten får man hodepine-covid eller hoste-covid? Noen andre som har merket dette? Kvinne, 35, ingen underliggende sykdommer. Uvaksinert. Jeg er på dag 6 og har verken hatt hoste eller hodepine🤷♀️ Har vært ekstremt tett i bihulene, brystsmerter, tung pust, slapp og feber. Halsvondt, hoste og hodepine var det jeg gruer meg mest til. Men slapp unna det gitt. Har likevel vært ganske dårlig. Endret 25. februar 2022 av nordnorsk
Anbefalte innlegg