AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #21 Del Skrevet 27. oktober 2022 Sydenkupp skrev (2 timer siden): Hvilket sete endte du opp med å kjøpe? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Axkid minikid 3. veldig fornøy selv om det ifølge mannen var et fryktelig styr å feste festet til forankringsselene i bilen(men det ville det vært uansett stol), men når de er der er det veldig lett å feste stolen med belte og selvstrammende forankringsseler. Vi bestilte først minikid 2, plasserte ungen oppi og innså at den snart ville bli for liten den også, men da var minikid 3 kommet til forhandlerne så vi returnerte og kjøpte nr 3 i stedet. Tror den nye minikid 2 har fått lenger rygg, så mulig den ville passa. Den tar jo litt plass i bilen, men ikke mer enn vi ser er nødvendig av en stol til så store barn. Anonymkode: 04459...00f Anonymkode: 04459...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Axkid minikid 3. veldig fornøy selv om det ifølge mannen var et fryktelig styr å feste festet til forankringsselene i bilen(men det ville det vært uansett stol), men når de er der er det veldig lett å feste stolen med belte og selvstrammende forankringsseler. Vi bestilte først minikid 2, plasserte ungen oppi og innså at den snart ville bli for liten den også, men da var minikid 3 kommet til forhandlerne så vi returnerte og kjøpte nr 3 i stedet. Tror den nye minikid 2 har fått lenger rygg, så mulig den ville passa. Den tar jo litt plass i bilen, men ikke mer enn vi ser er nødvendig av en stol til så store barn. Anonymkode: 04459...00f Jeg leste anmeldelser på net tog ser at flere skriver at belte ved skrittet er ubehagelig da det er trangt der, samt at hode og nakken blir presset litt forover og ikke er behagelig. Anonymkode: 3a93d...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #23 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leste anmeldelser på net tog ser at flere skriver at belte ved skrittet er ubehagelig da det er trangt der, samt at hode og nakken blir presset litt forover og ikke er behagelig. Anonymkode: 3a93d...63a Det er riktig det, en stol passer ikke nødvendigvis for alle og ethvert barn. Det er veldig mange som er veldig fornøyd med stolen. Man må bare prøve og se. Anonymkode: 11dd8...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #24 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste anmeldelser på net tog ser at flere skriver at belte ved skrittet er ubehagelig da det er trangt der, samt at hode og nakken blir presset litt forover og ikke er behagelig. Anonymkode: 3a93d...63a Vi har kjørt flere lange bilturer siden vi kjøpte setet og vår har bare blitt mer og mer glad i å kjøre bil, eneste stedet han sovner på dagtid, og aldri klaga, så tror han sitter godt, men når jeg tenker meg om så kan jeg forstå det. Jeg tenkte litt på det med hodet i starten, men nå når han har blitt lenger sitter han kjempefint. Vi har prøvd å sette lillesøster i setet hans, i teorien kan jo hun også bruke det, med puta oppi, men hun satt ikke godt i det hele tatt, og puta gjorde at det ble trangt med beltefeste, så tror setet passer best for større barn som slipper puta. Anonymkode: 04459...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #25 Del Skrevet 27. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har kjørt flere lange bilturer siden vi kjøpte setet og vår har bare blitt mer og mer glad i å kjøre bil, eneste stedet han sovner på dagtid, og aldri klaga, så tror han sitter godt, men når jeg tenker meg om så kan jeg forstå det. Jeg tenkte litt på det med hodet i starten, men nå når han har blitt lenger sitter han kjempefint. Vi har prøvd å sette lillesøster i setet hans, i teorien kan jo hun også bruke det, med puta oppi, men hun satt ikke godt i det hele tatt, og puta gjorde at det ble trangt med beltefeste, så tror setet passer best for større barn som slipper puta. Anonymkode: 04459...00f Er det pute i minikid? Det har ikke vi til våre 😬 Anonymkode: 5e6e3...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #26 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det pute i minikid? Det har ikke vi til våre 😬 Anonymkode: 5e6e3...687 Det fulgte med til minikid 3, var inne og så på instruksjonen nå, der stod det at den skulle brukes til 106cm Anonymkode: 04459...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #27 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det pute i minikid? Det har ikke vi til våre 😬 Anonymkode: 5e6e3...687 Denne puten, har dere ikke den? Til Minikid 3. Anonymkode: 11dd8...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå