Gå til innhold

Du som har gått på dps

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleide behandleren din ofte å sitte å taste og skrive mens du var i samtale hos vedkommende? 

Anonymkode: 3f916...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

I starten, for å se over journal notatene fra sist, notere ned litt greier om dagens time og sånn.

Men når selve terapien startet, da satt hen rett ovenfor meg i en stol og noterte ned med penn og papir.

Skrevet

Nei mine behandlere på dps skrev ikke mens vi pratet

Skrevet

MIn noterte også med penn og papir, var aldri bort verken mobil eller pc underveis i samtalene. Men det kan jo hende noen foretrekker å notere digitalt. 

Anonymkode: 43495...9a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Pleide behandleren din ofte å sitte å taste og skrive mens du var i samtale hos vedkommende? 

Anonymkode: 3f916...97f

De må jo nesten få lov til å bruke data når de leter etter bla din fellesjournal (som din lege bla også har) og epikrise, med din medisinjournal etc. Alt er jo registrert på data nå.

Anonymkode: 3ca60...fab

Skrevet

Nei - behandleren min så stort sett på meg mens vi snakket. Skrev et og annet stikkord men ikke noe mer 😊

Skrevet

Nei, men hun skrev et par stikkord i notatboken sin i løpet av timen. Det har alle behandlere jeg har gått til gjort. Min nåværende gjør det også. Det er nok for å ikke glemme viktige detaljer, de skal jo tross alt skrive en oppsummering av timen i journalen etterpå. 

Skrevet

Behandleren min pleier å notere underveis. 

Anonymkode: 99f9e...65e

Skrevet

Siden korona kom hatt vi hatt videosamtaler og da skriver hun jevnlig på PC. Jeg synes det er veldig forstyrrende og stopper opp å prate. Synes det er mye bedre når de skriver med penn og papir.

Psykologene/ psykiaterne som jeg møter på sengepost skriver med penn og papir.

Skrevet

Hun jeg har på DPS nå er overlege og sitter ikke å skriver mens vi prater, det er veldig fint. Hun er veldig grei å snakke med og tar meg på alvor og hjelper meg med medisiner. Men har forrige legen var helt forferdelig!

Anonymkode: 401aa...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...