Gå til innhold

Dere som har hatt omicron, hvordan var deres sykdomsforløp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testa positivt den 20. Er lei håper på å bli frisk snart 🙄

Hvordan var sykdomsforløpet deres? Hvor lenge hadde du omicron? 

Anonymkode: f4ca2...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet positivt den 19. Var temmelig slått ut søndag, mandag og tirsdag. Veldig mye snørr, tørrhoste og veldig slapp. Svak hodepine og litt feber. I dag forsvant sykdomsfølelsen i kroppen, men er fortsatt snørrete og hoster litt. Skal på jobb i morgen.

Anonymkode: d0a38...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer. Helt frisk ved testtidspunkt og frisk gjennom isolasjonstiden. 

Anonymkode: 67f39...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våkna med kuldegysninger natt til lørdag. følte meg veldig dårlig lørdag og søndag. slapp mandag og tirsdag. normal form idag. mildere enn endel forkjølelser jeg har vært igjennom.

Anonymkode: c5e7b...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi vært dårlige alle mann. Ungene ble sykest (uvaksinerte). Fremdeles slappe og slitne etter 1 uke. Her var symptomene hodepine, feber, hoste, tett nese, vonde ledd, kvalme/oppkast. 

Anonymkode: 52d07...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv 14.02. Skikkelig utslitt, tett i nese og ører, kløe i halsen og varm i «toppen». Ikke hatt feber, ekstremt sjeldent hoste, men energien er fortsatt ikke tilbake. Mistet smak og luktesansen 19.02, kommer smått tilbake nå. Høy risikogruppe og tredje dose i november. Datteren min hadde feber og hodepine halvannet døgn, blir fortsatt fort sliten. Hun testet positivt 10.02.

Anonymkode: 0909b...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet mitt hadde høy feber som brukte lang tid på å gå ned selv med Paracet fra fredag til mandag. Jeg har vært utmattet og mild forkjølelse med hodepine siden lørdag. Fortsatt svært redusert energinivå, men klarer å jobbe igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hodepine søndag kveld, ellers mest sliten. Jobb mandag, hjemme tirsdag og jobb i dag. 

Jeg syns det er skikkelig ufint å være på jobb når jeg er smittsom, men jeg ringte t.o.m arbeidmiljøtilsynet, og de sa det var innenfor arbeidsgivers styringsrett.

Anonymkode: 827e1...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager med diffus hodepine, en dag med høy feber og ekstreme muskelsmerter, etter det som vanlig forkjølelse men med veldig stygg hoste.

To doser, 32 år.

Anonymkode: aaa68...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forkjølelsessymptomer i 4 dager, men nå 3 uker etterpå går jeg og småhoster enda. Det plager meg ikke bortsett fra når jeg prøver å jogge, men det er jo litt irriterende å ikke være 100% symptomfri. Håper det gir seg helt snart. 

Anonymkode: bb782...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test en lørdag fordi jeg fikk feber og det kjentes som om overflaten på huden over hele kroppen var øm (var ubehagelig å dusje). Søndag og mandag hadde jeg høy feber (mellom 39 og 40 grader), og ble veldig tett i nesen. Tirsdag var feberen lavere igjen, og onsdag var jeg feberfri. Jeg var litt snørrete i et par dager til. Jeg fikk ikke noe hoste, og ikke vondt i halsen. Jeg kjente meg skikkelig utmattet i ca. en uke etter positiv test. Etter det var jeg helt bra igjen. 

Anonymkode: d4284...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte antydning til å være dårlig onsdag kveld, ble dårlig torsdag og fredag med typsike influensasymptomer - slimhoste, verkende ledd og tungpust. Lørdag slet jeg skikkelig med å puste, det var faktisk litt skremmende. Men ved hjelp av remedier og pusteteknikk klarte jeg å få opp såpass med slim fra lungene/bronkiene at det lettet litt.

Etter det har jeg blitt gradvis bedre, men er fortsatt syk med masse snue, tung i hodet, slim i lungene og hoste.

Anonymkode: 1aa47...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 doser. Syk (type influensa) i 5 dager. Har enda restsymptomer (1 uke senere).

Anonymkode: eeec1...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente på vondt i halsen. Men testet negativ, positiv ble den først dagen etter.

Hadde ca 2 dager med lett influensa så ble jeg raskt bra igjen.

Jeg har 3 vaksiner.

Anonymkode: dc2bd...b12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt i halsen på fredag, testet positiv fredag kveld. Nyser mye, hoster, har veldig vondt i halsen og øret på ene siden, hodepine og lett feber. Mandag og i går var ille! Er bedre i dag, men blir hjemme i morgen også. 
Tok 3. dose i starten på januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært milde symptomer, ikke feber engang. Men likevel syyyykt sliten i ukene etterpå😴

Anonymkode: c9caf...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt den 16. Startet med 3 dager kraftig migrene og sterke smerter i hele kroppen og vondt i halsen. Dag 4 gikk migrenen bort og jeg fikk sove ganske mye. Muskelsmertene og smerten i halsen holdt en dag til. Dag 6 følte jeg med vanlig forkjølet, men testet positivt enda. Fortsatt vondt i musklene. Nyste kjempemasse. Dag 7, var jeg passe ok. Dag 8 (i dag) testet jeg negativt. Har vondt i kroppen og er bittelitt uggen, men klar til å dra på jobb.. bare at jeg blir veldig fort veldig sliten. Jeg ta flere pauser i løpet av dagen og tror ikke jeg orker å jobbe overtid for å hente inn tiden jeg har vært borte.

Var forkjølet en dag før jeg testet positivt.

Anonymkode: 1aad1...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb søndagskveld 20/2, ble først litt sår i halsen og stiv i nakken, så hodepine. Tok test på jobb mest for sikkerhetsskyld. Ble overrasket over positiv test. Har milde forkjølelsessymptomer med hodepine. Ikke blitt dårligere ikke blitt bedre. Har ikke feber. 

Anonymkode: 7ef0f...f6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Her har vi vært dårlige alle mann. Ungene ble sykest (uvaksinerte). Fremdeles slappe og slitne etter 1 uke. Her var symptomene hodepine, feber, hoste, tett nese, vonde ledd, kvalme/oppkast. 

Anonymkode: 52d07...3e2

Oppkast hos dere voksne også? Trodde ikke det var et symptom? 

Anonymkode: 6ef6f...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Testa positivt den 20. Er lei håper på å bli frisk snart 🙄

Hvordan var sykdomsforløpet deres? Hvor lenge hadde du omicron? 

Anonymkode: f4ca2...dd4

Jeg sliter ennå, ble syk 1 februar og orker ingenting, orker nesten ikke hente posten engang, var innlagt på sykhuset i 5 dager, fikk pustehjelp. Ingen underliggende sykdommer og er snart 40, så vet ikke om jeg var uheldig eller at jeg rett og slett ikke tålte det.

fortsatt sykemeldt fra jobben

Anonymkode: a52cb...2e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...