Gå til innhold

Hvilken babyvogn anbefaler du?

prøver89

Anbefalte innlegg

Vi skal gå

tik innkjøp av babyvogn til nyfødt(førstegangsforeldre). Vanskelig å velge vogn i jungelen av valg😅

Vi vurderer Thule Utban Glide 2. Vi er aktive og ønsker en vogn du kan løpe med og bruke i noe terreng, samtidig som den er praktisk til bybruk og lett å slå sammen til å legge i bilen og ikke tar alt for stor plass.

Noen som erfaring med Urban Glide 2? Er det eventuelt andre vogner som anbefales?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt utrolig mange forskjellige vogner i løpet av de snart 6 åra vi har hatt barn. Siste vognen vi kjøpte var en TFK mono og fyyy søren for en vogn. Jeg er veldig aktiv selv og triller ulikt terreng og den er helt super. Er bag og sittedel i ett og er kjempe enkel å gjøre om på. Og hvis barnet fortsatt sitter noe i vogn etter 3 år (eller bare blir for stor for vogna) kan man bytte til tekstil som man fester rett på rammen som da skal holde til barnet er 6 år (eller 27 kilo tror jeg det var). 

Helt fin å trille i byen og. Ikke den minste sammenlagt, men ikke den største heller😅

Bag/sittedel som er fra 0-3 år kan vendes begge veier😊

Absolutt verdt å sjekke ut dersom dere ikke alt har sett på den

Anonymkode: 0daec...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte bogaboo fox. Vet ikke om den er særlig god å jogge med.. men utrolig lett å manøvrere.. jeg greier ikke å jogge med vogn.. armene blir litt for låst , så satser på barnefri på joggeturer og rask gange i terreng m baby i bæresele.. svogeren min hadde en sykkelvogn til barna som og kunne brukes til vogn når han jogget

Anonymkode: 5d208...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg gjort det om igjen, ville jeg kjøpt en pent brukt god dypvogn til å trille soveturer med rundt her vi bor (by) og som kunne stått på balkongen som utesoveplass. Antageligvis kan den selges til ca samme pris når man er ferdig med den etter nokså kort tid. Og så kjøpt den neste vognen for et mer aktivt liv, uten bag. 

Anonymkode: 387fc...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Thule Urban Glide 2. kjempefornøyd! Vogna er veldig lett å trille, baby sov godt i bagdelen og nå i sportsvogna. Fin å jogge med og trille på snøføre og skogsveier. Eneste minus er at den tar mye plass i bilen (ihvertfall så lenge man har bagdelen, men hjulene er uansett veldig store) og at man ikke har fotbøyle som kan vippes opp slik ar barnet ligger rett frem med bena i sportsdelen (slik blant annet baby jogger har). Pluss at den har så bredt mellom bakhjulene at den ikke kommer inn på trikkene i Oslo med trapp. Hadde bugaboo forrige gang, Thule er veldig mye bedre å trille pga store lufthjul.  Anbefales!

Anonymkode: dbfe5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...