AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Etter mange måneder(til sammen 1,5år) har det vært gjentatte forsøk på og finne kilden til at de aagt at jeg er psykisk og fysisk voldelig. Lurer samboeren min bort fra de. At jeg kontrollerer livet hans og at han ikke har noe liv. vi er en familie på 3. Og vi har vært hjemme hos de og spurt hva som er årsaken til alle disse beskyldingene, men de har ikke noe svar. De skylder på at vi aldri kommer på besøk. Og at han aldri kommer alene. Svigerforeldrene er ett godt oppi årene par. Som det oser negativitet av. De snakker ikke sammen, de flørter ikke,kysser ikke, spiser ikke sammen, sover ikke sammen, gjør NOE SOM HELST SAMMEN. Og de prøver og ødelegge vårt forhold. Idag tok vi den beslutning og kutte de ut for godt. Flere som har erfaringer og dele? Tiden etterpå. Ble parforholdet bra igjen etterpå etc Anonymkode: 90438...de7 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Etter mange måneder(til sammen 1,5år) har det vært gjentatte forsøk på og finne kilden til at de aagt at jeg er psykisk og fysisk voldelig. Lurer samboeren min bort fra de. At jeg kontrollerer livet hans og at han ikke har noe liv. vi er en familie på 3. Og vi har vært hjemme hos de og spurt hva som er årsaken til alle disse beskyldingene, men de har ikke noe svar. De skylder på at vi aldri kommer på besøk. Og at han aldri kommer alene. Svigerforeldrene er ett godt oppi årene par. Som det oser negativitet av. De snakker ikke sammen, de flørter ikke,kysser ikke, spiser ikke sammen, sover ikke sammen, gjør NOE SOM HELST SAMMEN. Og de prøver og ødelegge vårt forhold. Idag tok vi den beslutning og kutte de ut for godt. Flere som har erfaringer og dele? Tiden etterpå. Ble parforholdet bra igjen etterpå etc Anonymkode: 90438...de7 Vi kuttet de her og det var godt. Ble for mye drit. Det var alltid noe Meldte oss til bv med masse falske anklager for å splitte oss. Men det gjorde oss bare sterke og enkelere for oss å kutte de ut. Deres tap! Etter mange år med å holde ut det ene og det andre, overse og prøve å være grei osv ga vi opp når de stikker oss i ryggen. Nok er nok! Det verste er vel all driten de går rundt til resten av familien med , men de får styre på. Vær ett team og stå sammen. Ikke la de ødelegge dere! Om det ikke er noe positivt i forholdet deres til de så er det ikke behov for de. Om det ikke kan fikses med terapi for alle sammen samlet? Anonymkode: 12740...622 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi kuttet de her og det var godt. Ble for mye drit. Det var alltid noe Meldte oss til bv med masse falske anklager for å splitte oss. Men det gjorde oss bare sterke og enkelere for oss å kutte de ut. Deres tap! Etter mange år med å holde ut det ene og det andre, overse og prøve å være grei osv ga vi opp når de stikker oss i ryggen. Nok er nok! Det verste er vel all driten de går rundt til resten av familien med , men de får styre på. Vær ett team og stå sammen. Ikke la de ødelegge dere! Om det ikke er noe positivt i forholdet deres til de så er det ikke behov for de. Om det ikke kan fikses med terapi for alle sammen samlet? Anonymkode: 12740...622 Nei, vi har fått så nok, etter politibesøk fordi de har lagt ut beskymring av det ene og det andre. Vi har fått såååå nok. Det gjør godt inni meg og høre at flere hr vært i samme situasjon. Fått så mye dritt. Anonymkode: 90438...de7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Men hva med å gå i deg selv? Om de er godt oppi årene og ikke kysser foran dere (!?) så trenger ikke det å være negativt? Tror ikke jeg har sett besteforeldrene mine kysse hverandre liksom, men de trives sammen og behandler hverandre fint. Anonymkode: 01f14...cdd Endret 25. februar 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 16 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Eneste røde flagget her, er nok at de sitter to gjerrig knarker uten sosialt nettverk, ingen venner, sover ikke sammen, snakker ikke til hverandre. Behandler hverandre dårlig. Han snakker med andre damer og sender bilder av sine private deler. Hun sitter hjemme hverdag og gjør ikke noe. Og fordi sønnen ikke kommer på besøk etter alt styret, ikke har tid tid og se på at hun snakker drit om andre mennesker mens hun skroller på ipaden sin, det er mye mere enn hva som er skrevet i dette innlegget. De lyver og at det er familie bursdager og høydydeligheter for og få min mann bort fra oss. Enden på visa blir jo at han konfronterer, og da ikke får noe svar. Kommer heller aldri når de blir invitert på diverste Anonymkode: 90438...de7 Endret 25. februar 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hva med å gå i deg selv? Om de er godt oppi årene og ikke kysser foran dere (!?) så trenger ikke det å være negativt? Tror ikke jeg har sett besteforeldrene mine kysse hverandre liksom, men de trives sammen og behandler hverandre fint. Anonymkode: 01f14...cdd Poenget her er vel at du syns de virker veldig kalde ovenfor hverandre og ovenfor de. At det bare er negativitet og drit og ikke noe godt eller bra. De som ikke har vært der selv skjønner det ikke. Og vil tror de som svarte over her så krass er svigermødre fra h.. selv! Anonymkode: 12740...622 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget her er vel at du syns de virker veldig kalde ovenfor hverandre og ovenfor de. At det bare er negativitet og drit og ikke noe godt eller bra. De som ikke har vært der selv skjønner det ikke. Og vil tror de som svarte over her så krass er svigermødre fra h.. selv! Anonymkode: 12740...622 High five. Kunne ikke sagt det bedre selv Anonymkode: 90438...de7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Etter mange måneder(til sammen 1,5år) har det vært gjentatte forsøk på og finne kilden til at de aagt at jeg er psykisk og fysisk voldelig. Lurer samboeren min bort fra de. At jeg kontrollerer livet hans og at han ikke har noe liv. vi er en familie på 3. Og vi har vært hjemme hos de og spurt hva som er årsaken til alle disse beskyldingene, men de har ikke noe svar. De skylder på at vi aldri kommer på besøk. Og at han aldri kommer alene. Svigerforeldrene er ett godt oppi årene par. Som det oser negativitet av. De snakker ikke sammen, de flørter ikke,kysser ikke, spiser ikke sammen, sover ikke sammen, gjør NOE SOM HELST SAMMEN. Og de prøver og ødelegge vårt forhold. Idag tok vi den beslutning og kutte de ut for godt. Flere som har erfaringer og dele? Tiden etterpå. Ble parforholdet bra igjen etterpå etc Anonymkode: 90438...de7 Ja, i følge svoger så holder jeg samboer borte fra sin familie og nekter han kontakt med de. Egentlig så har svoger gjort noe ufint mot samboer som gjorde at samboer ikke ønsket så mye kontakt en periode. Samboer har vært pådriver for kontakten de har hatt, samboer hører aldri noe fra sin bror. Likevel forstår ikke broren sin egen rolle i det. Svigermor er på samme teamet om atjeg styrer samboer vekk fra de og dermed tar vårt barn vekk fra de. Svigermor har ikke vært noen god mamma eller bestemor, så samboer orker ikke. Helt opp til han og noe jeg ikke legger meg borti. Jeg velger å la de tro akkurat hva de vil. Når vi møtes så er jeg alltid hyggelig og respektfull. Hvis jeg kan la være å dra i familiebursdager så gjør jeg det i blant. Jeg har ikke bestandig behov for alt dramaet deres. Vi har vært i lite kontakt med familie det siste halve året for vi er rett og slett tappet for energi til alt dramaet det medfører. Når vi trakk oss ut så førte det til flere løgner og mye mer drama rundt alle de andre. Uskyldige parter av familien fikk høre vanvittig mye stygt veldig ofte. De ble slitne og ringte oss for å be oss om å ordne opp. Vi har forsøkt å få til en skikkelig samtale for å få slutt på slik prat, helt uten hell. Så alt i alt, ingen god løsning om man håper på ro her. Anonymkode: 25cb0...3b5 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Virker ikke som positiviteten er på topp hos deg heller, TS. Når det er sagt så får du vel behandle de som Persona non grata i stedet for å irritere deg. Anonymkode: 4de2f...935 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 Om parforholdet blir bedre eller ei, vil i stor grad avhenge av din mann. Tar han avstand fra oppførselen og forsvarer deg, ser jeg ingen grunn til at forholdet kan ta skade. Det kan til og med bli sterkere av at dere står samlet i situasjonen og søker støtte i hverandre. Jatter han derimot med foreldrene for husfredens skyld, er det nok klokest å fordufte. Anonymkode: e20d6...eba 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om parforholdet blir bedre eller ei, vil i stor grad avhenge av din mann. Tar han avstand fra oppførselen og forsvarer deg, ser jeg ingen grunn til at forholdet kan ta skade. Det kan til og med bli sterkere av at dere står samlet i situasjonen og søker støtte i hverandre. Jatter han derimot med foreldrene for husfredens skyld, er det nok klokest å fordufte. Anonymkode: e20d6...eba Han er helt 110% med på dette. Han endret til og med nummer slik at alt dritten og den « falske paraden» av foreldrene skulle ta slutt. De later som de er små uskyldige mus. Later som at alt er fordi de skal beskytte han, han er en voksen mann, med kone og barn. Aldri har de brydd seg om barnebarna sine heller. Hadde en periode ifjord der hvor søster av min mann, kom og trappet opp og beskyldte meg for hjernevasking manipulasjon,psykopat etcetc. Og hun kom mot meg og truet meg. Er i en anmeldelses prosess pågrunn av sikkerheten. Ser meg alltid over skuldra etter det lille møte hennes her. 3 timer satt hun i bilen og ventet. Jeg har aldri snakket noe skikkelig med henne. Så jeg kjenner ikke den dama som sto her. Svigerforeldrene forsvarte henne til og med. Vi er ett team, og håper ikke noe mere forekommer. Anonymkode: 90438...de7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er helt 110% med på dette. Han endret til og med nummer slik at alt dritten og den « falske paraden» av foreldrene skulle ta slutt. De later som de er små uskyldige mus. Later som at alt er fordi de skal beskytte han, han er en voksen mann, med kone og barn. Aldri har de brydd seg om barnebarna sine heller. Hadde en periode ifjord der hvor søster av min mann, kom og trappet opp og beskyldte meg for hjernevasking manipulasjon,psykopat etcetc. Og hun kom mot meg og truet meg. Er i en anmeldelses prosess pågrunn av sikkerheten. Ser meg alltid over skuldra etter det lille møte hennes her. 3 timer satt hun i bilen og ventet. Jeg har aldri snakket noe skikkelig med henne. Så jeg kjenner ikke den dama som sto her. Svigerforeldrene forsvarte henne til og med. Vi er ett team, og håper ikke noe mere forekommer. Anonymkode: 90438...de7 Du har med andre ord rota deg bort i en mann som kommer fra en dysfunksjonell familie. Anonymkode: 342e0...5f6 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Det er alltid flere sider av en sak; hvordan hver av de involverte parter oppfatter saken, og hva som faktisk skjer. Så kanskje er ikke ts og mannen "helt god", de heller. Det vet jeg ikke. Jeg har dog erfaring fra min egen svigerfamilie. Og nøyaktig hva som skjer og hva som er så ille kan være veldig vanskelig å forklare til utenforstående. Ikke engang for dem som er midt oppi det, i noen tilfeller. Det tok meg noen år å forstå hva som skjer, at det ikke var meg det var noe galt med. At jeg ble brukt som søppelbøtte for dem som ikke taklet sine egne vonde følelser. Anonymkode: 7d7dc...bb1 Endret 25. februar 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 Du høres kontrollerende ut, ts Anonymkode: 648ce...ad9 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #15 Skrevet 24. februar 2022 Det er noe med måten som TS skriver på som gir meg en merkelig magefølelse... Anonymkode: e7bea...3db 12
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #16 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er helt 110% med på dette. Han endret til og med nummer slik at alt dritten og den « falske paraden» av foreldrene skulle ta slutt. De later som de er små uskyldige mus. Later som at alt er fordi de skal beskytte han, han er en voksen mann, med kone og barn. Aldri har de brydd seg om barnebarna sine heller. Hadde en periode ifjord der hvor søster av min mann, kom og trappet opp og beskyldte meg for hjernevasking manipulasjon,psykopat etcetc. Og hun kom mot meg og truet meg. Er i en anmeldelses prosess pågrunn av sikkerheten. Ser meg alltid over skuldra etter det lille møte hennes her. 3 timer satt hun i bilen og ventet. Jeg har aldri snakket noe skikkelig med henne. Så jeg kjenner ikke den dama som sto her. Svigerforeldrene forsvarte henne til og med. Vi er ett team, og håper ikke noe mere forekommer. Anonymkode: 90438...de7 Så alle i din manns familie er sprø? Svigerforeldre, bror og søster? Trodde på din side av historien frem til det ble klart. Det er mye mindre sannsynlig at de alle sammen er sprø enn at det faktisk er sant at du har hjernevasket din mann. Det høres mest ut som en familie som er desperat etter å få sønnen sin tilbake Anonymkode: 0a173...15d 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #17 Skrevet 24. februar 2022 Det finnes svigerdøtre fra helvete også. Å henge seg opp i at de ikke kysser og er intime forteller meg at denne saken har to sider - minst. Anonymkode: 4d85a...0dc 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #18 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så alle i din manns familie er sprø? Svigerforeldre, bror og søster? Trodde på din side av historien frem til det ble klart. Det er mye mindre sannsynlig at de alle sammen er sprø enn at det faktisk er sant at du har hjernevasket din mann. Det høres mest ut som en familie som er desperat etter å få sønnen sin tilbake Anonymkode: 0a173...15d Hvem har nevnt noe om bror? Foreldre og søster. Søsteren har hatt problemer med flere pågrunn av hennes utagerende og truende adferd. Det er da mange som har sluttet og komme til div konfirmasjoner etc pågrunn av henne. Som det er sagt tidligere her, med mindre du har vært i en slik situasjon selv, er det vanskelig og forstå. folk lager seg en mening, og det er helt greit. Men sier litt når ingen av de tre har ett sosialt nettverk, flere har problemer med de. Pluss at jeg er advart mot akkurat slike ting, trodde ikke på det før jeg fikk oppleve det. Anonymkode: 90438...de7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #19 Skrevet 24. februar 2022 Jeg har tro på at det kan være så ille. Håper du lar din mann ta egne avgjørelser, og også lar ham ta egne samtaler med sine foreldre om dette. Altså, ikke blir med på disse samtalene, men lar dem få lov til å fortelle din mann nøyaktige hva som bekymrer dem, uten at du er tilstedeværende. Anonymkode: 73b94...b11 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #20 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 7.51): Det finnes svigerdøtre fra helvete også. Å henge seg opp i at de ikke kysser og er intime forteller meg at denne saken har to sider - minst. Anonymkode: 4d85a...0dc Han er utro, de ligger ikke i samme seng, har to kjøleskap, finner aldri på noe, krangler hele tiden, hun er hjemme, han har 4 facebook kontoer, som plinger mens han er ute, kommer hjem og låser seg inn på badet for å svare på de. Det er realiteten. Har aldri hatt problemer med noen i mine tidligere forhold. Har aldri gjort de noen ting. AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 9.59): Jeg har tro på at det kan være så ille. Håper du lar din mann ta egne avgjørelser, og også lar ham ta egne samtaler med sine foreldre om dette. Altså, ikke blir med på disse samtalene, men lar dem få lov til å fortelle din mann nøyaktige hva som bekymrer dem, uten at du er tilstedeværende. Anonymkode: 73b94...b11 Han har snakket med de flere ganger. Men de hører ikke på hva han har og si. Alt de bryr seg om er « hvordan går det på jobben» det er ALT de bryr seg om. De bryr seg ikke om han som person, interesser,følelser, meninger. De har han rett og slett som en jojo, fordi de sliter og ikke har noe liv eller venner. Så lufter de alt på han. Han har bedd de om og endre seg og skjerpe seg. Og at han IKKE finner seg i alt dette. Og at jeg har det vanskelig pågrunn av alt det ufortjente jeg har fått. De høre ikke. Når han spør hvorfor de ikke orker og kjøpe en stol til sitt barnebarn eller ønsker og bli kjent med sitt eget barnebarn. Sier det meg mere enn nok. Jeg styrer unna den familien, og det for godt. Føler meg allerede 100kg lettere uten de. Anonymkode: 90438...de7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå