AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg har lyst til å strikke noe lignende som dette. Hvordan ville du ha gjort det ved overlappingen? Der man skal fortsette og strikke videre rundt, skal man først sette et visst antall masker på en tråd som skal strikkes videre senere som en slags tunge? Hvordan skal denne "tungen" eventuelt syes fast? Eller skal det slettes ikke strikkes videre på de maskene som er i overlappingen, og skal de bare felles av og kanten ved avfellingen senere syes fast? Løvtøfler er strikket fram og tilbake fram til tåa hvor det overlappes og strikkes videre rundt. https://www.raumagarn.no/oppskrifter/394-5-furusokk-2 Anonymkode: 40345...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Skal jeg bare felle av de maskene som skal være under overlappingen når jeg slutter med å strikke frem og tilbake og skal begynne å strikke rundt og rundt (ved tærne)? 🦶 Ts Anonymkode: 40345...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg prøver å gjøre slik: Anonymkode: 40345...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Del Skrevet 23. februar 2022 Hva med å bare kjøpe oppskrifta? Anonymkode: 65d9e...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med å bare kjøpe oppskrifta? Anonymkode: 65d9e...73c Unødvendig, da det eneste jeg trengte å vite var hvordan overlappingen skulle gjøres. Jeg bruker dessuten et annet garn som ikke passer med oppskriften. Anonymkode: 40345...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå