AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #21 Skrevet 24. februar 2022 Jeg bestiller time på nett. Ofte kan det være ledig allerede uka etter, men noen ganger er det opp mot 3-4 uker ventetid. Er det noe som haster sender jeg melding til helsesekretærene også ordner de time på dagen, ev dagen etter. Anonymkode: a5c0c...fa2
Kittykat Skrevet 25. februar 2022 #22 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 15.31): For noe tull. De må ta imot bestilling via telefon. Mulig de foretrekker at man gjør det via nett, men det er ikke noe de kan kreve. Anonymkode: 83a1e...aef Legekontoret til min samboer tar ikke i mot bestilling for timer via telefon. Han må bestille time via helsenorge. Så det er ikke alle legekontor som gjør som de skal... 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #23 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 14.28): Satt i telefonkø i 30 minutter for å bestille meg en vanlig legetime. Fikk etter hvert en time en mnd etter på, altså ventetid på en mnd. Ble litt overrasket men tok selvfølgelig den første timen som var ledig. Hvordan er det hos dere? Lang ventetid? Anonymkode: ebef0...a28 Trondheim? Anonymkode: b8bbf...c17
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #24 Skrevet 25. februar 2022 Jeg får alltid time samme dag, ringer da på morgenen. Dette er i Trondheim. Veldig fornøyd med legesenteret. Anonymkode: 25e93...e80
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #25 Skrevet 27. januar 2023 1 måned ventetid for time. Harstad i nord-norge. Ringte nå nettopp for å bestille legetime, har ikke gått til legen på 2 år. Ble sjokkert at folk må vente så lenge for legetime. Etter en måned har jo sykdommen/det du ønsker hjelp med gått over, eller så er det blitt så ille at du drar direkte til akutten. Anonymkode: dde11...0c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå