Gå til innhold

Fine bursdagsklær til 2 åring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutten vår blir snart 2 år og jeg er ute etter fine bursdagsklær til gutten vår. Synes det er kjempevanskelig å finne fine klær til gutter, alt jeg finner i butikkene er full av dinosaurer eller grelle farger. Til ettårsdagen kjøpte vi litt fin skjorte og blazer til han, men mutt inntrykk var at det ble liggende og aldri brukt etter bursdag. 

Har dere tips til fine klær til en 2 åring? Han er veldig glad i fargene oransje og gul, men liker fargerike klær. Vil helst ikke ha bie blått eller grått da 80% av klesskapet er fullt av klær i de fargene. 

Anonymkode: af145...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil altså ha penklær til gutt som ikke er blått eller grått, men helst farger?

Da ville jeg sjekket ut pomp de lux eller wheat. Har selv kjøpt skjorter derfra i grønn, okergul etc. Bukser finner du kanskje på hm etc, de bruker å ha typiske chinos feks i ulike farger.

Anonymkode: c0b40...589

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper chinos og en fin skjorte til dem, som er lett å finne i flere farger.

Anonymkode: f1107...892

Skrevet

H&m har jo masse farger på skjorter? Også oransje ser jeg. 

Foretrekker skjorter derfra. Blir ikke så mye brukt og veldig utsatt for flekker.. 

Anonymkode: ff644...074

Skrevet

På vår treåring bruker vi skjorte når vi skal være litt finere. Buksa er gjerne en helt vanlig bukse, helst svart (men krangler ikke om gutten vil ha en annen bukse).

Skjortene brukes ikke mye, men det er fint å ha noe litt finere enn vanlige klær. Skjorter kan gjerne være litt store, så vi kjøper bare annenhver størrelse.

Til enda finere anledninger, som jul, 17.mai og dåp har vi en arvet matrosdress, men ville ellers kjøpt en festdrakt. Slike blir lite slitt, så de kan arves eller selges videre lenge.

Anonymkode: cf8b6...1bd

• Liker 1
Skrevet

KappAhl newbie har jo masse fint til 2år..

Anonymkode: a4b95...f35

Skrevet

Det kommer jo an på hva du anser som finklær. F.eks er blazer på en ettåring helt fremmed for meg. Jeg har likt Enil-stilen😉 Selebukser, rompere, nikkers, vest…. Men om du ønsker klær som har bruk utover bursdagen; velg en myk, men fin bukse, og en skjorte med kina-krage, ev en tricot-genser med krage. Så blander du dem ulikt til hverdags.

Anonymkode: e0405...cb5

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo kjøpe en finere genser om du vil ha noe som kan brukes ofte (typ tynn butikk-strikk) eller noe. KappAhl har ofte en del fine hverdagsklær uten farger og mønstre.

Vi har hatt en skjorte i alle str, som er fin, men ikke hvit penskjorte liksom. Da kan han fint gå med skjorte på en "vanlig" dag vi skal på besøk til besteforeldre eller noe 

Skrevet

Newbie har en serie med litt "old school" klær, jeg syns det er kjempefine klær til gutt der. Nå liker ikke jeg dress og blazer til små barn, det ser helt tåpelig ut i mine øyne, spesielt når ermene eller buksebeina er for lange... Grøss.

Anonymkode: 7f35a...1a0

Skrevet

Jeg syntes Zara har veldig mye kult i nettbutikken sin😊 utvalget i fysisk butikk pleier å være litt mindre. 

Anonymkode: 04fc9...0b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 11.17):

Gutten vår blir snart 2 år og jeg er ute etter fine bursdagsklær til gutten vår. Synes det er kjempevanskelig å finne fine klær til gutter, alt jeg finner i butikkene er full av dinosaurer eller grelle farger. Til ettårsdagen kjøpte vi litt fin skjorte og blazer til han, men mutt inntrykk var at det ble liggende og aldri brukt etter bursdag. 

Har dere tips til fine klær til en 2 åring? Han er veldig glad i fargene oransje og gul, men liker fargerike klær. Vil helst ikke ha bie blått eller grått da 80% av klesskapet er fullt av klær i de fargene. 

Anonymkode: af145...664

se på heltunik.no :)

Anonymkode: 2b887...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...