Solstrålen :) Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 21. mars 2022 7+3 Jeg har hatt en del symptomer på graviditet. I begynnelsen var det korsryggsmerter. Så kom kvalmen litt av og på. Bedre nå. Nå er det lav BT som er mest plagsomt. Merker det hvis jeg reiser meg litt brått, eller hvis jeg står lenge i samme stilling. Er også mer sliten og trøtt. Jeg skal på UL på dag 8+0. Hvis alt er greit der, bestiller jeg nipt- kit fra Danmark. Skal ta panorama- testen. Den kan tas fra dag 9+0. Det er en fredag. Jeg er så usikker på om jeg skal ta den da eller vente til mandag 9+3. veldig kjedelig å få ufullstendige svar hvis jeg tror at jeg er på dag 9+0, så var jeg egentlig bare 8+5.. Venter til UL som er om noen dager og ser hvor langt jeg blir måkt til.. Det viktige for meg er å evt kunne ta abort før uke 12, slik at jeg slipper å være oppe i noen nemd.. Max to uker til nipt- test, det er jammen ikke lenge til. Om 4 uker vet jeg om jeg kommer til å beholde eller ei, såfremt det ikke er dårlige nyheter allerede om noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 21. mars 2022 #22 Del Skrevet 21. mars 2022 Høres veldig skremmende å ha den hengende over seg. Håper og krysser fingrene for at alt går bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. mars 2022 #23 Del Skrevet 21. mars 2022 Krysser fingrene for at dette går bra! UL til fredag da altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. mars 2022 #24 Del Skrevet 22. mars 2022 Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) 7+6 Jeg var på jobb i går ettermiddag, helsevesenet. Vi har et miniUL- apparat der. Klarte ikke å motstå fristelsen og tok innvendig UL av meg selv. Tror muligens jeg så hjerteslag? Veldig spent på morgendagen og fasiten 🤞 Endret 25. mars 2022 av Solstrålen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 25. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) Jeg får ikke lagt ut video, det er litt dumt.. På dette bildet ser det ikke veldig bra ut 🙈 Hadde flere falt for fristelsen til å prøve seg på UL selv hvis det var mulighet for det, eller ville dere ventet..?? Endret 25. mars 2022 av Solstrålen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) Ser dere hjerteslagene? Endret 25. mars 2022 av Solstrålen :) Slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #29 Del Skrevet 25. mars 2022 IMG_8935.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 25. mars 2022 #30 Del Skrevet 25. mars 2022 Skjønner godt du tok ul på deg selv! Det ville jeg også gjort hvis jeg hadde sjansen men synes absolutt jeg ser noe som ligner på hjerteslag! Ikke at jeg har peiling da, men er noe som banker der iallefall 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 25. mars 2022 #31 Del Skrevet 25. mars 2022 Vil gjerne følge deg videre her😊 vi er ganske likt også! Er 10 uker idag. Jeg synes så absolutt jeg ser hjerteslag på den videoen 🤩 og jeg hadde absolutt falt for fristelsen om jeg hadde hatt ultralyd apparat tilgjengelig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. mars 2022 #32 Del Skrevet 25. mars 2022 Så spennende. Hvordan gikk det på UL i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 26. mars 2022 Forfatter #33 Del Skrevet 26. mars 2022 8+0 Vært på UL, det var tydelige hjerteslag. Fosteret ble målt, ble målt til 8+2, det vil si at unnfangelsen skal ha skjedd samme døgn som samleiet. Vet ikke helt jeg.. Uansett, jeg klarer dessverre ikke å slippe jubelen helt fri enda, frykter veldig nipt- svaret. Bestilte panorama utvidet fra Danmark. Kan ta den fra 9+0, men venter til 9+3, for å være helt sikker på at det er nok dna materiale fra fosteret. I følge mine beregninger skal jeg da få svar om ca 3,5 uker.. Lenge til, samtidig som det egentlig ikke føles så lenge til.. Jeg kommer nok til å ta UL selv ca ukentlig, kjekt å slippe å uroe meg unødig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 27. mars 2022 #34 Del Skrevet 27. mars 2022 Gratulerer med vel overstått tul! Hurra for hjerteslag 🥰 Skjønner du bekymrer deg for NIPT-svaret også... men 3.5 uke er ikke såå lenge å vente, og etterpå vil du ha en bekymring mindre. Men du er nå på vei mot de magiske 12 ukene, og hvis ul ukentlig hjelper deg med bekymringene, så må du bare gjøre det! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen :) Skrevet 5. april 2022 Forfatter #35 Del Skrevet 5. april 2022 9+4 Var på jobb i går, ny egengjennomført UL er unnagjort, fortsatt hjerteslag å se. Den lille hadde blitt tydelig større, ble litt overrasket over forskjellen på den korte tiden.. Jeg synes faktisk tiden går fort. Nipt Danmark test ble tatt i dag. Jeg sitter hjemme og venter på at DHL skal komme og plukke pakken opp. Om to uker er ting mer avklart. Har en veldig dårlig følelse, tror det er derfor tiden går fort, tenker ikke SÅ mye over graviditeten. Jeg kjenner også at hvis det ikke går veien nå, så føler jeg meg faktisk ferdig med prøving. Jeg hadde satt grensen min på 39 år, og vil nok følge den, selv om det i dagens samfunn ikke er noe stress å prøve til noen og førti. Jeg er, også før graviditeten, i dårlig fysisk form. Jeg har god helse, aldri syk, men også knapt aktiv. Bil brukes til ALT. Jeg kjenner at jeg er sliten og at det faktisk er helt greit at det ikke blir barn. Men, er alt bra på nipt, så blir jeg selvfølgelig overlykkelig! Ellers en del småkvalm i perioder. Utrolig slitsomt. Hatt lite energi siste ukene, muligens litt bedre siste par dager.. Om ca 2 uker kommer «fasiten». Er nipt bra, så tror jeg dette går veien. Krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. april 2022 #36 Del Skrevet 16. april 2022 Så kjekt at du kan sjekke sånn kjapt igjennom jobben din😄 i den uken du sjekket i der så begynner jo den lille å ligne på en baby🥰 har du fått svar på nipt testen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. april 2022 #37 Del Skrevet 27. april 2022 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 10. juli 2022 #38 Del Skrevet 10. juli 2022 Kom plutselig over denne og har lest igjennom alle innleggene dine ❤️ men så stoppet det opp? Jeg kjente jeg ble bekymret. Åssen går/gikk det? 🥺❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå