AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Fwb fyren min sa det til meg etter sex. Han sa det en gang først, jeg latet som jeg ikke hørte hva han sa, å så gjentok han seg «i think you love me, am i wrong?» Jeg svarte at du vet at jeg liker deg veldig godt, å håper du ikke ser på meg som helt på trynet, da svarte han «nei virkelig ikke» Sannheten er at jeg er veldig forelsket og betatt av han å vil mer en gjerne ha et ordentlig forhold med han. Han sa også samme kveld etter vi hadde hatt sex. At «i am crazy about you» You give me trouble in a good way» Sa også at jeg er vakker, jeg svarte han at jeg synes også at han er veldig fin ol. Dette er en mann som tidligere har sagt at han ikke vil være i et forhold, er ca 10 mndr siden han sa det, men han har gjort og sagt ting etter det, som har gitt utrykk for at han mener det motsatte. Blir veldig frustrert og lei meg for vingling og ord fra han. Han vet om fortiden min med menn som har behandlet meg dårlig. Ikke tørr jeg ta opp hva han ser for seg heller iom hva han har sagt om forhold tidligere, selv om han har gjort og sagt ting etter det, som kan tilsi det motsatte.. Er virkelig LIVREDD for avvisning.. Tenker og er redd han sa de ordene bare for å vite hva jeg svarte han, eller for å booste egoet hans. Jeg er alltid på vakt ang menn er livredd for å legge for mye i det eller bli avvist.. Hva tenker dere? Han har foresten vært singel i mange år, å har hatt turbulente forhold bak seg med svik/utroskap fra kvinnens side. Anonymkode: dd392...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Aldri tro på det noen sier rett etter sex/orgasme. Da er en så full av endorfiner og en er faktisk høy/rusa på et vis. Da kan en si mye rart, som ikke betyr noe etter at en har tatt på seg buksa og dratt hjem. Anonymkode: b01fe...47d 5
Pysa Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Mye mulig jeg er veldig gammel, men med mindre mannen er 14 eller engelsktalende, er det superteit å si noe slikt på engelsk. Det er litt det samme som å ikke si det, tenker jeg. Liker du ham? Fortell ham det. Vil du vite om hva han tenker om deg? Spør ham. 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri tro på det noen sier rett etter sex/orgasme. Da er en så full av endorfiner og en er faktisk høy/rusa på et vis. Da kan en si mye rart, som ikke betyr noe etter at en har tatt på seg buksa og dratt hjem. Anonymkode: b01fe...47d Er det jeg frykter… Har lest et sted om slike ting blir sagt under sex skal man ikke legge noe i det, men etter sex der i mot gjelder. Hva vet jeg😕 Frustrerende er det ivertfall.. Anonymkode: dd392...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Pysa skrev (3 minutter siden): Mye mulig jeg er veldig gammel, men med mindre mannen er 14 eller engelsktalende, er det superteit å si noe slikt på engelsk. Det er litt det samme som å ikke si det, tenker jeg. Liker du ham? Fortell ham det. Vil du vite om hva han tenker om deg? Spør ham. Han er engelsk, så han snakker litt engelsk og norsk om en annen. Han vet veldig godt at jeg liker han, det har jeg sagt til han mer enn en gang. Anonymkode: dd392...7d6
anonymbruker2312 Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Den første feilen du gjorde var at du fortalte han om dine tidligere ekser som var dårlige mot deg. Dette bør man aldri nevne til en gutt man dater. Spesielt for den personen som har planer om å bare ha en seksuell relasjon med deg, så vil de få tanker som at du er lett å lure. Jeg holdte selv på med en fyr som sa "you love me" ofte. Først tenkte jeg bare at han tullet og lo ikke så mye vekt på det. Den dag i dag fant jeg ut at det kom fra hans narsissistiske side, da han bryr seg kun om seg selv. Jeg tenker da at en ydmyk mann ville aldri ha sagt noe sånt.. Husk at en gutt som gir deg mye lovbombing i starten er en som du bør stille mer spørsmål til - en som virkelig er interessert i et langvarig og sunt forhold vil som oftest ta det rolig og sakte, ikke bombadere deg med komplementer. Han sier selv at han ikke ser etter forhold, som du sier at han sa 10 måneder tidligere. Deretter motsier han seg selv og sier noe helt annet nå. Aldri se på ord, se på handlinger. Hva gjør han ellers enn det seksuelle og de ordene han sier? Gjør han noe for deg? Føler du at han oppriktig vil ha noe seriøst med deg? Vil han kun møte deg på kveldene? Anbefaler deg egentlig å slutte å være intim med han, sette grenser og ikke fortsette når han er så frem og tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (21 minutter siden): Den første feilen du gjorde var at du fortalte han om dine tidligere ekser som var dårlige mot deg. Dette bør man aldri nevne til en gutt man dater. Spesielt for den personen som har planer om å bare ha en seksuell relasjon med deg, så vil de få tanker som at du er lett å lure. Jeg holdte selv på med en fyr som sa "you love me" ofte. Først tenkte jeg bare at han tullet og lo ikke så mye vekt på det. Den dag i dag fant jeg ut at det kom fra hans narsissistiske side, da han bryr seg kun om seg selv. Jeg tenker da at en ydmyk mann ville aldri ha sagt noe sånt.. Husk at en gutt som gir deg mye lovbombing i starten er en som du bør stille mer spørsmål til - en som virkelig er interessert i et langvarig og sunt forhold vil som oftest ta det rolig og sakte, ikke bombadere deg med komplementer. Han sier selv at han ikke ser etter forhold, som du sier at han sa 10 måneder tidligere. Deretter motsier han seg selv og sier noe helt annet nå. Aldri se på ord, se på handlinger. Hva gjør han ellers enn det seksuelle og de ordene han sier? Gjør han noe for deg? Føler du at han oppriktig vil ha noe seriøst med deg? Vil han kun møte deg på kveldene? Anbefaler deg egentlig å slutte å være intim med han, sette grenser og ikke fortsette når han er så frem og tilbake. Vi kan fint ta en drink ute, har vært ute og spist sammen. Han lager middag til meg hjemme, jeg tilbyr meg å hjelpe han, men han insisterer på at han fikser det, å bare ber meg om å slappe av mens han skjenker et glass vin til meg. Han har kjøpt en gave til meg ved en anledning. Han betaler for alt når vi er ute, selv om jeg insisterer på at jeg kan betale. Vi kan dele en flaske vin hjemme å prate om forskjellige ting, han har fortalt meg ting om sin oppvekst, tidligere forhold ol, er derfor jeg har åpnet meg opp å fortalt om mine dårlige forhold med menn fra tidligere. Vi møtes ikke så ofte pga avstand 2,5 time med bil. Er i hans by da det er mest praktisk iom jeg har barn. Så det blir helgebesøk med overnatting når vi først møtes. Han behandler meg bra når jeg er på besøk, kontakten mellom oss er ikke daglig, men kanskje en til to ganger i uken på meldinger, alt fra seksuelle ting, eller et bilde fra hverdagen. Han har tidligere nevnt at vi fks må gå på den og den konserten, men føler ting sklir ut å så skjer det ikke noe. Føler det er ting som skurrer men hvorfor behandle meg som en prinsesse når jeg er på besøk om han bare vil ha sex..? Han kan fks si «Ja det må vi gjøre» neste gang du kommer på besøk» Men så kan vi fks heller gjøre noe helt annet enn hva han sa tidligere. Hva er det med denne mannen..? Anonymkode: dd392...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Han er livredd for at du skal finne deg en kjæreste slik at han mister tilgangen på sex. Derfor prøver han å gjøre deg hektet. Anonymkode: 670ef...7e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 TS, du skriver du er livredd for avvisning. Men hva er verst? Å spørrre han rett ut og kanskje bli avvist nå, eller å bli avvist når han kanskje møter en som han får virkelige følelser for i fremtiden, når dine følelser sannsynligvis har vokst enda mer? Ja det er en liten sjanse for at han utvikler virkelige følelser for deg, men den er veldig liten i forhold til sannsynligheten for å bli såret her. Så lenge du ikke setter noen grenser vil han utnytte deg så kange han kan eller gidder. Og du, en god mann/kjæreste gjør deg ikke usikker og redd. Han gjør deg trygg. Finn deg noen som gjir deg den følelsen, for det fortjener du.❤️ Anonymkode: c1e48...d00 1 1
anonymbruker2312 Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi kan fint ta en drink ute, har vært ute og spist sammen. Han lager middag til meg hjemme, jeg tilbyr meg å hjelpe han, men han insisterer på at han fikser det, å bare ber meg om å slappe av mens han skjenker et glass vin til meg. Han har kjøpt en gave til meg ved en anledning. Han betaler for alt når vi er ute, selv om jeg insisterer på at jeg kan betale. Vi kan dele en flaske vin hjemme å prate om forskjellige ting, han har fortalt meg ting om sin oppvekst, tidligere forhold ol, er derfor jeg har åpnet meg opp å fortalt om mine dårlige forhold med menn fra tidligere. Vi møtes ikke så ofte pga avstand 2,5 time med bil. Er i hans by da det er mest praktisk iom jeg har barn. Så det blir helgebesøk med overnatting når vi først møtes. Han behandler meg bra når jeg er på besøk, kontakten mellom oss er ikke daglig, men kanskje en til to ganger i uken på meldinger, alt fra seksuelle ting, eller et bilde fra hverdagen. Han har tidligere nevnt at vi fks må gå på den og den konserten, men føler ting sklir ut å så skjer det ikke noe. Føler det er ting som skurrer men hvorfor behandle meg som en prinsesse når jeg er på besøk om han bare vil ha sex..? Han kan fks si «Ja det må vi gjøre» neste gang du kommer på besøk» Men så kan vi fks heller gjøre noe helt annet enn hva han sa tidligere. Hva er det med denne mannen..? Anonymkode: dd392...7d6 Når handlingene hans ikke henger sammen med ordene hans, så er det alltid noe galt. Regel nr. 1 når man dater. Handlinger skal alltid si mer enn ord. Kontakten mellom dere er 1-2 ganger i uken - allerede her er det noe som ikke stemmer. Husk at når man dater, hvertfall når dere allerede har møttes flere ganger og i tillegg vært intime, så vil vedkommende ha daglig kontakt med deg om de er virkelig virkelig interessert i deg langsiktig. Jeg hadde aldri klart å holde på noen som kun prater med meg 1-2 ganger i uken, jeg trenger en jeg kan prate med hver dag. Jeg holdte på med en fyr som ga meg helt insane lovebombing. Han sa vi skulle gjøre alt, han gjorde ting for meg, betalte for alt, kjørte meg, kjørte i flere timer for å treffe meg (og dette kunne han gjøre spontant også), snakket sammen hver dag (noen dager plutselig kunne han være helt stille eller ikke si så mye), osv osv. Fant deretter til slutt ut at han hadde gått rundt og sagt at han kun bruker meg. Noen gutter har et kontroll-behov, hvor de føler de på en måte "eier" deg selv om de ikke ser på deg langsiktig, nettopp fordi dere er intime. De føler seg sikkert mindre når de ikke handler på denne måten. Når du allerede sitter å skriver et innlegg her og er usikker på fyren, så betyr det som regel at noe er galt. Magefølelsen vil fortelle deg noe. Jeg anbefaler deg å ta noen steg tilbake, og fokusere på deg selv. Ikke ha like mye kontakt med han og sett grenser. Han har allerede fortalt at han ikke ser etter noe forhold, men velger alikevel å holde på deg. Dette gjør han på grunn av det intime han får ut av deg. 2
umAxa Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Aldri tro på det noen sier rett etter sex/orgasme. Da er en så full av endorfiner og en er faktisk høy/rusa på et vis. Da kan en si mye rart, som ikke betyr noe etter at en har tatt på seg buksa og dratt hjem. Anonymkode: b01fe...47d I motsetning til tro på menn før de har fått sin sex/orgasme? Jeg sier ikke at du tar feil, men det er jo kjent Internet humor om den såkalte post-nut clarity, der menn faktisk ser klarere etter orgasmen, og ikke ser alt med et kåt blikk 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er livredd for at du skal finne deg en kjæreste slik at han mister tilgangen på sex. Derfor prøver han å gjøre deg hektet. Anonymkode: 670ef...7e2 Jeg har allerede blitt hektet på han desverre😢 Har blitt hektet før, jeg tenker og tolker alt opp og ned.. Anonymkode: dd392...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 Fuckboy 101. Ditch før du graver deg lengre ned. Tenk på det som å slutte med et dop. Må må du på rehab. Fuckboy rehab. Anonymkode: e6dcd...c63 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har allerede blitt hektet på han desverre😢 Har blitt hektet før, jeg tenker og tolker alt opp og ned.. Anonymkode: dd392...7d6 Da kommer du deg unna så fort du kan. Vet det er vanskelig men det blir ikke lettere med tiden. Anonymkode: 670ef...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er en mann som tidligere har sagt at han ikke vil være i et forhold, er ca 10 mndr siden han sa det Så du har vært tømmestasjon i 10 måneder. Herregud, kom deg vekk. Dette blir du ødelagt av. Man trenger ikke nesten ett år for å finne ut om man vil være sammen med noen. Han liker deg for sex og kos, men han er verken forelsket eller glad i deg. Anonymkode: c1c38...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har og angst for avvisning, men i motsetning til deg kutter jeg menn som gjør meg usikker ut av livet før de rekker å være en drittsekk. Hvorfor ikke blokkere han før han sårer deg? Anonymkode: 8bd85...841 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #17 Skrevet 23. februar 2022 Han har selv uttalt at han er følsom, å redd for og bli såret. Sikkert nok bare et spill for galleriet🙄 Blir ikke klok.. Anonymkode: dd392...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han har selv uttalt at han er følsom, å redd for og bli såret. Sikkert nok bare et spill for galleriet🙄 Blir ikke klok.. Anonymkode: dd392...7d6 Ja, det er et spill for galleriet for å slippe å forplikte seg til deg men ha tilgang på sex samtidig som han leter etter ei for et langvarig forhold. Hadde han likt deg hadde dere vært i et forhold. Vis selvrespekt og dropp dette, finn en seriøs type. Anonymkode: 8bd85...841 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #19 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han har selv uttalt at han er følsom, å redd for og bli såret. Sikkert nok bare et spill for galleriet🙄 Blir ikke klok.. Anonymkode: dd392...7d6 Fuckboy 101. Anonymkode: e6dcd...c63
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #20 Skrevet 24. februar 2022 On 2/23/2022 at 9:14 AM, anonymbruker2312 said: Jeg holdte selv på med en fyr som sa "you love me" ofte. Først tenkte jeg bare at han tullet og lo ikke så mye vekt på det. Den dag i dag fant jeg ut at det kom fra hans narsissistiske side, da han bryr seg kun om seg selv. Jeg tenker da at en ydmyk mann ville aldri ha sagt noe sånt.. Helt enig! Var sammen med en narsissist selv. Han pleide å si "You are so extremely attracted to me!". De ønsker å bli beundret. Anonymkode: 9ed44...2d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå