Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå, så glad jeg er for å se Mika fremføre ❤🤩

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ctrl skrev (Akkurat nå):

Ganske sikker på at det Mika holder på med nå er playback. Han løpte rundt på scenen og leverte samtidig perfekte høye toner. 

Jeg funderte på det selv, men samtidig treffer han langt fra så bra som han har pleid, så er ikke helt sikker 😛 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Natterangler skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg kunne spole fremover nå. Men dette er ulempen med å se på liveshow som går direkte. 

Jeg hører at naboene starta å se en 10 min etter start, de spoler 😂

Anonymkode: af3fd...a16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva sa hun om mika og kontakt på 6min?😅

Anonymkode: abbd8...af1

At han hadde fått det showet inn i kontrakten for programlederjobben med én gang. Han har mao krevd å få holde det showet for å gidde å være programleder. Voldsom promotering av seg selv.

Anonymkode: 8c8cb...53b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eurovision skal liksom være ferdig om 20 min😅 men jeg klager ikke, I love it!

Anonymkode: 27544...1f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fått med seg om det er noen endiger i hvordan de presenterer stemmene i år? Jeg håper de har endret på det. Er så antiklimatisk når de deler ut kjempestore poengsummer i ett jafs. Og så gir det falske forhåpninger for deltagerne som tror de ligger godt an. Tenker fortsatt på han stakkars svensken som trodde han kom til å vinne overlegent for tre år siden. 

Anonymkode: 747d8...6f6

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelper jo ikke det når stemmene ikke er kjent enda 🤣

Anonymkode: 622c2...761

AnonymBruker
Skrevet
Ctrl skrev (1 minutt siden):

Ganske sikker på at det Mika holder på med nå er playback. Han løpte rundt på scenen og leverte samtidig perfekte høye toner. 

Enig. Syns det var skuffende... Elsket der hun damrprogramlederen sang volare. Hun var fantastisk. Dagens beste vokalist! 

Anonymkode: c2ecc...5b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker Mika, han er så kjekk!! Får ikke hørt lyd da, for er på jobb akkurat nå😅 men for et show hvertfall! Han har også vært mentor i the Voice Frankrike. Gjorde en utrolig fin figur der synes jeg. Han hadde en gang en blå velour dress på en gang på the voice, og da døde jeg neste litt inni meg 🤩 Det er bare noe helt spesielt med han😄 Brudrer🥰🥰🥰

Anonymkode: 68abe...887

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fått med seg om det er noen endiger i hvordan de presenterer stemmene i år? Jeg håper de har endret på det. Er så antiklimatisk når de deler ut kjempestore poengsummer i ett jafs. Og så gir det falske forhåpninger for deltagerne som tror de ligger godt an. Tenker fortsatt på han stakkars svensken som trodde han kom til å vinne overlegent for tre år siden. 

Nei, det er likt som før dessverre

Anonymkode: eb028...988

• Liker 1
Skrevet

Ferdig kl 00.15 står det i tv-programmet! Mhm Yeah right.. dette går på overtid igjen 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Mika, han er så kjekk!! Får ikke hørt lyd da, for er på jobb akkurat nå😅 men for et show hvertfall! Han har også vært mentor i the Voice Frankrike. Gjorde en utrolig fin figur der synes jeg. Han hadde en gang en blå velour dress på en gang på the voice, og da døde jeg neste litt inni meg 🤩 Det er bare noe helt spesielt med han😄 Brudrer🥰🥰🥰

Beundrer "" skulle det stå 😅

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper jo ikke det når stemmene ikke er kjent enda 🤣

Nei de spoler bare over enkelte innslag 😅

Gjest Natterangler
Skrevet (endret)

Det er fornuftig av dem 😄det går ihvertfall litt fortere for dem da

Endret av Natterangler
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde da Italia sang, Marte sa noe om at publikum måtte hjelpe ham.. sang han falskt eller glemte han teksten eller hva skjedde?

Anonymkode: eb028...988

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spania vinner

Anonymkode: f2a94...7cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok samme greia. Var det ikke noen i fjor som fikk 0 poeng? så sjukt trist når det blir så tydelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Come an! Jeg er laaaangt over leggetid!

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange bra innslag i år synes jeg. Og mange morsomme 😅

Anonymkode: 40b03...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Come an! Jeg er laaaangt over leggetid!

Natta

Anonymkode: 00e0c...d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...