Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg kan ikke fatte at Portugal gikk videre. 

Anonymkode: 370f6...ce1

Nydelig låt jo

Anonymkode: c85b0...b67

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Orka ikke se ferdig sendingen. Avslører de noe om «plassering» i semifinalen, eller er det bare topp ti tilfeldig?

Anonymkode: c2271...534

De avslører det etter finalen.

Skrevet

Alle de jeg ønsket gikk videre🙌 
Nå er jeg spent på om vi skal synge i 1 eller 2 halvdel🎉

Skrevet

Både Norge og Moldova gikk til finalen. Da er jeg rimelig fornøyd.  :hoppendeglad:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Some guy
Skrevet

Jaja, da har alle noe å se fram til på lørdag. Kan ikke si at jeg er fan av sangen, men alltid morro å være med. 

Skrevet (endret)

Blir landene valgt etter antall stemmer i rekkefølge? Eller hva ? Norge var nr 6 i rekkefølge, men tror ikke at Hellas, Ukraina og Nederland fikk mindre stemmer enn Norge.  Nederland ble sist valgt. Husker at land som kom høyere enn Norge i finalen kom som  sist valgt videre i semifinalen.  Jeg tror faktisk at de land med mest stemmer blir ropt opp sist i semifinalen.

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Blir landene valgt etter antall stemmer i rekkefølge? Eller hva ? Norge var nr 6 i rekkefølge, men tror ikke at Hellas, Ukraina og Nederland fikk mindre stemmer enn Norge.  

Nei, de sa jo det var tilfeldig rekkefølge.

Anonymkode: 857de...162

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Italia vant i fjor for 3 gang

Frankrike og Storbritannia har vunnet 5 ganger

Tyskland vunnet 2 ganger

Anonymkode: 55d81...2eb

Ok, unntak finnes men de var jo bare 2 ganger de siste 20 år og vel så det. Det er lenge siden Storbritannia og Frankrike vant, stort sett var det tiden før publikum fikk stemme og alle kunne velge hvilket språk de vil synge.

Generelt syns jeg det er ikke stort problem at de 5 største kommer automatisk til finale, noen må jo betale for hele kalaset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Italia vant i fjor for 3 gang

Frankrike og Storbritannia har vunnet 5 ganger

Tyskland vunnet 2 ganger

Siden semifinalene startet tror jeg det bare er Italia av de fem store som har vunnet (i fjor). 

Anonymkode: 747d8...6f6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, de sa jo det var tilfeldig rekkefølge.

Anonymkode: 857de...162

Ok. Ja, for det må være logisk når de store favoritter blir ropt opp sist. 

AnonymBruker
Skrevet

Siden semifinalene startet tror jeg det bare er Italia av de fem store som har vunnet (i fjor). 

Nei, jeg glemte Satelitten fra Tyskland. 

• Liker 4
Skrevet

Syns stemmen på Subwoolfer ligner på Alexander Wahlmann...🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daraya skrev (1 minutt siden):

Ok, unntak finnes men de var jo bare 2 ganger de siste 20 år og vel så det. Det er lenge siden Storbritannia og Frankrike vant, stort sett var det tiden før publikum fikk stemme og alle kunne velge hvilket språk de vil synge.

Generelt syns jeg det er ikke stort problem at de 5 største kommer automatisk til finale, noen må jo betale for hele kalaset.

Frankrike vant sist i 1977 

Storbritannia i 1997 

Tyskland i 2011

Italia i fjor

Skrevet (endret)

Heia Tix , hvis det er han som er avslørt bak dj masken 🥰. Digger den artisten.  ❤❤❤. Vet jo ikke 100 prosent, men kanskje er det han? . Heier på dj til Subwolfer uansett hvem han er 🥰❤. Men Tix er en fin artist da. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var litt synd at Danmark ikke kom videre, likte sangen. 

Anonymkode: 9b27e...7ad

• Liker 5
Skrevet
Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Blir landene valgt etter antall stemmer i rekkefølge? Eller hva ? Norge var nr 6 i rekkefølge, men tror ikke at Hellas, Ukraina og Nederland fikk mindre stemmer enn Norge.  Nederland ble sist valgt. Husker at land som kom høyere enn Norge i finalen kom som  sist valgt videre i semifinalen.  Jeg tror faktisk at de land med mest stemmer blir ropt opp sist i semifinalen.

Det skal være tilfeldig, men har lagt merke til at i de siste årene har de med flest stemmer blitt ropt opp midterst. Ser også at Norge har hoppet opp på oddsen som vinner av semi 1, de er på 3. etter Ukraina og Hellas. Tror Norge gjorde det bra i semifinalen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frankrike vant sist i 1977 

Storbritannia i 1997 

Tyskland i 2011

Italia i fjor

Glemte Spania de vant sist i 1969 

Skrevet
1 minutt siden, Jobbermedbarn said:

Det skal være tilfeldig, men har lagt merke til at i de siste årene har de med flest stemmer blitt ropt opp midterst. Ser også at Norge har hoppet opp på oddsen som vinner av semi 1, de er på 3. etter Ukraina og Hellas. Tror Norge gjorde det bra i semifinalen. 

Wow 🥰😍😍😍 imponerende.  Men kunne vi stemme på vårt eget land? Noen som forsøkte?

AnonymBruker
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden):

De hoppet opp på bettinglistene etter at de fremførte. 

Anonymkode: 30886...23e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vokalisten som sang den Halo sangen, kunne virkelig ikke å synge live! Gruuuusomt fra første tone!😱 kjempe synd, likte den sangen..

Anonymkode: 42954...c2b

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...