AprilLudgate Skrevet 22. februar 2022 #21 Skrevet 22. februar 2022 Kunne ikke falt meg inn 😅 (å dømme altså, må vel presisere det her inne :P )
minister-mio Skrevet 22. februar 2022 #22 Skrevet 22. februar 2022 KristinF skrev (18 minutter siden): Og der var reaksjonen jeg var ute etter, og den er SÅ FEIL! Og jo- kanskje det er akkurat det jeg er når jeg sender henne dit? For å være en god forelder, så må man ta hensyn til seg selv også. Det er så jævlig stygt å si noe slikt om et annet menneske, og jeg anser deg for ikke å være et voksent og ansvarsfullt menneske med barn som har forståelse for hvordan noen andre kan ha det i livet sitt. Jeg er nettopp det; en god forelder. Og du er et rasshøl 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #23 Skrevet 22. februar 2022 KristinF skrev (1 time siden): Og der var reaksjonen jeg var ute etter, og den er SÅ FEIL! Og jo- kanskje det er akkurat det jeg er når jeg sender henne dit? For å være en god forelder, så må man ta hensyn til seg selv også. Det er så jævlig stygt å si noe slikt om et annet menneske, og jeg anser deg for ikke å være et voksent og ansvarsfullt menneske med barn som har forståelse for hvordan noen andre kan ha det i livet sitt. Jeg er nettopp det; en god forelder. Og du er et rasshøl 😳 Håper du får råd og veiledning i hverdagen. Anonymkode: b7663...48c 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #24 Skrevet 22. februar 2022 Du gjør skam på oss som også jobber turnus og trenger å levere i bhg i blant på fridager. Slik du oppfører deg i kommentarfeltet. Man møter ikke mye forståelse og aksept ved å spre rundt seg med galle. Da er det bedre å forklare hvorfor du har behov for det som igjen gavner ditt barn. Mange som ikke jobber turnus vet ikke hvor hardt det er å vende døgnet eller få så lite søvn i perioder. Hvis du ikke vil at "drittkjærringer" skal mene noe om dine valg, og du er tilfreds med dine valg, da er det vel lite poeng i det du holder på med? 🤔 Anonymkode: f7794...69a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #25 Skrevet 23. februar 2022 Hva vil du med denne tråden, egentlig? Provosere frem en reaksjon så du kan spille offer og få ut litt galle samtidig? Anonymkode: b0964...58b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #26 Skrevet 23. februar 2022 Så lenge det ikke er andre barn hjemme i nabolaget sender jeg med verfens beste samvittighet, uansett om jeg jobber eller ikke. Anonymkode: 6d350...167
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #27 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): What?! Så da er ikke barnehage et grusomt sted for barn å være, som Kvinneguiden prøver hardt å få frem? Anonymkode: e20df...bb9 Ikke det beste stedet å være, men det er for at mor skal få jobbe og hvile. Det er en barnevakt. Ikke noe mer enn det. Ofte mindre, da de ofte ikke har tilstrekkelig tilsyn en gang. Men desverre et nødvendig onde for mange. Anonymkode: f889b...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #28 Skrevet 23. februar 2022 Marte79 skrev (9 timer siden): Dumt svar. Barnehagen er like viktig til barn som skolen. De lærer seg sosial kontakt og hvordan oppfører seg mot andre. De får erfaringer og venner som de ellers ikke burde få. Det er ikke et sted å levere barn fordi man selv ikke har lyst å være sammen med dem, det er et sted for dem å lære noe! Yeah right. I drømmene våre ja. I virkeligheten nei. Anonymkode: f889b...cb3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #29 Skrevet 23. februar 2022 Jeg er lærer og har fri nå i vinterferien, men ungene var i bhg man-tirs. Hva gjorde jeg? Slappet av, trente, og ingenting fornuftig😄 har null dårlig samvittighet, fra i dag skal jeg kose meg med ungene i 5 dager😍 Anonymkode: 135c6...8e3 1
Saftelsker Skrevet 23. februar 2022 #30 Skrevet 23. februar 2022 Er hjemmeværende og på AAP og sender guttungen i barnehagen hver dag. Ingen dårlig samvittighet for det. Han har så mye energi han trenger å få ut iløpet av en dag og jeg har ikke overskudd til å holde han i aktivitet hele dagen. Tilpasser selvfølgelig så han får sove så lenge han trenger og er han sliten så lever jeg sent. Det er bra for barn å være i barnehagen. De knytter bånd til andre enn bare mamma og pappa, lærer samspill med barn på egen alder og får masse aktivitet og stimuli.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #31 Skrevet 23. februar 2022 Det gjør jeg også. Lar barnet sove litt lenger når jeg jobber kveld og henter tidligere hvis jeg har fri, evt får det en fridag hvis det ikke er i toppform, men jeg trenger den tiden for meg selv også. For å trene, shoppe, hvile og andre ting folk gjør helger og ettermiddager og kvelder når jeg jobber. Turnus er krevende så har ikke dårlig samvittighet. Men prøver å gi barnet litt fordeler av det også, siden jeg ofte ikke er der kveld og helg, så tar vi igjen litt med noen sene morgener og fridager. Anonymkode: 63b48...92f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #32 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): What?! Så da er ikke barnehage et grusomt sted for barn å være, som Kvinneguiden prøver hardt å få frem? Anonymkode: e20df...bb9 Er vel ikke det som er problemet. Men hvis du har fri på hverdager, så jobber du vel i helger/helligdager. Dvs at du går glipp av fridager med ungene dine da. Skulle nesten tro du hadde behov for og ønsket å ta dette igjen ved å ha dem hjemme enkelte av fridagene dine? Anonymkode: fed84...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #33 Skrevet 23. februar 2022 Det gjør jeg også. Anonymkode: e3323...688
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #34 Skrevet 23. februar 2022 Who cares. Jeg er en mor som har barna hjemme hver gang jeg er hjemme. Who cares. Anonymkode: dfd1c...596
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #35 Skrevet 23. februar 2022 Så klart du gjør det.. da får du slappe av litt før du skal på seinvakt. barnehagen er en del av barnets rutine og hverdag. Der de har vennenes sine, der de har hverdagen sin. Jeg jobber i barnehage, og opplever at de som jobber turnus ofte leverer litt senere de dagene de har kveldsvakt. I en sinnsykt hektisk hverdag for alle småbarnsfamilier er det viktig å bruke barnehagen. det er opp til hver familie hvordan de løser sin hverdag. Det er kun familiene selv som kjenner sine behov og hva de trenger for å få hjulene til å gå rundt. har du f eks sovet dårlig ei natt er det topp å kunne levere poden i bhg for å legge deg nedpå pen timer før du skal på seinvakt. barnet er jo godt ivaretatt. KG er en gjeng kjerringer som ikke unner andre mødre hverken alenetid, luxus, eller annen form for å prioritere seg selv.. det de selv ikke får skal ikke andre ha.. hvertfall ikke uten å gi de dårlig samvittighet.. og bruke barna mot de. kjæreTS! gjør det som passer deg og din familie! Anonymkode: 0336a...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #36 Skrevet 23. februar 2022 KristinF skrev (19 timer siden): Og der var reaksjonen jeg var ute etter, og den er SÅ FEIL! Og jo- kanskje det er akkurat det jeg er når jeg sender henne dit? For å være en god forelder, så må man ta hensyn til seg selv også. Det er så jævlig stygt å si noe slikt om et annet menneske, og jeg anser deg for ikke å være et voksent og ansvarsfullt menneske med barn som har forståelse for hvordan noen andre kan ha det i livet sitt. Jeg er nettopp det; en god forelder. Og du er et rasshøl Tror det er veldig bra at du sender barnet i barnehagen ja! Anonymkode: b18b1...746
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #37 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så klart du gjør det.. da får du slappe av litt før du skal på seinvakt. barnehagen er en del av barnets rutine og hverdag. Der de har vennenes sine, der de har hverdagen sin. Jeg jobber i barnehage, og opplever at de som jobber turnus ofte leverer litt senere de dagene de har kveldsvakt. I en sinnsykt hektisk hverdag for alle småbarnsfamilier er det viktig å bruke barnehagen. det er opp til hver familie hvordan de løser sin hverdag. Det er kun familiene selv som kjenner sine behov og hva de trenger for å få hjulene til å gå rundt. har du f eks sovet dårlig ei natt er det topp å kunne levere poden i bhg for å legge deg nedpå pen timer før du skal på seinvakt. barnet er jo godt ivaretatt. KG er en gjeng kjerringer som ikke unner andre mødre hverken alenetid, luxus, eller annen form for å prioritere seg selv.. det de selv ikke får skal ikke andre ha.. hvertfall ikke uten å gi de dårlig samvittighet.. og bruke barna mot de. kjæreTS! gjør det som passer deg og din familie! Anonymkode: 0336a...8d7 Håper virkelig ikke du jobber i bhg Anonymkode: 932de...a5e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #38 Skrevet 23. februar 2022 Tror ikke jeg helt skjønner poenget med tråden din, jeg har små barn og jobber i barnehage selv, og jeg selv har også tatt fri alene, men jeg leverer ikke 7 og henter 16.30 Anonymkode: 0eb87...3f7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #39 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper virkelig ikke du jobber i bhg Anonymkode: 932de...a5e Hva var galt med det svaret? Anonymkode: 0eb87...3f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå