Gå til innhold

Sender uansett i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mor som jobber turnus, så det vil si at jeg noen ganger har fri på formiddager og hverdager. Likevel sender jeg toåringen min i barnehagen uansett. Døm meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KristinF skrev (Akkurat nå):

Jeg er en mor som jobber turnus, så det vil si at jeg noen ganger har fri på formiddager og hverdager. Likevel sender jeg toåringen min i barnehagen uansett. Døm meg.

Sjæl 😄 

Anonymkode: 25cb5...1a8

• Liker 4
Skrevet

Ok, det er helt vanlig og helt innafor å

sende barnefri barnehagen hver dag selv om man jobber turnus. Hvis det er slik at barnet aldri får en ekstra fridag når du har fri selv om det hangler eller er veldig slitent er det synd men fortatt vanlig.  Hvor vil du med denne tråden egentlig? 

Anonymkode: 99909...a4a

• Liker 4
Skrevet

Det hadde jeg også gjort. 

Anonymkode: 5a3fe...efc

• Liker 2
Skrevet

What?! Så da er ikke barnehage et grusomt sted for barn å være, som Kvinneguiden prøver hardt å få frem?

Anonymkode: e20df...bb9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
KristinF skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du skjønner veldig godt selv hvor feil dette er siden du spør. Du har satt et barn til verden som du velger å sette bort til andre når du selv har mulighet til å være sammen med det. Du er ikke en voksen, ansvarsfull og god foreldre da.

Anonymkode: 5cad2...fcb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Marte79
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du skjønner veldig godt selv hvor feil dette er siden du spør. Du har satt et barn til verden som du velger å sette bort til andre når du selv har mulighet til å være sammen med det. Du er ikke en voksen, ansvarsfull og god foreldre da.

Dumt svar.

Barnehagen er like viktig til barn som skolen. De lærer seg sosial kontakt og hvordan oppfører seg mot andre. De får erfaringer og venner som de ellers ikke burde få. Det er ikke et sted å levere barn fordi man selv ikke har lyst å være sammen med dem, det er et sted for dem å lære noe!

Skrevet
KristinF skrev (11 minutter siden):

Kjeder du deg, eller?

Ok?

Anonymkode: c7bc3...708

Skrevet

Og der var reaksjonen jeg var ute etter, og den er SÅ FEIL! Og jo- kanskje det er akkurat det jeg er når jeg sender henne dit? For å være en god forelder, så må man ta hensyn til seg selv også. Det er så jævlig stygt å si noe slikt om et annet menneske, og jeg anser deg for ikke å være et voksent og ansvarsfullt menneske med barn som har forståelse for hvordan noen andre kan ha det i livet sitt. Jeg er nettopp det; en god forelder. Og du er et rasshøl :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
KristinF skrev (2 minutter siden):

Og der var reaksjonen jeg var ute etter, og den er SÅ FEIL! Og jo- kanskje det er akkurat det jeg er når jeg sender henne dit? For å være en god forelder, så må man ta hensyn til seg selv også. Det er så jævlig stygt å si noe slikt om et annet menneske, og jeg anser deg for ikke å være et voksent og ansvarsfullt menneske med barn som har forståelse for hvordan noen andre kan ha det i livet sitt. Jeg er nettopp det; en god forelder. Og du er et rasshøl :)

Hvorfor fisker du etter kvalme? Gå og legg deg!

• Liker 4
Skrevet
KristinF skrev (2 minutter siden):

Du BA folk dømme deg i HI! Rasshøl?! Wow.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor fisker du etter kvalme? Gå og legg deg!

Kvalme? Jeg vil bare at dere selvgode drittkjerringer skal slutte å ha en mening om folk som sender ungene i barnehagen. 

• Liker 1
Skrevet

🙄

Anonymkode: d8a89...dc1

• Liker 1
Skrevet
KristinF skrev (1 minutt siden):

Kvalme? Jeg vil bare at dere selvgode drittkjerringer skal slutte å ha en mening om folk som sender ungene i barnehagen. 

Du gjør det på en veldig rar måte når du først sier «Døm meg.» Og må ber du folk slutte å ha en mening?

• Liker 5
Skrevet

Jeg jobber 2 av 5 ukedager (pga helsen akkurat nå) å sender barnet mitt i barnehagen når jeg ikke er på jobb. Jeg kan ikke gi henne det samme som barnehagen kan. Har ikke energi nok til å være på hele dagen. Hun får kortere dager når jeg har fri så jeg gjør det med god samvittighet. 🤗

Anonymkode: 5810f...aab

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
KristinF skrev (3 minutter siden):

Lukter skyldfølelse gitt. Hvorfor ellers bry seg?

• Liker 1
Skrevet

Du gjør det på en veldig rar måte når du først sier «Døm meg.» Og må ber du folk slutte å ha en mening?

Ja😊

Skrevet
Marte79 skrev (10 minutter siden):

Dumt svar.

Barnehagen er like viktig til barn som skolen. De lærer seg sosial kontakt og hvordan oppfører seg mot andre. De får erfaringer og venner som de ellers ikke burde få. Det er ikke et sted å levere barn fordi man selv ikke har lyst å være sammen med dem, det er et sted for dem å lære noe!

Det kan man få uten å være i bhg hele dagen 

Anonymkode: 932de...a5e

• Liker 1
Skrevet
KristinF skrev (Akkurat nå):

Ja😊

Det er helt andre grunner enn at du sender barnet ditt i barnehagen på fridagen din som får varsellampene til å blinke i alle fall. 

Så bra at du sender barnet i barnehagen tenker jeg! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber 2 av 5 ukedager (pga helsen akkurat nå) å sender barnet mitt i barnehagen når jeg ikke er på jobb. Jeg kan ikke gi henne det samme som barnehagen kan. Har ikke energi nok til å være på hele dagen. Hun får kortere dager når jeg har fri så jeg gjør det med god samvittighet. 🤗

Anonymkode: 5810f...aab

Og det håper jeg du fortsetter å gjøre med god samvittighetbuansett hva tullingene her inne skriver!❤

Anonymkode: d8a89...dc1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...