Kramerr Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 God kveld Lånte bort en T-skjorte til en kompis som nå har fått påvist skabb. Jeg brukte den dagen etter, men merker ikke noe til kløen, enda. Det er 3 uker siden. Er muligheten for at jeg ikke har blitt smittet der, eller er det for godt til å være sant? Tenkte bare å høre om noen hadde innspill. Ringer legen imorgen uansett, skabb er et helvette
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Kramerr skrev (2 minutter siden): God kveld Lånte bort en T-skjorte til en kompis som nå har fått påvist skabb. Jeg brukte den dagen etter, men merker ikke noe til kløen, enda. Det er 3 uker siden. Er muligheten for at jeg ikke har blitt smittet der, eller er det for godt til å være sant? Tenkte bare å høre om noen hadde innspill. Ringer legen imorgen uansett, skabb er et helvette Muligheten er der absolutt, men det merker ikke du umiddelbart. Legen kan ikke gjøre noe før du får "utslett". Er ikke anbefalt å kure seg om en ikke har symptomer, eller er husstandsmedlem til noen som har symptomer. Anonymkode: c3590...7be
Kramerr Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Muligheten er der absolutt, men det merker ikke du umiddelbart. Legen kan ikke gjøre noe før du får "utslett". Er ikke anbefalt å kure seg om en ikke har symptomer, eller er husstandsmedlem til noen som har symptomer. Anonymkode: c3590...7be Da krysser jeg fingrene og følger godt med🤞 Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå