Gå til innhold

Fedre som ikke bryr seg, sårt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnefar til datteren min har barn med to forskjellige. Altså han har en sønn fra før av med ei annen, men prioriterer kun sønnen! Han sier til flammene sine at han kun har et barn og skjuler datteren. Hva kan slikt komme av? Syns det er sårt, og jeg føler hun ikke betyr noe for han! Han har henne annenhver helg forresten, men plutselig har han slettet alle bildene av henne på sosiale medier etter han fikk ei ny. Skal jeg bare la han holde på?

Anonymkode: 465b3...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han skal ikke få holde på .  Har du spurt han rett ut hvorfor han gjør disse tingene ?  

Faren til min datter var veldig lite flink til å stille opp for henne når hun var liten , han ignorerte henne og var ikke interessert.
Stilte ikke opp i det hele tatt , og datteren min merket det . Men barn skjønner ikke slike ting , de bare kjenner følelser de ikke kan sett ord på . Faren  var årsaken til min datter`s føste kjærlighets sorg.  Hun er voksen nå og det går fint med henne, men dette er et veldig sårt punkt i livet hennes. Hun har kontakt med faren.

Du kan ikke la han fortsette på denne måten. Jeg tenker at du enten må snakke med han å få han til å bedre seg , eller såmå du kutte ut kontakten med han . At han ikke få ha datteren altså. Ikke før han skjerper seg .
Kan det være han ikke tror han egentlig er faren  eller noe sånt ?

Anonymkode: 17883...099

Skrevet

Drit i han tenker jeg. Vil ha ikke ,er det hans tapt

Anonymkode: 081ef...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, han skal ikke få holde på .  Har du spurt han rett ut hvorfor han gjør disse tingene ?  

Faren til min datter var veldig lite flink til å stille opp for henne når hun var liten , han ignorerte henne og var ikke interessert.
Stilte ikke opp i det hele tatt , og datteren min merket det . Men barn skjønner ikke slike ting , de bare kjenner følelser de ikke kan sett ord på . Faren  var årsaken til min datter`s føste kjærlighets sorg.  Hun er voksen nå og det går fint med henne, men dette er et veldig sårt punkt i livet hennes. Hun har kontakt med faren.

Du kan ikke la han fortsette på denne måten. Jeg tenker at du enten må snakke med han å få han til å bedre seg , eller såmå du kutte ut kontakten med han . At han ikke få ha datteren altså. Ikke før han skjerper seg .
Kan det være han ikke tror han egentlig er faren  eller noe sånt ?

Nei. Han vet han er faren. Han er en som juger om absolutt alt, og tenker mye på sex så jeg tror han er fornøyd bare han får seg noe. Bare i sommer var han med 4 forskjellige som jeg vet! Han prioriterer slikt fremfor alt annet, og jeg tror han tenker han ikke har sjans på noen siden han har 2 med 2 forskjellige. Han har gitt uttrykk for det før hvert fall… 

Skrevet

Det første jeg tenkte var at det kunne være fordi det ofte er et rødt flagg for damer at en mann har barn med flere forskjellige (mange er ikke hypp på å bli babymama nr 3), så han unnlater å fortelle om den ene. 

Anonymkode: b0769...450

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det første jeg tenkte var at det kunne være fordi det ofte er et rødt flagg for damer at en mann har barn med flere forskjellige (mange er ikke hypp på å bli babymama nr 3), så han unnlater å fortelle om den ene. 

Anonymkode: b0769...450

Da kan han ikke forvente noe seriøst. Kan ikke skjule datteren sin for evig 😅

Skrevet

Hvor gammel er datteren din og hva sier hun om faren ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er datteren din og hva sier hun om faren ?

4 år. Han bryr seg veldig i de samværshelgene og gir uttrykk til henne. Men hun fikk ikke julegave, han gjør slike ting som å skjule henne osv. Hun vet ikke det da, så jeg vurderer jo å bare la han holde på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

4 år. Han bryr seg veldig i de samværshelgene og gir uttrykk til henne. Men hun fikk ikke julegave, han gjør slike ting som å skjule henne osv. Hun vet ikke det da, så jeg vurderer jo å bare la han holde på!

Eh, hallo??!!

Anonymkode: f1cd4...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...