Gå til innhold

Sliten og vil ikke mer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn egentlig skulle jeg ønske jeg hadde motet til å gi opp, men realistisk sett så kommer jeg aldri til å gjøre det. 

Jeg er så sliten og lei av all motgang. Føler jeg har kavet og håpet noe enormt på at den mentale helsen skal bli bedre, men så hjelper ingenting. 

Jeg tror ikke en gang psykologen min tror på meg når jeg sier at jeg har anhedoni. Altså at jeg ikke er i stand til å kjenne glede, interesse, lyst, motivasjon, engasjement. Jeg føler alle de negative følelsene, men ingen positive. Det er dødt. 

Psykologen forteller meg at jeg må ut å bygge relasjoner, men det er jo jammen ikke lett når jeg har null motivasjon for det og samtidig blir helt ekstremt stresset av det. Det virker alt for fjernt for meg. 

Jeg er lei meg for at jeg ble født inn i en dysfunksjonelle familie med attpåtil dårlige gener. Jeg skulle *virkelig* ønske jeg aldri hadde oppnådd bevissthet i det hele tatt. Jeg har ikke opplevd noe glede eller kjærlighet på mine 30 år. Jeg har bare vært mer eller mindre isolert og prøvd å overleve min eksistens. 

Jeg har det grusomt og aner ikke hva mer jeg kan gjøre for å forbedre dette.. 

Anonymkode: 52cf5...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du kåt? Får lyst?

Anonymkode: c2a26...fc8

Skrevet (endret)

Har du vært skikkelig undersøkt for det du sliter med? Jeg hadde det omtrent som deg før jeg ble diagnostisert, få gode medisiner og super oppfølging.

Jeg er også fra en svært dysfunksjonell familie, så jeg vet hva du snakker om. Det er trist når familien blir dine fiender. Hva ab..fc8 sier, skal du bare gi blanke blaffen i. Det er alltid noen som liker å trykke andre ned og latterliggjøre deg.

Har du noen hobbyer du kunne tenkt deg å drive med?

Endret av Honey Dew
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...