AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #21 Skrevet 23. februar 2022 4 hours ago, Kroppogmann said: Er jeg som er den dominante men madammen liker også ta litt kontroll, som å binde osv….kjenner jeg har skikkelig lyst til å underkaste meg totalt, og la hun bruke dildoer som hun vil og «mate» på der hun vil… Selv om hun liker ta styring, så kan det jo være forskjell på det å binde og bestemme over kukken min, enn å stå og knulle typen på alle fire med strap-on Jeg kjenner motet stige etter alle flotte tilbakemeldinger i hvert fall! Jeg har erfart strapon dildo sex, sykt deilig, unner deg deg opplevelsen 100% .. ekstra deilig hvis hun kan prate litt dirty også.. jeg krrysser fingrene for deg! Anonymkode: 70813...63c 1
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #22 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har erfart strapon dildo sex, sykt deilig, unner deg deg opplevelsen 100% .. ekstra deilig hvis hun kan prate litt dirty også.. jeg krrysser fingrene for deg! Anonymkode: 70813...63c Høres digg og perfekt ut…tusen takk…krysser fingrene selv for at dette går veien 🤞🏼
Rosa Dartle Skrevet 23. februar 2022 #23 Skrevet 23. februar 2022 Kroppogmann skrev (5 timer siden): Er jeg som er den dominante men madammen liker også ta litt kontroll, som å binde osv….kjenner jeg har skikkelig lyst til å underkaste meg totalt, og la hun bruke dildoer som hun vil og «mate» på der hun vil… Selv om hun liker ta styring, så kan det jo være forskjell på det å binde og bestemme over kukken min, enn å stå og knulle typen på alle fire med strap-on Jeg kjenner motet stige etter alle flotte tilbakemeldinger i hvert fall! Det er du som kjenner henne best og vet hvor åpen hun er for å prøve nye ting. Det går også an å kjøpe en sånn strap on som gir henne nytelse samtidig. Her er vi begge switch. Begge liker å dominere, begge liker å underkaste seg. Går an å trekke inn det også, at det hadde vært spennende å bli dominert en gang for å se hvordan det er, og da inkludere pegging 😁 1
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #24 Skrevet 23. februar 2022 Rosa Dartle skrev (18 minutter siden): Det er du som kjenner henne best og vet hvor åpen hun er for å prøve nye ting. Det går også an å kjøpe en sånn strap on som gir henne nytelse samtidig. Her er vi begge switch. Begge liker å dominere, begge liker å underkaste seg. Går an å trekke inn det også, at det hadde vært spennende å bli dominert en gang for å se hvordan det er, og da inkludere pegging 😁 Ja, vet det er mange muligheter i strap-on der ute. Blir spennende se hva vi ender opp med om dette blir en suksess 🥰 Pegging høres og ser bare helt fantastisk ut!
Klikker83 Skrevet 24. februar 2022 #25 Skrevet 24. februar 2022 Jeg tenker at her bør du gå forsiktig frem. Det med at hun bruker strapon på deg ville jeg ihvertfall anbefalt at du ventet litt med å si. Da handler det om et totalt rollebytte hvor hun plutselig blir den som utfører den "maskuline " oppgaven om jeg kan kalle det det. Hva med å begynne med å si at du er nysgjerrig på prostatamassasje og tatt initiativ til at hun bruker et mindre leketøy på deg? Så kan dere gradvis utvikle dere derfra i en retning som er komfortabel for dere begge. Ofte trenger man jo å føle på hva som er greit for begge parter. Sier ikke at dette er fasiten altså, bare prøver å sette meg inn i hva jeg ville følt om det var min mann som tok dette opp med meg. 2
Kroppogmann Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #26 Skrevet 24. februar 2022 Klikker83 skrev (15 minutter siden): Jeg tenker at her bør du gå forsiktig frem. Det med at hun bruker strapon på deg ville jeg ihvertfall anbefalt at du ventet litt med å si. Da handler det om et totalt rollebytte hvor hun plutselig blir den som utfører den "maskuline " oppgaven om jeg kan kalle det det. Hva med å begynne med å si at du er nysgjerrig på prostatamassasje og tatt initiativ til at hun bruker et mindre leketøy på deg? Så kan dere gradvis utvikle dere derfra i en retning som er komfortabel for dere begge. Ofte trenger man jo å føle på hva som er greit for begge parter. Sier ikke at dette er fasiten altså, bare prøver å sette meg inn i hva jeg ville følt om det var min mann som tok dette opp med meg. Hei, Ja, kanskje det er veien å gå. I dag under oral og noen stillinger er det ofte hun koser med anus. Både med tunge og finger/fingre, men har aldri prøvd noen leksaker. Etter kjøp av den strap-on har det bare grodd frem ønsker og drømmer jeg ikke visste jeg hadde. Så må ta det rolig og pent så hun føler dette er noe vi sammen kan dyrke inn i vårt sexliv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå