Kroppogmann Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Vi har sammen kjøpt en del dildoer og bruker dem jevnlig sammen på henne. Str er fra gjennomsnittet og opp til den største på 40cm og opp til 7cm i diameter. Vi har en hul strap-on som jeg også bruker på henne. Jeg er normalt utstyrt selv men hun liker det litt ekstreme som tøyer henne. Nå over til «utfordringen» - jeg blir ekstremt tent av disse dildoene og prøver dem i smug, og min lyst er at hun skal bruke strap-on på meg, men jeg tør faktisk ikke helt si det til henne. Vi har vært sammen i gode 13-14 år så jeg stoler jo på henne men klarer liksom ikke helt fortelle om denne lysten til selv å bli tatt på den måten. Hva sier folket om å gå frem her…bare gi seg hen og la det stå til? Ta det i fylla hvor en er mer løssluppen? Endret 22. februar 2022 av Kroppogmann
Østkantgutt1913 Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Bare å spørre, gjerne mens du bruker den på henne, og si at du gjerne vil prøve også, og hør hva hun sier. Sikkert ikke noe problem 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Bare spør. Etter dere har hatt sex og ligger å koser dere, så kan du forsiktig si at du, kunne du tenke deg å prøvde strap-onen på meg? Eller spørre hva hun tenker om å bruke dildoene på deg. Jeg ville ikke foreslått det midt i akten, heller tatt det etterpå. Anonymkode: 9932d...dfc 2 1
Kroppogmann Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare spør. Etter dere har hatt sex og ligger å koser dere, så kan du forsiktig si at du, kunne du tenke deg å prøvde strap-onen på meg? Eller spørre hva hun tenker om å bruke dildoene på deg. Jeg ville ikke foreslått det midt i akten, heller tatt det etterpå. Anonymkode: 9932d...dfc Det var en fin vinkling…takk for fin tilbakemelding 🤩
Queen94 Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Jeg bare DØR! Sorry men etter å ha tilbrakt 13-14 år med samme dame så syntes du det er enklere å spørre på en forum enn dama di? 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Queen94 skrev (Akkurat nå): Jeg bare DØR! Sorry men etter å ha tilbrakt 13-14 år med samme dame så syntes du det er enklere å spørre på en forum enn dama di? At menn ønsker å prøve pegging/rimming/prostatamassasje og andre ting som involverer bakdøren er ikke uvanlig, men de fleste er nervøse og redde for å spørre partneren sin om dette. Samfunnet er flinke til å skambelegge menn sin sekualitet og spesielt det som involverer anal (ref. "gay" kommentarer til streite menn som liker å anal play). Så at trådstarter syns det er vanskelig å ta det opp, er ikke noe rart, og ønsker han råd til hvordan han skal gå frem så skal han selvsagt få det. Noen av mennene har kanskje tidligere dårlige erfaringer hvor de luftet denne fantasien til partneren sin og endte opp med å bli ledd av og hånet. Anonymkode: 9932d...dfc 2 3 3
Kroppogmann Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2022 Queen94 skrev (1 minutt siden): Jeg bare DØR! Sorry men etter å ha tilbrakt 13-14 år med samme dame så syntes du det er enklere å spørre på en forum enn dama di? Fint spørre om råd uansett hvor lenge en har vært sammen….eller? 4 1
Kroppogmann Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At menn ønsker å prøve pegging/rimming/prostatamassasje og andre ting som involverer bakdøren er ikke uvanlig, men de fleste er nervøse og redde for å spørre partneren sin om dette. Samfunnet er flinke til å skambelegge menn sin sekualitet og spesielt det som involverer anal (ref. "gay" kommentarer til streite menn som liker å anal play). Så at trådstarter syns det er vanskelig å ta det opp, er ikke noe rart, og ønsker han råd til hvordan han skal gå frem så skal han selvsagt få det. Noen av mennene har kanskje tidligere dårlige erfaringer hvor de luftet denne fantasien til partneren sin og endte opp med å bli ledd av og hånet. Anonymkode: 9932d...dfc 🙏🏼🙏🏼 Korrekt 1
Queen94 Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 Kroppogmann skrev (52 minutter siden): Fint spørre om råd uansett hvor lenge en har vært sammen….eller? Jeg syntes det virker merkelig at i et forhold som har vært i så mange år der du skal kunne være deg selv 100% skal du ikke tørre å ta opp ting? Er vel dama som kjenner deg best av alle og man dømmer da ikke sin bedre halvdel som «gay» fordi han vil være med å forske mer samme med henne? Kroppogmann skrev (53 minutter siden): Fint spørre om råd uansett hvor lenge en har vært sammen….eller? Råd er en ting men å ikke tørre å spør en du har delt så mange år, måneder, dager, timer og minutter av livet ditt med virker merkelig for min del. Man dømmer da ikke sin gode halvdel uansett. Enten er hun med eller så får han nei, men da kan man formulere seg med å fortelle at man gjerne vil forske mer og helst med deg! Syntes samfunnet vårt har blitt veldig merkelig, del heler ting med 1 milion ukjente bak en skjerm enn med din bestevenn/bedre halvdel?
Kroppogmann Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2022 Queen94 skrev (9 minutter siden): Jeg syntes det virker merkelig at i et forhold som har vært i så mange år der du skal kunne være deg selv 100% skal du ikke tørre å ta opp ting? Er vel dama som kjenner deg best av alle og man dømmer da ikke sin bedre halvdel som «gay» fordi han vil være med å forske mer samme med henne? Råd er en ting men å ikke tørre å spør en du har delt så mange år, måneder, dager, timer og minutter av livet ditt med virker merkelig for min del. Man dømmer da ikke sin gode halvdel uansett. Enten er hun med eller så får han nei, men da kan man formulere seg med å fortelle at man gjerne vil forske mer og helst med deg! Syntes samfunnet vårt har blitt veldig merkelig, del heler ting med 1 milion ukjente bak en skjerm enn med din bestevenn/bedre halvdel? Å tørre var kanskje et feil ord å bruke…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #11 Skrevet 22. februar 2022 26 minutter siden, Queen94 said: Jeg syntes det virker merkelig at i et forhold som har vært i så mange år der du skal kunne være deg selv 100% skal du ikke tørre å ta opp ting? Er vel dama som kjenner deg best av alle og man dømmer da ikke sin bedre halvdel som «gay» fordi han vil være med å forske mer samme med henne? Råd er en ting men å ikke tørre å spør en du har delt så mange år, måneder, dager, timer og minutter av livet ditt med virker merkelig for min del. Man dømmer da ikke sin gode halvdel uansett. Enten er hun med eller så får han nei, men da kan man formulere seg med å fortelle at man gjerne vil forske mer og helst med deg! Syntes samfunnet vårt har blitt veldig merkelig, del heler ting med 1 milion ukjente bak en skjerm enn med din bestevenn/bedre halvdel? Han deler det anonymt her. Det er virkelig ikke det samme. Anonymkode: 8839e...343 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 Queen94 skrev (22 minutter siden): Jeg syntes det virker merkelig at i et forhold som har vært i så mange år der du skal kunne være deg selv 100% skal du ikke tørre å ta opp ting? Er vel dama som kjenner deg best av alle og man dømmer da ikke sin bedre halvdel som «gay» fordi han vil være med å forske mer samme med henne? Råd er en ting men å ikke tørre å spør en du har delt så mange år, måneder, dager, timer og minutter av livet ditt med virker merkelig for min del. Man dømmer da ikke sin gode halvdel uansett. Enten er hun med eller så får han nei, men da kan man formulere seg med å fortelle at man gjerne vil forske mer og helst med deg! Syntes samfunnet vårt har blitt veldig merkelig, del heler ting med 1 milion ukjente bak en skjerm enn med din bestevenn/bedre halvdel? Ærlig talt, slutt... Samfunnet vårt er ikke helt merkelig fordi en fremmed person spør andre fremmede om råd. Noen ganger kan det øke selvbevisstheten og gjøre at folk reflekterer mer, og ikke minst bedre, når de forhører seg med andre mennesker om en problemstilling. Noen ganger trenger man å spørre andre om råd, og de færreste menn går til kompisene sine og spør om de noen gang har blitt pult i rumpa og hvordan de gikk frem for å få dama til å gjøre det. Viser også til det jeg skrev om skam rundt seksualitet og anal play hos menn. Ikke noe rart at han syns det virker småskummelt å skulle spørre kjæresten. Min forrige kjæreste var veldig nervøs for reaksjonen min og var redd for at jeg skulle synes han var en pervers, ekkel drittsekk fordi han fantaserte om at jeg rimmet han. Hans løsning var å sende meg en melding mens han var på jobbreise. Han var litt for flau til å spørre om det ansikt til ansikt. Etter det "løsnet" ting og han ble mer åpen og ærlig når han innså at jeg ikke kom til å mobbe/håne/latterliggjøre han for hans fantasier og ønsker. Vi hadde et veldig bra forhold, og det var ingenting som "skurret", det var han som var nervøs. Og det at man har vært sammen i mange år, er egentlig ikke relevant. Finnes et hav av ektepar der ute som ikke har hatt sex på år og dag, som ikke kan fordra hverandre men som likevel bor under samme tak, de holder sammen på grunn av barna, økonomi etc. Det har ingenting å si for tillit eller kjærlighet, er ikke slik at jo lengre man har vært sammen, jo høyere elsker man hverandre og jo mer stoler man på hverandre. Anonymkode: 9932d...dfc 1 1
Queen94 Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ærlig talt, slutt... Samfunnet vårt er ikke helt merkelig fordi en fremmed person spør andre fremmede om råd. Noen ganger kan det øke selvbevisstheten og gjøre at folk reflekterer mer, og ikke minst bedre, når de forhører seg med andre mennesker om en problemstilling. Noen ganger trenger man å spørre andre om råd, og de færreste menn går til kompisene sine og spør om de noen gang har blitt pult i rumpa og hvordan de gikk frem for å få dama til å gjøre det. Viser også til det jeg skrev om skam rundt seksualitet og anal play hos menn. Ikke noe rart at han syns det virker småskummelt å skulle spørre kjæresten. Min forrige kjæreste var veldig nervøs for reaksjonen min og var redd for at jeg skulle synes han var en pervers, ekkel drittsekk fordi han fantaserte om at jeg rimmet han. Hans løsning var å sende meg en melding mens han var på jobbreise. Han var litt for flau til å spørre om det ansikt til ansikt. Etter det "løsnet" ting og han ble mer åpen og ærlig når han innså at jeg ikke kom til å mobbe/håne/latterliggjøre han for hans fantasier og ønsker. Vi hadde et veldig bra forhold, og det var ingenting som "skurret", det var han som var nervøs. Og det at man har vært sammen i mange år, er egentlig ikke relevant. Finnes et hav av ektepar der ute som ikke har hatt sex på år og dag, som ikke kan fordra hverandre men som likevel bor under samme tak, de holder sammen på grunn av barna, økonomi etc. Det har ingenting å si for tillit eller kjærlighet, er ikke slik at jo lengre man har vært sammen, jo høyere elsker man hverandre og jo mer stoler man på hverandre. Anonymkode: 9932d...dfc Fortatt ikke enig. Hvis du ikke kan være deg selv 110% med din ektefelle er du med feil person. Selvfølgelig er det trygt å spørre folk på et anonym forum, men tenker han burde kunne stole på dama si fremfor alt. Vi kvinner går heler ikke å diskutere slike temaer i forhold til samliv med andre venninner, men føler ikke det er riktig når du har hatt en trygg partner i en god periode. Skam er noe vi mennesker har skapt, kropp er naturlig og det er lov å utforske, både alene og med partner!!
Fioljenta Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 Min erfaring er at når jeg foreslår noe jeg kvier meg for å foreslå, så ender det med at sexlivet blir bedre… jeg har egentlig ikke så mye å tape på å spørre. Her er noen forslag til hvordan du kan ta det opp: 1) Vent til etter en gang du har brukt en stor på henne og si: «Jeg elsker å se hvor godt det gjør deg når jeg bruker en av de store dildoene på deg. Men det får meg også til å tenke, kanskje det vil være godt for meg også? Det hadde vært litt interessant å prøve en gang. Fungerer det ikke, ja, så blir vi litt klokere. Og det kan jo være en god ide.» 2) Øv på å prate om sex med hverandre. Når man har vært sammen en stund, er det lett å kjøre seg inn i et spor og det kan bli litt vanskelig å ta opp ideen om noe nytt. En idé er å stille skifte på å stille hverandre spørsmål. Jeg har samlet en del spørsmål her slik at dere kommer i gang. Og så kan du stille spørsmålet om dildoene når dere kommer litt inn i det. 3) Spør henne om det er noe hun kunne tenke seg å prøve som dere ikke har prøvd. Og så kan du følge opp med å fortelle hva du kunne tenke deg. 4) Hvis det var hun som foreslo det med dildoene, så kan du jo spørre hvordan det var for henne å foreslå det. Og så kan du følge opp med at du har noe du kanskje kunne tenke deg å prøve, men ikke er helt vet hvordan du skal foreslå fordi du er litt redd hennes reaksjon (eller hva det nå er som gjør at du venter). Alternativt tar du det ikke opp. Og da vil du aldri finne ut om dette ville gitt dere noe. ;-) 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 Synes Fioljenta har veldig gode råd her. Det hjelper veldig å bli vant med å snakke om sex, da blir man friere og tør å snakke om mer etter hvert. Ville nok lagt meg litt bakpå og spurt forsiktig om bruk av dildo, kan hende hun blir overrasket. Jeg visste ikke at det var noe menn kunne like før mannen spurte, og ble litt satt ut for å være ærlig. Etter å ha tenkt på det en stund valgte jeg å prøve det på ham, og nå er det en naturlig del av sexlivet. Anonymkode: fc0a2...679 1
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2022 Fioljenta skrev (9 timer siden): Min erfaring er at når jeg foreslår noe jeg kvier meg for å foreslå, så ender det med at sexlivet blir bedre… jeg har egentlig ikke så mye å tape på å spørre. Her er noen forslag til hvordan du kan ta det opp: 1) Vent til etter en gang du har brukt en stor på henne og si: «Jeg elsker å se hvor godt det gjør deg når jeg bruker en av de store dildoene på deg. Men det får meg også til å tenke, kanskje det vil være godt for meg også? Det hadde vært litt interessant å prøve en gang. Fungerer det ikke, ja, så blir vi litt klokere. Og det kan jo være en god ide.» 2) Øv på å prate om sex med hverandre. Når man har vært sammen en stund, er det lett å kjøre seg inn i et spor og det kan bli litt vanskelig å ta opp ideen om noe nytt. En idé er å stille skifte på å stille hverandre spørsmål. Jeg har samlet en del spørsmål her slik at dere kommer i gang. Og så kan du stille spørsmålet om dildoene når dere kommer litt inn i det. 3) Spør henne om det er noe hun kunne tenke seg å prøve som dere ikke har prøvd. Og så kan du følge opp med å fortelle hva du kunne tenke deg. 4) Hvis det var hun som foreslo det med dildoene, så kan du jo spørre hvordan det var for henne å foreslå det. Og så kan du følge opp med at du har noe du kanskje kunne tenke deg å prøve, men ikke er helt vet hvordan du skal foreslå fordi du er litt redd hennes reaksjon (eller hva det nå er som gjør at du venter). Alternativt tar du det ikke opp. Og da vil du aldri finne ut om dette ville gitt dere noe. ;-) Tusen takk for lang og flott tilbakemelding. Her er det flere gode tips som jeg tar med meg videre. Vi snakker godt om sex, og man forandrer jo/finner ut med tiden at noe nytt tenner en og man ønsker utforske mer innen sex. Vi har blant annet kommet frem til dette med store dildoer til henne og hvor tent hun blir ved å bli skikkelig fylt opp, ved å prate samme, og at hun har fantasi om å bli tatt av flere menn noe som ikke er en fantasi for meg men en drøm. Har fortalt at jeg veldig gjerne vil se henne med en eller flere menn…men det kan nok hende blir med fantasien…må jobbe litt med den. Så snakke om sex går jo fint…men er noe med det å ytre ønske om selv ha lyst til å stå på alle fire eller ligge på rygg å bli pegget som jeg ikke helt klarer slippe løs…jeg vet jo at sexdriften hennes er minst like stor som min og like «skitten» om man kan si det? Så kan jo hende hun jubler når jeg forteller…. Igjen, takk for supre gode tips 🤩 1
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes Fioljenta har veldig gode råd her. Det hjelper veldig å bli vant med å snakke om sex, da blir man friere og tør å snakke om mer etter hvert. Ville nok lagt meg litt bakpå og spurt forsiktig om bruk av dildo, kan hende hun blir overrasket. Jeg visste ikke at det var noe menn kunne like før mannen spurte, og ble litt satt ut for å være ærlig. Etter å ha tenkt på det en stund valgte jeg å prøve det på ham, og nå er det en naturlig del av sexlivet. Anonymkode: fc0a2...679 Hei, Ja helt enig med deg. Mange fine tilbakemeldinger. Se svaret jeg postet til det innlegget over. Tror jeg bare må gå for det….ikke sikkert hun trenger tenke på det en gang og bare jubler 🤩
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 22 hours ago, Queen94 said: Jeg bare DØR! Sorry men etter å ha tilbrakt 13-14 år med samme dame så syntes du det er enklere å spørre på en forum enn dama di? Jeg spurte min eks, hun mistet all respekt for meg, syntes jeg var ekkel og slikt.. For menn skal være trafisjonelt maskuline, sterke, handy, ikke gråte.. samfunnet er veldig liberalt mot kvinner, men mot menn har lite forandret seg mtp hetro kvinner Anonymkode: 70813...63c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 Queen94 skrev (22 timer siden): Jeg bare DØR! Sorry men etter å ha tilbrakt 13-14 år med samme dame så syntes du det er enklere å spørre på en forum enn dama di? Gratulerer med et reflektert og nyttig bidrag. Det er alltid stas å få trådstarter til å føle seg shitty og latterliggjort. Anonymkode: a8598...741 2
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #20 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg spurte min eks, hun mistet all respekt for meg, syntes jeg var ekkel og slikt.. For menn skal være trafisjonelt maskuline, sterke, handy, ikke gråte.. samfunnet er veldig liberalt mot kvinner, men mot menn har lite forandret seg mtp hetro kvinner Anonymkode: 70813...63c Er jeg som er den dominante men madammen liker også ta litt kontroll, som å binde osv….kjenner jeg har skikkelig lyst til å underkaste meg totalt, og la hun bruke dildoer som hun vil og «mate» på der hun vil… Selv om hun liker ta styring, så kan det jo være forskjell på det å binde og bestemme over kukken min, enn å stå og knulle typen på alle fire med strap-on Jeg kjenner motet stige etter alle flotte tilbakemeldinger i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå