GÃ¥ til innhold

Han starter ofte samtale med bare 😘

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en mann som ofte starter en samtale med kun en emoji: 😘

ikke noe mer. Hva skal jeg liksom svare på det? Han kunne skrevet Hvordan går det? Hva gjør du på? betyr emojien at han egentlig ikke gidder å anstrenge seg noe mer?

Anonymkode: aa4c8...1d9

Skrevet

Han høres passe tom ut i hodet🤣

Anonymkode: 81628...346

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han høres passe tom ut i hodet🤣

Anonymkode: 81628...346

Hadde du svart noe tilbake?

Skrevet

Ikke svar. Vent til han skriver mer, men hvis du føler for å svare, så ikke svar noe annet enn en emoji tilbake.

For en kar.

Anonymkode: d2df4...58c

• Liker 5
Skrevet

Send en emoji tilbake😆

Ja sånt er så sløvt, syns det vitner om at man ikke gidder å legge så mye energi i kommunikasjonen. Det gjelder også når noen svarer et veldig kort standardsvar etter at man har delt et eller annet, fortalt om noe. Jeg har en venninne som alltid svarer disse korte standardsvarene; «Så bra», «Så kjekt», «Så dumt».. også er det stille, og samtalen stopper opp.

Anonymkode: 1af31...6c6

• Liker 3
Skrevet

Holdt på med en fyr for en stund siden som var litt samme typen. jeg svarte i begynnelsen tilbake med et hjerte eller samme emoji, men så begynte jeg å ignorere det fordi jeg slet bare mer og mer med å tolke hva han mente. Skal sies at han var en mann av ganske få ord, nesten så jeg måtte dra ting ut av han gjennom emojiene han sendte, og det ble for slitsomt for min del.🤣

Anonymkode: 9a86d...9f9

Skrevet

Han vil bare se om du svarer😉

Anonymkode: 1fb00...cab

• Liker 2
Skrevet

Han tenkte vel bare på deg og hadde egentlig ikke noe å si utover å gi deg en oppmerksomhet. Høyst trolig trenger du ikke svare noe i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg tenker også at han ikke gidder. At han skal bare holde meg litt varm… Åpnet snapen for to timer siden men har ikke svart enda. Blir skuffet når det ikke er noe mer i meldingen enn en emoji. 

Skrevet

Svar med et spørsmålstegn.

Anonymkode: b092d...2fd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Holdt på med en fyr for en stund siden som var litt samme typen. jeg svarte i begynnelsen tilbake med et hjerte eller samme emoji, men så begynte jeg å ignorere det fordi jeg slet bare mer og mer med å tolke hva han mente. Skal sies at han var en mann av ganske få ord, nesten så jeg måtte dra ting ut av han gjennom emojiene han sendte, og det ble for slitsomt for min del.🤣

Anonymkode: 9a86d...9f9

Han her er ikke samme typen. Han er smart og veldig snakkesalig når vi er sammen. Men mellom hver date dabber kommunikasjonen av helt til han får lyst til å treffe meg igjen. Vi har truffet hverandre 7 ganger på 1 måned og har hatt sex siden første date….

Skrevet

Tenker det ikke er så mye å legge i den emojien? Jeg sender noen ganger kun et hjerte til ei venninne. Tenker på henne uten at jeg har så mye å si. Har aldri tenkt at dette kan være frekt eller ufølsomt. 

Anonymkode: 2398c...82a

• Liker 2
Skrevet

Noe sånt hadde jeg selvsagt ikke svart på.

• Liker 1
Skrevet

Han er vel som menn flest, tror at ‘ingenting’ gjør dem kjekke. 

Anonymkode: d5a6a...9ff

Skrevet

Hadde vel svart med en smily tilbake bare. Det er en god del mennesker som ikke liker kommunikasjon på meldinger/snap. Med en smily så viser han at han tenker på deg da. Bedre enn ingenting? Her må jo du kjenne på om det er greit for deg, om du føler at dere har nok kommunikasjon ellers. Ville vel sjekket ut om han er interessert i å møtes uten sex også om jeg var deg. Hvis det er sånn at du ønsker noe mer enn det selv da.

Anonymkode: 2f01d...563

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Lothlorien- skrev (5 minutter siden):

Noe sånt hadde jeg selvsagt ikke svart på.

Hvorfor ikke? Jeg svarte en emoji tilbake… angrer…

Skrevet

Holdt på med en for et halvår siden som bare sendte emojier noen ganger. Var ikke ofte om jeg husker rett. Noen ganger sendte jeg spørsmålstegn og da kunne jeg få svar som "åh, bare tenkte på deg" eller lignende. Viss jeg ikke svarte fikk jeg som oftest en melding til med tekst. Svarte vell som oftest med enten bare spørsmålstegn eller et kort spørsmål. Viste seg å være en temmelig sløv type. Trenger ikke å være tilfelle her da. Kanskje han vil prate litt, men er dårlig på å intiere på tekst. Det er jo lov til å spørre han! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke? Jeg svarte en emoji tilbake… angrer…

Fordi jeg synes man burde skrive noen ord for å få noen ord tilbake. Bruker ikke så mye emojier selv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han her er ikke samme typen. Han er smart og veldig snakkesalig når vi er sammen. Men mellom hver date dabber kommunikasjonen av helt til han får lyst til å treffe meg igjen. Vi har truffet hverandre 7 ganger på 1 måned og har hatt sex siden første date….

Hva er dere begge ute etter?

Anonymkode: d2df4...58c

Skrevet

Arf, jeg hater sånt. Jeg har hatt både venner og dater som har gjort sånt, og altså, SLUTT!

Jeg tar det som et tegn på at man ønsker å prate, men ikke har noe å si. Så sender de ut en sånn for å fiske etter å få meg til å ta kontakt og stå for innholdet i praten. 

Turnoff så det holder for min del. 

Anonymkode: afcd4...d68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...