Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 På den store dagen?? Vi skal kun ha et tinghus bryllup og mest sannsynlig blir det kun jeg og sambo som skal ut å spise og kose oss etterpå og da føler jeg at det blir dumt å kjøpe en bryllupskjole jeg kun kan bruke 10 min på tinghuset. Tenker derfor på om jeg heller skal kjøpe en ekstra fin selskapskjole, for den kan jeg jo bruke på restaurant besøk senere på kvelden og. Flere enn meg som tenker no lignende?? Noen her som har linker til fine kjoler??
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tenkte akkura som deg! Ville ha en rød kjole.. Men mamma "truet på meg" en hvit fordi hun selv hadde angret på sin blå brudekjole. Jeg er godt fornøyd med kjolen min i ettertid, men tror jeg hadde vært det med en rød selskapskjole også.. Poenget er jo å gjøre et valg du føler deg vel med.. Så blir du nok så fin, så.. Jeg kikket etter kjoler på "vanlige butikker" som Vivikes, VIC ol, på spesialbutikker for selskapskjoler og også på brudesalonger (såkalte "bridesmaid kjoler".. brukes i USA, vet du..)
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 jeg har skrevet inn på "kjole til å gifte seg i , hvor finner jeg det?", der har jeg fått en del gode linker!
Gjest Xavia Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde også tinghusbryllup, og giftet meg ikke i brudekjole. Det ville føltes helt feil for meg. Hadde en pen coctail style kjole.
~sikka~ Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde på meg en fin sommerkjole istedet for brudekjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå