Gå til innhold

Lei og sliten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler livet har gått meg imot nå i 6 år. Det startet med at jeg måtte avlive min hund.. samtidig fikk mor kreft. Og min fetter ble tatt for å drive med mindre åringer noe jeg tar hardt siden jeg ble brukt selv som barn. Min mor har vært inn å ut av sykehus med 3 forskjellige kreftformer.. dette tar aldri slutt. Man går rundt å er konstant bekymret. Iløpet av disse årene satt jeg alene på dødsleie til min bestemor. Min tante satt der riktignok hu også.. men det var da bare snakk om arv og hvor drittsekker resten av familien er. Noe som ikke stemmer. Hu snudde også bestemor den veien. Nå etter 6 år er mamma fortsatt inn å ut av sykehuset. Pappa døde nesten på sykehus for noen måneder siden pga hjestestopp. Dette fikk dem ordnet opp med en pacemaker og masse medesiner. Nå har han fått konstantert kreft også.  Jeg jobber i helsevesenet i 80 prosent stilling. Så får ikke møtt dem noe særlig pga covid. Jeg blir mer å mer sliten av livet å utfordringene. Orker ikke møte mennesker mer en jeg må å vil ikke slippe noen innpå med da jeg har hatt 2 dårlige/falske forhold di siste 6 årene. Jeg kjenner bare at jeg er så sliten. Det er noe hele tiden.  Jeg sliter også med psyken men prøver å være positiv. Dette begynner å bli vanskelig. Jeg er sliten. 

Anonymkode: 2d31a...5fe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Letharia
Skrevet

Du har vært gjennom veldig mye vondt, og jeg vil anbefale deg å søke hjelp hos psykolog. Kan ikke være lett å være i din posisjon og jeg tror oppriktig at du bør få snakket med en terapeut så fort som mulig. Det er ikke mye man får gjort på kg for å hjelpe, men jeg sender deg masse kjærlighet og håper du får den hjelpen du fortjener ❤️

Mental helse har en egen hjelpetelefon, det er en gratis tjeneste som er åpen 24 timer i døgnet, hele året. Telefon: 116 123. 

Skrevet

❤️Sender deg gode tanker. Har hatt litt av det samme, konstant oppoverbakke i årevis. Veldig slitsomt. Kan det skje noe positivt og godt for en gangs skyld, tenker man. Støtter innlegget over, ring mental helse og få øst utav deg. Og det kommer bedre tider. 

Anonymkode: 74d04...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...