Gå til innhold

Frodig dott vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hørt at det er best når begge parter har hår, da de fungerer som antenner, og øker følelsen. Man får visst også «borrelåseffekt» når begge parter har hår, slik at hårene møtes, floker seg sammen, og gir lett massasje over skambeinet hos begge parter ;) 

Anonymkode: 27745...fbe

Ahhhhhhh 🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 83257...050

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles så mye bedre å ha hår, så jeg velger det. Barberte endel før, men ble alltid nupper og ekle stikkehår når det vokste ut. Skjønner ikke at noen orker å barbere hver eneste dag der nede. Føler liksom hårene beskytter underlivet, og det er vel også det som er meningen. 

Anonymkode: 0bcbb...883

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er rart å kalle det glatt når man både ser og kjenner nuppene og den irriterte huden.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Føler liksom hårene beskytter underlivet, og det er vel også det som er meningen

Korrekt

Anonymkode: 576e6...4ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Synes det er rart å kalle det glatt når man både ser og kjenner nuppene og den irriterte huden.

Er heldigvis ikke alle som er plaget med nupper og irritert hud 

Anonymkode: c107d...191

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke riktig. Du blir mer klam uten hår. 

Anonymkode: 576e6...4ea

jeg føler noe annet og det samme mener de jeg har sex med

Anonymkode: aa483...892

• Liker 1
Skrevet
skreppamedleppa skrev (4 timer siden):

Jeg lever etter prinsippet om "din kropp ditt valg men min kropp mitt valg!" her som ved mange andre temaer...  

For jeg har helt motsatt erfaring av det med kjønnshår her på kg enn deg ts. I de aller fleste trådene om temaet er det delte meninger om det. Noen liker det barbert, flust av mennesker liker kjønnshår. I alle tråder om temaet er det det vel så mange som ikke barberer og mener mye om de som barberer, like ledes mener de som barberer mye om de som velger å ikke gjøre det... Utrolig at en intimfrisyre kan skape så mye debatt og personkarakteristiske utsagn igrunn.

For jeg har hørt at mannen min er pedo (som er en klassiker, ikke en tråd om emnet uten at ordet barn er med, en mer forskrudd hersketeknikk er vanskelig å komme på) jeg er svak, uten evne til å tenke, gjør det utelukket pga menn, er ufeministisk, gjør det utelukkende pga gruppepress og samfunnsnormer og bla bla bla...🙄 

At jeg trives best og føler vælvære og at jeg synes det er finest barbert har jo selvsagt ikke noe med det å gjøre...

Samme med de som har kjønnshår, de er vist av en eller annen grunn skitne og ekkle og har dårlig hygiene eller er hippie og ottar damer.🙄

Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør og ikke gjør med sin egen dott og frisyre nedunder, men for min egen del er det fullstendig uaktuelt med noe kjønnshår på meg selv.. jeg trives ikke med det i det hele tatt, så uavhengig av hva menn måtte mene om temaet er jeg glattbarbert, det er en ting jeg absolutt har tenkt til å fortsette med også. Og det jo må også være helt greit selvsagt.. 

Å barbere eller ikke barbere; folk gjør som de vil og ønsker kan jeg bare anta. For så mangen som ser det er det jo faktisk heller ikke...

nå var ikke meningen å si at det er dumt å være glatt, eller at kvinnen ikke skal betemme selv. jeg skal ikke se andre enn min partner naken heller, så jeg kunne latt være å si noe.

poenget er  å  heie på det naturlige, nemlig å la det gro. ikke at jeg skal bestemme over deg, som jeg ikke engang kjenner.

Anonymkode: df293...11b

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Jeg kjører full busk, renser opp bikinilinjen sommerstid da. Hvorfor? Fordi jeg trives best med det slik. 

Anonymkode: d60fc...60c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Damer med hår virker grisete.  Virker renere når dama har fjernet fittehårene. 

Anonymkode: 36805...4cd

• Liker 2
Skrevet

Disse trådene er alltid morsomme. ...Skyttergravskrig!

Skulle for egen del ønske at vilt fremmede menneskers blikk i damedusjgarderober osv. ikke fikk så mye å si for min kjæres "regime". Hun har aldri vært glatt så lenge vi har vært sammen, men fjerner litt mye for min smak. Helt viltvoksende struttebusk hadde vært herlig! 

The more,  the merrier!

-1972-modell

Anonymkode: c55c3...43f

• Liker 2
Skrevet

Usj huleboer.. i min kultur fjerner alle kjønnshårene ( heldigvis)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 20.50):

Er heldigvis ikke alle som er plaget med nupper og irritert hud 

Anonymkode: c107d...191

De som beholder håret er ikke det. Nuppene er der uansett akkurat som under armhulene.   Ser ut som små cyster.

Skrevet
2 minutter siden, Kaneel said:

Usj huleboer.. i min kultur fjerner alle kjønnshårene ( heldigvis)

Ååh, men huleboeren er for det meste lykkelig...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer med hår virker grisete.  Virker renere når dama har fjernet fittehårene. 

Anonymkode: 36805...4cd

Vi har i hvert fall ikke stygg og ulekker språkbruk. Skallete kvinner kompenserer for noe som regel. Bare vend blikket ned mot tærne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

jeg føler noe annet og det samme mener de jeg har sex med

Anonymkode: aa483...892

Har hatt sex med de samme og de sa det motsatte. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ååh, men huleboeren er for det meste lykkelig...

Norske kvinner er de minst lykkelige og mest sutrete kvinnfolka jeg har møtt.. og jeg har levd på svært mange ulike steder i verden 

Skrevet

Veldig enig med skreppamedleppa. En hver må da selv kunne velge hva dem skal ha av frisyre mellom bena, både kvinner og menn, uten at dem skal dømmes av hverken den ene eller andre for ditt og datt. Det fleste som er så pass gamle at dem har hår i skrittet er også så gamle at dem kan ta selvstendige valg. Hva jeg selv foretrekker? Jeg foretrekker damer som har så pass med integritet at dem tar egne valg, akkurat som jeg selv gjør. Og ingen må prøve å dømme meg for mine valg..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...