Gå til innhold

Frodig dott vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra divere tråder her virker det som kjønnshår er helt ut hos damer.  Men stemmer det?  Jeg har en mistanke om at de er overdrevet. At det naturlige er vaniigst?  Deet finnes ikke noe mer sexy enn en vakker dame med sikkelg frodig dott, mener jeg.  

Anonymkode: df293...11b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Det er i alle fall ikke uvanlig. Nå er det en stund siden jeg har vært i offentlig svømmehall (korona), men jeg føler meg ikke akkurat alene om å ha kjønnshår der…

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har også en mistanke om at det er overdrevet :) Ung kvinne med dott her også! 

Anonymkode: 98e0d...108

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har også en mistanke om at det er overdrevet :) Ung kvinne med dott her også! 

Anonymkode: 98e0d...108

det var oppløftende, synes jeg🥰

Skrevet

Ikke så ung lenger, men full busk her også. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Har hørt at det er best når begge parter har hår, da de fungerer som antenner, og øker følelsen. Man får visst også «borrelåseffekt» når begge parter har hår, slik at hårene møtes, floker seg sammen, og gir lett massasje over skambeinet hos begge parter ;) 

Anonymkode: 27745...fbe

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg er helt glatt, hater hår, spesielt på sommeren og når jeg har mensen, synes også det lukter mindre uten

Anonymkode: aa483...892

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hørt at det er best når begge parter har hår, da de fungerer som antenner, og øker følelsen. Man får visst også «borrelåseffekt» når begge parter har hår, slik at hårene møtes, floker seg sammen, og gir lett massasje over skambeinet hos begge parter ;) 

ja det er deilig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ja det er deilig

🤣

Skrevet

Er for å normalisere kjønnshår, så jeg lar det bare være. Trimmer litt kun på sommeren når jeg skal ha på bikini. Er det turn-off for noen med naturlig hårvekst så får det bare være😅

Anonymkode: 941ac...37b

• Liker 7
Skrevet

Trimmer dotten med maskin og vokser bort det som vokser på lårene 

Anonymkode: fcb74...742

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er ingen fordeler ved å barbere. Men kun fordeler ved å beholde kjønnshår, er bare å google. 

Anonymkode: 576e6...4ea

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

jeg er helt glatt, hater hår, spesielt på sommeren og når jeg har mensen, synes også det lukter mindre uten

Det er ikke riktig. Du blir mer klam uten hår. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg liker det uten. Best og finest det. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Helt enig. 

Anonymkode: 43a2a...0cd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke riktig. Du blir mer klam uten hår. 

Av min erfaring lukter det mye mer hvis jeg har hår, det merker jeg veldig godt. 

Anonymkode: 43a2a...0cd

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker å være glatt. Så får andre gjøre som de vil 😊 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det virker uvanlig/unormalt å ikke være glatt. Det kan virke som om det forventes at man skal være glatt nedentil til enhver tid, når man leser på forumer og internett, men i det virkelige liv har jeg dog ikke erfart det. Jeg foretrekker å være med menn som setter min velvære og mine ønsker høyest - og som ikke bryr seg om jeg er glatt, har kort hår, full busk og hele den pakka der. En som setter pris på alle deler og som har sex med meg uavhengig av behåringen. Om han slikker mens jeg har hår der så er han gull verdt (og overraskende mange menn har ikke noe imot hår når de skal slikke, tvert imot syns de det er pirrende og det lukter mer ettersom saftene fester seg i hårene). Å ha hår nedentil er ikke det samme som å ha dårlig hygiene, jeg er ren og velstelt også når jeg har full busk. Jeg liker å variere, men er sjeldent helt glatt. Foretrekker kort og trimmet, en ryddig presentasjon, men en gang i blant føler jeg meg veldig deilig med en frodig busk. 

Anonymkode: f154c...7d9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Før synes jeg det var flaut å ha hår i dusjen i svømmehall, så barberte meg alltid først. Nå føler jeg godt med at jeg tør være naturlig og ønsker å bidra til en motvekt, særlig ovenfor de unge som kanskje føler press. Fint å se variasjon. 

Anonymkode: 1bbe0...13e

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Jeg lever etter prinsippet om "din kropp ditt valg men min kropp mitt valg!" her som ved mange andre temaer...  

For jeg har helt motsatt erfaring av det med kjønnshår her på kg enn deg ts. I de aller fleste trådene om temaet er det delte meninger om det. Noen liker det barbert, flust av mennesker liker kjønnshår. I alle tråder om temaet er det det vel så mange som ikke barberer og mener mye om de som barberer, like ledes mener de som barberer mye om de som velger å ikke gjøre det... Utrolig at en intimfrisyre kan skape så mye debatt og personkarakteristiske utsagn igrunn.

For jeg har hørt at mannen min er pedo (som er en klassiker, ikke en tråd om emnet uten at ordet barn er med, en mer forskrudd hersketeknikk er vanskelig å komme på) jeg er svak, uten evne til å tenke, gjør det utelukket pga menn, er ufeministisk, gjør det utelukkende pga gruppepress og samfunnsnormer og bla bla bla...🙄 

At jeg trives best og føler vælvære og at jeg synes det er finest barbert har jo selvsagt ikke noe med det å gjøre...

Samme med de som har kjønnshår, de er vist av en eller annen grunn skitne og ekkle og har dårlig hygiene eller er hippie og ottar damer.🙄

Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør og ikke gjør med sin egen dott og frisyre nedunder, men for min egen del er det fullstendig uaktuelt med noe kjønnshår på meg selv.. jeg trives ikke med det i det hele tatt, så uavhengig av hva menn måtte mene om temaet er jeg glattbarbert, det er en ting jeg absolutt har tenkt til å fortsette med også. Og det jo må også være helt greit selvsagt.. 

Å barbere eller ikke barbere; folk gjør som de vil og ønsker kan jeg bare anta. For så mangen som ser det er det jo faktisk heller ikke...

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...