Gå til innhold

Hva betaler du i måneden for å leie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4800 kr, inkludert varmt vann og TV + internett. :)  Ganske liten leilighet, men stor nok for meg, og mange andre fordeler med å bo her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10.000 inkludert "alt". Betaler en liten sum ekstra for parkeringsplass. Dette er en relativt ny 50 kvm leilighet med 1 soverom.  Usentralt. 

Vi er for øvrig 2, så leien for meg selv blir jo da 5000 + parkeringsplass. 

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13500! Tragisk og flaut! Men får ikke lån, og med den prisen klarer jeg heller ikke å spare nok.

Anonymkode: ff669...245

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er både leietaker og utleier. Leier for øyeblikket ut egen leilighet og leier i en annen by.

Leier ut for ca. 20 000,- per måned all inclusive.

Leier for ca. 10 000 per måned: 70 kvm, inkludert oppvarming og varmtvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 kr. Ingenting inkl. Enebolig på 150 kvm med 3 sov. På bygda. Medium standard.

Anonymkode: 3f8df...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16500 for 83 kvm, 3-roms. Inkludert fyring og varmtvann. I Nordre Follo kommune.

Anonymkode: d67aa...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By i Øst-Telemark, sentralt, første etasje av horisontaldelt tomannsbolig, 120 kvadrat + hage. 10.000, ingenting inkludert.

Anonymkode: 3cf7a...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000 i måneden for 50 kadratmeter i Oslo. Inkludert internett, strøm, tv, og oppvarming. Ja, alt egentlig.

Det er jo en helt sinnsykt bra pris, så jeg er heldig. Jeg kjenner utleier personlig.

Anonymkode: 8eed9...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besvimer. Så dyrt det er å bo!!!

Samboer eier egen leilighet. Den er 70 kvm. Jeg betaler ham 3k i måneden for å bo her.

Anonymkode: 84dc0...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4750+strøm.60kvm.Ikke helt tipp topp standar naturlig nok,men bra nok for meg.

Anonymkode: 6aedf...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hero1 skrev (16 timer siden):

Eier, leier ikke. 

Ikke kan du lese heller :)

Jeg betaler 5300 for ca 70 kvm. Inkludert strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 500 kr. TV og internett inkludert. 40 kvm. + 650 for parkering. Noe som er helt hinsides pris for uteparkering. Skal flytte  om noen måneder, har kjøpt og takk gud for det! Leiemarkedet er et mareritt. 

Må nevne at uteparkering var gratis og husleie var 8000 kr for bare 6 år siden. Jeg hadde aldri leid noe til den start prisen.  Det å leie med dyr er så å si umulig i min by. De var de eneste firmaet som godtok dyr i én blokk (av 4) og det var tilfeldig at jeg oppdaget det under kontraktskriving. Så det å leie med to hunder er ikke enkelt, har vært på leting etter bolig i 3 år. 

Anonymkode: a7e02...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 22.14):

13000kr + strøm. 35m2 Oslo

Anonymkode: 30ef8...268

Uhæ?! Hvorfor leier du så lite for så mye?... 

Anonymkode: e619c...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, AnonymBruker said:

9800 alt inkl. 50 kvm. Sentralt.

Anonymkode: 28a4b...e71

Til ingen nytte den informasjonen. Billig om det er Oslo, dyrt om det er Moi

Anonymkode: 30ef8...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utleier her. Tar 9000 kr for en enebolig på 100 kvadratmeter, med tre soverom. 30 min fra Oslo S med tog og 10 min fra Gardermoen med tog (1 km til togstasjon). Gangavstand også til alt av dagligvare/ senter etc. 

Inkludert 2 parkeringsplasser, hageflekk og uteplass. 

Eldre enebolig, men maler og skifter gulv og lignende når det trengs. 

Anonymkode: f6634...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 55 kvm leilighet + bod, parkering og egen inngang. God standard, midt i byen. Betaler 6000,- inkl. internett. En liten men veldig praktisk bygd leilighet så får plass til mye.

Alle sier det er billigere å eie enn å leie men sånn er det ihvertfall IKKE her jeg bor. Bare fellesutgiftene alene tilsvarer det jeg betaler i leie. Så kommer selve lånet, renter og avgifter i tillegg. Også eventuelt forsikring, internett, skatt, vedlikehold. Totale utgifter havner fort opp i 12.000,- om jeg vil kjøpe meg noe tilsvarende her jeg bor. Så det at det er billigere å eie er bare noe tull. Ihvertfall som enslig.

Anonymkode: b883f...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 9350,- for 60 kvm sentralt på Romerike. Da er alt inkludert, bortsett fra strøm. 

Anonymkode: c4904...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...