Gå til innhold

OPPDRETTER/AMBULL

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Ønsker meg amerikansk bulldog! Noen som vet om amerikansk bulldog oppdrettere i innlandet? Søkt litt rundt og sett kennel ved navn «Loverbulls kennel/Hanne Løver». Noen som har erfaring der ifra? Finner ikke stort om Loverbulls på nett, men jeg har hørt at hun er en av Skandinavias største AMBULL oppdretter.:) håper på svar! 

Anonymkode: 84a07...f71

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Ønsker meg amerikansk bulldog! Noen som vet om amerikansk bulldog oppdrettere i innlandet? Søkt litt rundt og sett kennel ved navn «Loverbulls kennel/Hanne Løver». Noen som har erfaring der ifra? Finner ikke stort om Loverbulls på nett, men jeg har hørt at hun er en av Skandinavias største AMBULL oppdretter.:) håper på svar! 

Kjenner ikke til henne men jeg har hatt fra Snorre Skistad. Det er en del år siden så jeg er litt usikker på om han fremdele holder på. 

Skrevet

Dette er nok ikke rette sted å spørre, prøv på en av ambull gruppene på facebook så får du nok svar.

Hva er det du ser etter i en hund som gjør at du vil ha akkurat denne rasen?

Anonymkode: 9d450...ef1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er vant med store raser, veldig fascinert over denne rasen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er vant med store raser, veldig fascinert over denne rasen.

Hvorfor er du fascinert ig hvorfor akkurat denne rasen?

Anonymkode: e8486...d07

Skrevet

Jeg hadde denne rasen, faktisk fra oppdretteren Snorre, og jeg kan si så mye som at dette var en fantastisk hund. Men en ting man skal være forberedt på er, at man bør passe på hvor man legger papirene på den , fordi de fort kan minne om en annen rase og jeg tror jeg i løpet av hundens levetid måtte vise dokumentasjon på hvilke rase. 

Men rasen er en av de mest fantastiske, tillitsfull og hjertegode hund. Lite eller null bjeffing, og ingen tegn til aggresjon. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Grunner til å IKKE kjøpe ambull.

Stått opp på feil bein dag? Mange i min familie har AMBULL, vært mye med dem så kan en del om den, spørsmålet mitt var ikke hvilke grunner det til at jeg skal kjøpe denne rasen, men hvilken OPPDRETTER dere anbefaler. Spurte ikke om din mening ang denne rasen:)

Skrevet
sucasamicasa skrev (4 timer siden):

Jeg hadde denne rasen, faktisk fra oppdretteren Snorre, og jeg kan si så mye som at dette var en fantastisk hund. Men en ting man skal være forberedt på er, at man bør passe på hvor man legger papirene på den , fordi de fort kan minne om en annen rase og jeg tror jeg i løpet av hundens levetid måtte vise dokumentasjon på hvilke rase. 

Men rasen er en av de mest fantastiske, tillitsfull og hjertegode hund. Lite eller null bjeffing, og ingen tegn til aggresjon. 

Ikke hørt at noen har blandet raser med ambull før. Dem som gjør det kan åpenbart ikke hunderaser😅. Veldig fine hunder, som du sier over her, tillitsfulle. Det har hvertfall de jeg har møtt og vært med, vært:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stått opp på feil bein dag? Mange i min familie har AMBULL, vært mye med dem så kan en del om den, spørsmålet mitt var ikke hvilke grunner det til at jeg skal kjøpe denne rasen, men hvilken OPPDRETTER dere anbefaler. Spurte ikke om din mening ang denne rasen:)

Se NØYE på hvilken side dette er delt på. Og så prøver du på nytt...😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Se NØYE på hvilken side dette er delt på. Og så prøver du på nytt...😉

Ja, kvinneguiden?🤷🏽‍♀️ Hva prøver du å oppnå? Er et enkelt spørsmål, hvis du ikke klarer å holde deg saklig så trenger du ikke svare når jeg spør om oppdretter-spørsmål😉

Skrevet
Sveitserfrue skrev (21 timer siden):

Kjenner ikke til henne men jeg har hatt fra Snorre Skistad. Det er en del år siden så jeg er litt usikker på om han fremdele holder på. 

Fornøyd med rasen?:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, kvinneguiden?🤷🏽‍♀️ Hva prøver du å oppnå? Er et enkelt spørsmål, hvis du ikke klarer å holde deg saklig så trenger du ikke svare når jeg spør om oppdretter-spørsmål😉

Har du denne rasen, kanskje?🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel, hvis du ikke tåler bittelitt annet, får du bruke andre sider enn kg. Vi svarer på alt annet du spør om. Og at du ikke tåler en link til en norsk ambull side, sånn for spøk, bør du gå andre steder....

Screenshot_20220223-071100_Chrome.jpg

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har du denne rasen, kanskje?🙃

Hva er problemet ditt?

Anonymkode: cc8f4...7cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, hvis du ikke tåler bittelitt annet, får du bruke andre sider enn kg. Vi svarer på alt annet du spør om. Og at du ikke tåler en link til en norsk ambull side, sånn for spøk, bør du gå andre steder....

Screenshot_20220223-071100_Chrome.jpg

Sprute fortsatt ikke om din mening. Hold deg saklig:) Jeg spør om hvilke oppdrettere dere anbefaler, også kommer du med «10 grunner til å IKKE kjøpe AB». Er et enkelt spørsmål. Har spurt på flere sider, men tenkte det gikk an å spørre på denne siden også. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet ditt?

Anonymkode: cc8f4...7cb

Jeg har ingen problem. Du virker ganske spydig og bedrevitende. Spør fortsatt om et enkelt spørsmål. Har du ikke noen svar ang det jeg spør om så trenger du heller ikke kommentere:)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sprute fortsatt ikke om din mening. Hold deg saklig:) Jeg spør om hvilke oppdrettere dere anbefaler, også kommer du med «10 grunner til å IKKE kjøpe AB». Er et enkelt spørsmål. Har spurt på flere sider, men tenkte det gikk an å spørre på denne siden også. 

Men i alle dager?! Jeg linket til en oppdretter jeg ANBEFALER, med en litt humoristisk vri! Her er det DU som ikke tåler særlig. Du er på KG og burde vite hvordan dette forumet fungerer...

Skrevet

Men i alle dager?! Jeg linket til en oppdretter jeg ANBEFALER, med en litt humoristisk vri! Her er det DU som ikke tåler særlig. Du er på KG og burde vite hvordan dette forumet fungerer...

Ser at det er flere her som har oppdretter spørsmål, derfor spør jeg. Herreguuud😂Ha en fin dag videre, hvis ikke, lag deg en fin dag. 

Skrevet

Eksen min skaffet seg Ambull for mange år siden. Han kjøpte egentlig samkjønnsaggresjon og dyrlegeregninger... Vær obs på at en eventuell oppdretter vektlegger helse, for jeg har ikke inntrykk av at dette er en veldig frisk rase. Den jeg kjente var veldig plaget med hudproblemer. Reflekter gjerne også litt over hva slags hundehold du vil ha. Dette er ikke rasen hvis du vil henge i hundeparken.

Anonymkode: 7c89d...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...