Gå til innhold

Vondt i halebeinet etter jobb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk der jeg må gå hele tiden, flere timer uten å få sette meg ned. Har mye vondt i ryggen pga dette, både i nedre og øvre del av ryggen. Nå har jeg også begynt å få vondt i halebeinet etter jobb, noen som vet hvorfor jeg får det, og hva det kan komme av? 

Anonymkode: c41e6...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lege, fysioterapeut og annet kvalifisert helsepersonell kan gi deg svar på dette.

Anonymkode: 7fd58...b5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg jobber i butikk der jeg må gå hele tiden, flere timer uten å få sette meg ned. Har mye vondt i ryggen pga dette, både i nedre og øvre del av ryggen. Nå har jeg også begynt å få vondt i halebeinet etter jobb, noen som vet hvorfor jeg får det, og hva det kan komme av? 

Anonymkode: c41e6...058

Jeg pleier å få det etter jeg har gått en lang tur jeg er bare 26 og i god form. Det kjennes ut som det er en nerve eller muskel i klem og det dukker opp etter jeg har lagt på rygg på sofa å hvilt meg etter jeg kommer hjem så gjør det drit vondt å reise seg opp og gå. Jeg må gå det av meg etterpå og er ikke helt borte før neste dag.

Anonymkode: d79d6...25c

Skrevet

Gode sko er viktig, når du går og står på et hardt gulv hele dagen. Har du steder du står over lang tid, bruk arbeidsmatter. Snakk med arbeidsgiver om problemet, og mulige tilpasninger. 

Anonymkode: 290c7...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...