AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg fikk korona før helgen og vil i morgen ha brukt opp mine tre egenmeldingsdager. Hvis jeg ikke er frisk nok til å dra på jobb på onsdag, hvordan gjør jeg med sykemelding? Legekontoret vil nok ikke ha en koronapasient ned på legesenteret. Jeg har kastet testen, men har bilde av den hvis det funker som "bevis", men de kan vel ikke gi meg sykemelding uten en time først? Anonymkode: f18b6...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Ring legekontoret i dag du. Enten får du sykmelding uten noe om og men, eller så kan du «bevise» at du har det ved å ta en PCR-test. Anonymkode: 03707...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. februar 2022 #3 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk korona før helgen og vil i morgen ha brukt opp mine tre egenmeldingsdager. Hvis jeg ikke er frisk nok til å dra på jobb på onsdag, hvordan gjør jeg med sykemelding? Legekontoret vil nok ikke ha en koronapasient ned på legesenteret. Jeg har kastet testen, men har bilde av den hvis det funker som "bevis", men de kan vel ikke gi meg sykemelding uten en time først? Anonymkode: f18b6...410 Jeg får ut fra at alle legekontor nå har godt innarbeidede rutiner i forhold til sykemelding av koronapasienter. Så bare ta en telefon dit du, og sjekk hvordan dette gjøres 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg trengte ikke å bevise noe, de antar vel at folk ikke lyger. Hadde jo vært kjipt om noen hadde lurt legen og fikk corona uken etterpå liksom. Anonymkode: 76b6d...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Del Skrevet 21. februar 2022 Da jeg hadde korona i mars i fjor ringte legen meg da jeg fikk positiv test og ga meg nesten automatisk en sykmelding. 😅 Det er jo ikke slik lenger at legen ringer coronapasientene sine, men jeg vil ikke tro det skal være så vanskelig å få en sykmelding pga korona? Hvis du ikke har tatt pcr for å bevise det kan du enten ta pcr eller så går det på tillit. Burde være unødvendig å dra på legekontoret og smitte folk. God bedring! Anonymkode: 2b7b3...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg