AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #21 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er så glad jeg ikke trenger å ta lappen nå. Faen så dyrt og for et styr. Jeg hadde én dobbel kjøretime (90 min), langkjøring, glattkjøring, mørkekjøring og oppvarmingstime på 45 min før oppkjøring. Jeg skulle vel egentlig ha hatt flere timer tror jeg, men lærer skrev opp timer jeg ikke hadde siden hun mente jeg kjørte bra nok og ville heller bruke tid på nye elever. Tror ikke det er mulig lenger og jeg tror heller ikke mange kjørelærere tenker sånn lenger. Nå virker det som det går på å melke mest mulig ut av elevene. Jeg har to bekjente som er kjørelærere, exen til en venninne og kompisen hans, og begge to er drittsekker som holder igjen elever og de skryter av det. De skryter til hverandre over hvor mye de får ut av elevene sine. Han ene skryter til og med om at han gir jenter rabatt hvis de tar en "pause på et øde sted" under en kjøretime. Fyren er nesten 40. Forbanna rasshøl. Anonymkode: 06e62...cba Det bør MELDES. Anonymkode: 7d58c...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #22 Del Skrevet 17. mars 2022 On 3/12/2022 at 1:14 PM, AnonymBruker said: Det bør MELDES. Anonymkode: 7d58c...e06 Helt enig. Men hvordan skal jeg melde det? Papirarbeidet er riktig og da kan jeg ikke komme med at jeg overhørte det eller at han sa det til meg i fylla. Hele greia er bare tragisk. Anonymkode: 06e62...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå