AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Hei, jeg er på trinn 4 klasse b nå, til uka skal jeg ta planlegging og kjøring i variert miljø, fikk ruten utlevert på forhånd slik at jeg kunne planlegge. Noen som kan fortelle med hvordan dette fungerer eller kan deler erfaring? Noen som vet bruktbil stedet i Gjelleråsen ( må kjøre i denne ruten? Anonymkode: 07eb1...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 On 2/20/2022 at 7:44 PM, AnonymBruker said: Hei, jeg er på trinn 4 klasse b nå, til uka skal jeg ta planlegging og kjøring i variert miljø, fikk ruten utlevert på forhånd slik at jeg kunne planlegge. Noen som kan fortelle med hvordan dette fungerer eller kan deler erfaring? Noen som vet bruktbil stedet i Gjelleråsen ( må kjøre i denne ruten? Anonymkode: 07eb1...6f6 15 år siden jeg tok førerkort klasse B. Hva er trinn 4? Kan du forklare litt mer? Jeg hadde kjøretime i by og kjøretime utenfor by, pluss langkjøring og alt det andre. Var aldri snakk om trinn så jeg henger ikke med Er det Gjelleråsen i Nittedal du mener? Anonymkode: 12daa...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå