AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Hvor tunge manualer bruker du her? Jeg pleier å trene med ca 20kg i hver hånd, begynte på 10kg men har bygd meg oppover. Min erfaring er at noe særlig tyngre gjør at det blir vanskelig å håndtere manualene opp og ned, så trenger nesten en spotter. Men har som mål å øke snart. Må terpe på teknikken med å få dem opp og ned. Pleier å ha manualene på knærne og så vippe dem opp, og likeledes ta dem imot med knærne på vei ned. Vil ikke deise dem i gulvet som noen gjør (tenk om man f.eks skulle treffe noens fot ! ) Anonymkode: 69c35...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor tunge manualer bruker du her? Jeg pleier å trene med ca 20kg i hver hånd, begynte på 10kg men har bygd meg oppover. Min erfaring er at noe særlig tyngre gjør at det blir vanskelig å håndtere manualene opp og ned, så trenger nesten en spotter. Men har som mål å øke snart. Må terpe på teknikken med å få dem opp og ned. Pleier å ha manualene på knærne og så vippe dem opp, og likeledes ta dem imot med knærne på vei ned. Vil ikke deise dem i gulvet som noen gjør (tenk om man f.eks skulle treffe noens fot ! ) Anonymkode: 69c35...bb7 Lenge siden jeg har tatt øvelsen, men var oppe i rundt 40 kg per hånd. Er enig i at det er en helt særegen teknisk utfordring å få dem opp. Jeg begynte med denne teknikken, men med spark for å få dem opp siden benken er skrå og man får mindre hjelp av tyngdekraften: https://youtu.be/qw0C0hkliKQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå