Gå til innhold

Celleforandringer og konisering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter biopsi, fikk jeg vite at jeg visstnok hadde celleforandringer grad 3, og har gjennomgått en konisering for snart to uker siden. Selve inngrepet er ikke stort å snakke om, men i dagene etterpå har jeg slitt mye med utflod og skifter innlegg sikkert 10 ganger om dagen.

7 dager etter koniseringen, fikk jeg en stor blødning, men det gikk over på to dager. Nå er det bare mye utflod, brunlig og mye. Pleier ikke å slite så mye med utflod sånn ellers.

Hvordan har dere opplevd tiden etter konisering? Når begynte blødning/utflod å avta? De sier jo at i 3 uker skal man ikke bruke tampong, ha sex eller svømme. Det er bare en uke igjen, og jeg er drittlei av å slite med utflod og å bruke innlegg..

Anonymkode: f36d3...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare blødning ett par dager etterpå og ikke noe mer. Ikke noe plagsomt. 

Anonymkode: 3bae7...3fe

Skrevet

Det er sikkert individuelt hvordan man reagerer på det siden det er ulike prosedyrer. 

For min del hadde jeg bare bedøvelse under koniseringen, og de brente vekk det som skulle bort. Jeg blødde bare bittelitt samme dag, så merket jeg ikke mer til det.

Men det er flere som er i narkose og får skåret vekk det som må fjernes. Kanskje det gir mer blødninger o.l. i etterkant? Håper det gir seg for deg snart!

Anonymkode: 82003...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...