Gå til innhold

Sykelig redd for oppmerksomhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så sykelig redd for oppmerksomhet. Da jeg var yngre ble jeg mobbet pga rødming. Ble gjort narr av og latterliggjort. Nå i 30-årene, går jeg med en frykt hele tiden for å bli gjort narr av og for å rødme. Bare noen sier navnet mitt skvetter jeg til. Jeg har hatt det slik i veldig mange år, så det har på en måte grodd fast i meg. Er så bitter over at jeg ikke fikk hjelp for mine psykiske problemer mens jeg var ung. Jeg lærte tankefeltterapi, da jeg selv tok initiativ til psykolog. Men dette ga men en tvangstanke om at jeg måtte gjøre dette, fullstendig bortkastet. Nå er jeg i 30´årene, og sliter enormt mye med oppmerksomhet. Jeg vil bare gjemme meg, samtidig som jeg vil blir sett og akseptert. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: 68eb2...434

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødming er søtt, vær stolt av deg selv❤️

Anonymkode: 271c6...aaa

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rødming er søtt, vær stolt av deg selv❤️

Takk. Men jeg har sett meg i speilet når det har vært som værst, og det er så kraftig at du kan nok ikke forestille deg det. Jeg hører enda reaksjonen til noen da de så det. "Herreguuud." Følte meg dum som et brød.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk. Men jeg har sett meg i speilet når det har vært som værst, og det er så kraftig at du kan nok ikke forestille deg det. Jeg hører enda reaksjonen til noen da de så det. "Herreguuud." Følte meg dum som et brød.

Har du vært til legen med dette problemet. Kan være hjelp å få hvis redningen er SÅ ille :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vært til legen med dette problemet. Kan være hjelp å få hvis redningen er SÅ ille :) 

Rødmingen* skulle det stå. 

Skrevet

Jeg ville gitt psykolog en ny sjanse. Høres ut som den forrige ikke var riktig for deg. Det finnes mye god hjelp å få for dette, alderen din er ingen hindring. Ville startet hos fastlegen og forhåpentligvis bli henvist til DPS.

Anonymkode: 9a04d...303

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...