AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Har hatt mange små klumper på puppene, men de er små og ser ut som myggbitt. Klødde meg mellom brystene og hadde blod på fingrene. Hadde fått hull på en liten sånn og blod kom ut. Har 1 - 3 mørke føflekker på pupp, samt mørkerosa, små flekker. Jeg er i tenårene. Er dette normalt? Bør jeg oppsøke lege? Anonymkode: 2b105...0f3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Mest sannsynlig er det ikke brystkreft, uten at jeg er lege. men det kan være små kviser for eksempel. Du er tenåring og det er VELDIG vanlig sammenlignet med brystkreft- Som er sjeldnere enn du skulle tro. hvis du er veldig redd, tar du en legetime- da får du svar raskt på hva det er. Men svulster i brystet pleier ikke å sprekke og blø. Anonymkode: 25fba...90b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Ingen her kan si du har brystkreft. Dra til fastlegen, helsesøster eller helsestasjonen om du er bekymret. Anonymkode: 3f159...f8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå