AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 De med sånne fjær til fastelavn. Hva pleier de å koste? Anonymkode: da1ef...e3e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 50 kr ish? Ofte blir de solgt til inntekt for noe, kan finnes billigere men jeg tror noe sånt er vanlig pris. Anonymkode: 0ffde...a65 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Ja, det er jo til inntekt for noe, så noen ganger er det litt "betal det du vil gi" også. Hvis du vil ha det billig er det bare å kjøpe en pakke gjær og lage av kvister selv Fin aktivitet å gjøre med barn. Anonymkode: f21df...e57
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, det er jo til inntekt for noe, så noen ganger er det litt "betal det du vil gi" også. Hvis du vil ha det billig er det bare å kjøpe en pakke gjær og lage av kvister selv Fin aktivitet å gjøre med barn. Anonymkode: f21df...e57 Fjær, ikke gjær 😆 Anonymkode: f21df...e57
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Det er vel sanitetsforeningen som selger de? Koster vel mellom 50-100 kroner. Pleier å lage det selv, men ikke med ekte fjær. Anonymkode: fd14c...fd4
Ullvott Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Inntekten går til Norske kvinners sanitetsforening, så det går blant annet til forskning på kvinnehelse. Her hvor jeg bor kostet et ris 75 kroner.
Hareena Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 De koster 100 kr. Alle kvinner bør kjøpe et slikt hvert år. Det gir en inntekt på 8-10 mill som går til forskning på kvinnehelse. Sanitetskvinnene finansierer over 40 forskningsprosjekter på denne måten. Som kjent har kvinnesykdommer lav status i forskningsmiljøene og mange av disse ville det aldri blitt forsket på hvis det ikke hadde vært for kvinnene som bruker av fritida si til å feste fjær på bjørkeris og ringer på din dør. Si ja takk neste gang hvis du synes dette formålet er godt. 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 Hareena skrev (6 timer siden): De koster 100 kr. Alle kvinner bør kjøpe et slikt hvert år. Det gir en inntekt på 8-10 mill som går til forskning på kvinnehelse. Sanitetskvinnene finansierer over 40 forskningsprosjekter på denne måten. Som kjent har kvinnesykdommer lav status i forskningsmiljøene og mange av disse ville det aldri blitt forsket på hvis det ikke hadde vært for kvinnene som bruker av fritida si til å feste fjær på bjørkeris og ringer på din dør. Si ja takk neste gang hvis du synes dette formålet er godt. Det kommer an på! Her koster hjerte-risen 100kr og vanlig ris 75kr! Anonymkode: e5bf4...e7c 1
sommermor Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 Hareena skrev (9 timer siden): De koster 100 kr. Alle kvinner bør kjøpe et slikt hvert år. Det gir en inntekt på 8-10 mill som går til forskning på kvinnehelse. Sanitetskvinnene finansierer over 40 forskningsprosjekter på denne måten. Som kjent har kvinnesykdommer lav status i forskningsmiljøene og mange av disse ville det aldri blitt forsket på hvis det ikke hadde vært for kvinnene som bruker av fritida si til å feste fjær på bjørkeris og ringer på din dør. Si ja takk neste gang hvis du synes dette formålet er godt. Hvis de kan stå ute så kan jeg kjøpe ett.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #10 Skrevet 19. februar 2022 Hareena skrev (9 timer siden): De koster 100 kr. Alle kvinner bør kjøpe et slikt hvert år. Det gir en inntekt på 8-10 mill som går til forskning på kvinnehelse. Sanitetskvinnene finansierer over 40 forskningsprosjekter på denne måten. Som kjent har kvinnesykdommer lav status i forskningsmiljøene og mange av disse ville det aldri blitt forsket på hvis det ikke hadde vært for kvinnene som bruker av fritida si til å feste fjær på bjørkeris og ringer på din dør. Si ja takk neste gang hvis du synes dette formålet er godt. Jeg visste ikke at det var mulig å kjøpe noe sånt en gang, aldri sett det før. Anonymkode: bc2c1...439
Brunhilde Skrevet 19. februar 2022 #11 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg visste ikke at det var mulig å kjøpe noe sånt en gang, aldri sett det før. Anonymkode: bc2c1...439 Jeg er vokst opp med at Sanitetsforeningen solgte ris rundt fastelavn. Du kan lese litt mer om det her, hvis du er interessert.
Hareena Skrevet 19. februar 2022 #12 Skrevet 19. februar 2022 sommermor skrev (1 time siden): Hvis de kan stå ute så kan jeg kjøpe ett. Kjøp et digitalt🙂 https://sanitetskvinnene.no/kjop-fastelavnsris-stott-forskning-pa-kvinners-helse
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 Her koster de 80. Helselaget selger dem. Anonymkode: 8e027...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå