AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #21 Skrevet 19. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt ikke game over. Men tar man ikke jod, kan de under 40 få kreft. Hvilken rørende naivitet.... Anonymkode: 4f952...096 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #22 Skrevet 19. februar 2022 Krig blir vel som corona, bare enda verre. Mangel på alt fra møbler og trevirke til klær og matvarer, ingen skole for barna og store sosiale restriksjoner. Men Kamala Harris, Boris Johnson osv er jo svært tydelige på at gjengjeldelse fra vesten ved en invasjon av Ukraina vil komme i form av enorme økonomiske sanksjoner mot Russland og ikke i form av atombomber. Jeg er faktisk ganske imponert over NATOs taktikk som er å stå samlet som et helt Vesten og å gå offentlig med etterretning som tyder på at Russland nærmer seg å angripe, slik at Russland ikke kan angripe pga feilinformasjon og "misforståelser". Anonymkode: 4a59b...42c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #23 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken rørende naivitet.... Anonymkode: 4f952...096 Jeg er ikke naiv. Jeg vet veldig godt at vi alle kan bli utryddet av en stor atombombe. Men er vi så heldig at det er noe smått, kan vi leve godt med det. Trenger ikke være naiv for å skjønne at det kan være både slutten og ikke så farlig. Anonymkode: 3e69e...874
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #24 Skrevet 19. februar 2022 Går virkelig folk rundt og er redde for dette? Det burde jo egentlig skjedd. Mennesker er noe dritt, og de fleste fortjener å bli utryddet. Anonymkode: 0195b...bde 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #25 Skrevet 20. februar 2022 At menneskerasen blir utryddet, er vel det beste som kan skje for kloden vår. Hun har det mye bedre uten oss. Men nei, jeg hadde ikke ant hva jeg skulle gjøre dersom vi f.eks fikk vite at en atombombe var på vei mot Bergen om en halvtime. Jeg aner ikke hvor nærmeste tilfluktsrom er, og ikke vet jeg om det hadde hjulpet noe heller. Og uansett er det jo ikke plass til alle. Og hvor langt rekker de første skadene av en slik bombe, egenttlig? Vil de som bor i Stavanger bli skadet av eksplosjonen? Eller vil de "bare" få stråleskader og kreft etter noen dager/uker? For øvrig er jeg rimelig trygg på at ingen gidder å "spandere" en atombombe på lille Norge. Vi har ca null forsvar, så det er uhyre enkelt å sette oss ut av spill. Det enkleste er nok å sabotere all form for kommunikasjon ved å klippe noen kabler. Noen steder ligger jo disse åpent i dagen, du trenger bare en isolert hekksaks for å slape problemer. Uten internett, tv, radio, telefoni eller samband, vil vi bare virre rundt som forvirrede høner hele gjengen. Anonymkode: 3778b...89b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå