AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Idag fikk jeg en slags blackout. Det varte ikke lenge, kanskje bare ett sekund. Jeg visste plutselig ikke hvor jeg var, og da jeg innså hvor jeg var forsto jeg ikke hva jeg gjorde der. Det gikk jo fort over, men var veldig skummelt da det pågikk. Har en nevrologisk sykdom som minner om ms og er mye svimmel, men dette har jeg aldri opplevd før. Siste måneden har vært ganske travel og stressende. Jeg reiser mye frem og tilbake flere dager i uken med både buss og båt. Det blir ofte hele dagen på reise og jeg rekker ofte ikke mye annet enn å sove og spise. Jeg kommer selvfølgelig til å nevne dette for legen min neste gang jeg skal dit, og bestiller time snarlig om det skjer igjen. Jeg forstår selvfølgelig også at jeg ikke kan få medisinske råd her på kg, men er det andre som har opplevd lignende, og fikk vite hva som hendte? Litt info: Kvinne 43 år, normalvektig, drikker ikke, bruker ingen former for rus, sover nok, spiser sunt og nok, er ellers frisk. Anonymkode: a40a2...227
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Har det ofte, mye pga stress, så tror det stammer av det for min del, mulig også for din del ettersom det har vært mye stress i det siste? Anonymkode: 32934...00c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Kan få hjernetåke, brainfog av en sykdom jeg har. Nå er den i gang igjen, er svimmel og trett. Takler stress dårlig. Har trygghetsalarm selv om jeg er ung, kan falle om og svime av uten forvarsel /svimmelhet i forkant. Ser frisk ut, det er få som forstår seg på sykdommen og få som har den. Det finnes ingen medisiner som hjelper. Valium kan hjelpe, men det tar jeg lite av. Bruker høreapparat, men det har vært vanskelig med både munnbind, briller og høreapparatene. Anonymkode: c4bf3...c5d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kan få hjernetåke, brainfog av en sykdom jeg har. Nå er den i gang igjen, er svimmel og trett. Takler stress dårlig. Har trygghetsalarm selv om jeg er ung, kan falle om og svime av uten forvarsel /svimmelhet i forkant. Ser frisk ut, det er få som forstår seg på sykdommen og få som har den. Det finnes ingen medisiner som hjelper. Valium kan hjelpe, men det tar jeg lite av. Bruker høreapparat, men det har vært vanskelig med både munnbind, briller og høreapparatene. Anonymkode: c4bf3...c5d Interessert i hva slags sykdom du har? Har akkurat de symptomene selv men aldri fått noe hjelp eller utredning Anonymkode: 7860f...ec8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Idag fikk jeg en slags blackout. Det varte ikke lenge, kanskje bare ett sekund. Jeg visste plutselig ikke hvor jeg var, og da jeg innså hvor jeg var forsto jeg ikke hva jeg gjorde der. Det gikk jo fort over, men var veldig skummelt da det pågikk. Har en nevrologisk sykdom som minner om ms og er mye svimmel, men dette har jeg aldri opplevd før. Siste måneden har vært ganske travel og stressende. Jeg reiser mye frem og tilbake flere dager i uken med både buss og båt. Det blir ofte hele dagen på reise og jeg rekker ofte ikke mye annet enn å sove og spise. Jeg kommer selvfølgelig til å nevne dette for legen min neste gang jeg skal dit, og bestiller time snarlig om det skjer igjen. Jeg forstår selvfølgelig også at jeg ikke kan få medisinske råd her på kg, men er det andre som har opplevd lignende, og fikk vite hva som hendte? Litt info: Kvinne 43 år, normalvektig, drikker ikke, bruker ingen former for rus, sover nok, spiser sunt og nok, er ellers frisk. Anonymkode: a40a2...227 Ja dette lurer jeg også på hva skyldes. Anonymkode: 7860f...ec8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Interessert i hva slags sykdom du har? Har akkurat de symptomene selv men aldri fått noe hjelp eller utredning Anonymkode: 7860f...ec8 Meniere. Anonymkode: c4bf3...c5d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Meniere. Anonymkode: c4bf3...c5d Ta kontakt med Briskeby. Det dekkes av helfo. Anonymkode: c4bf3...c5d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Meniere. Anonymkode: c4bf3...c5d Jeg ble utredet for meniere da min sykdom ligner veldig, men er ikke det jeg har. Testet positivt på covid nå, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Ts Anonymkode: a40a2...227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå