AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg klarte ikke slutte å røyke, så jeg begynte med snus. Helt klart et bra valg, fordi nå har jeg ikke røyket på 6 mnd og det var HELT problemfritt. Pusten er mye bedre, huden finere osv. Men nå har jeg et annet problem. Etter at jeg hadde snuset i et par måneder, merket jeg en endring av svettelukten min. Det er ingen ekstremt fæl lukt, bare annerledes og veldig sterk. Og jeg må innrømme at den begynner å irritere meg kraftig. Er det flere som har merket dette pga snusbruk? Jeg prøvde å teste en dag ved å bruke mye mindre snus enn vanlig, og da syntes jeg også lukten ble mindre fremtredende. Mulig jeg innbiller meg ting, men hadde vært interessant å høre om flere har merket eller hørt om dette. Jeg har i hvertfall aldri kjent denne lukten tidligere. Finner lite om det på nett. Så ja, nå vurderer jeg å kutte snusen og heller bruke niktontyggis og lignende preparater da, for det vil kanskje ikke gi denne samme lukten...man kan jo håpe! Anonymkode: 1d0c1...910
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå