Scarlet Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Den siste timen har jeg kjent på en plutselig og intens dødsangst. Jeg har aldri vert redd for å dø før nå. Det skremmer meg det å ikke vite hvordan det føles å dø og hvordan det er å være død. Hvordan takler man dødsangst på best mulig måte? 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Scarlet skrev (42 minutter siden): Den siste timen har jeg kjent på en plutselig og intens dødsangst. Jeg har aldri vert redd for å dø før nå. Det skremmer meg det å ikke vite hvordan det føles å dø og hvordan det er å være død. Hvordan takler man dødsangst på best mulig måte? Ikke prøv å jag bort tankene, men prøv å ikke grave deg ned i dem. Et tips fra kognitiv: Sett deg behagelig i sofaen, sørg for at du er helt slapp i alle muskler. Så slapp at når du lener hodet tilbake blir munnen din åpen. Tenk på denne dødsangsten og når du når det verste punktet i angsten- Pust dypt inn og ut, mens du «kjenner» på hvert lem. Fot, legg, lår. Begge sider av kroppen. Ikke la deg avbryte av tankene, de kan bare være der, men ikke dull med dem. Strammer du deg, slapper du av igjen. På nytt og på nytt. det er en forferdelig følelse du har nå, men det går over. ❤️ Anonymkode: 964db...780
Scarlet Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 20.53): Ikke prøv å jag bort tankene, men prøv å ikke grave deg ned i dem. Et tips fra kognitiv: Sett deg behagelig i sofaen, sørg for at du er helt slapp i alle muskler. Så slapp at når du lener hodet tilbake blir munnen din åpen. Tenk på denne dødsangsten og når du når det verste punktet i angsten- Pust dypt inn og ut, mens du «kjenner» på hvert lem. Fot, legg, lår. Begge sider av kroppen. Ikke la deg avbryte av tankene, de kan bare være der, men ikke dull med dem. Strammer du deg, slapper du av igjen. På nytt og på nytt. det er en forferdelig følelse du har nå, men det går over. ❤️ Anonymkode: 964db...780 Takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå