AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #41 Del Skrevet 18. februar 2022 Sko 🥰 men jeg skal ha enda mer 😅 Anonymkode: 5c5f3...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #42 Del Skrevet 18. februar 2022 Aaakkurat nå har jeg veldig veldig mange puslespill. Men pusler og pusler og gir mange bort etter jeg ferdig med dem 😅 Ellers gøy å lese når folk har masse av ting som er litt snålt men som,til slutt, blir brukt Heier på dere. Hurra for det snåle vi gjør. Anonymkode: ff00b...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #43 Del Skrevet 18. februar 2022 Klær etter barna. Er veldig sentimentalt anlagt og klarer ikke å kvitte meg med så mye som jeg bør, særlig fra de var veldig små, klærne søte og de vokste så raskt at de ikke slet ut noe. Det hoper seg opp. Nå når de er litt større blir klærne mer slitt og en god del havner hos Fretex. Anonymkode: f693b...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 18. februar 2022 #44 Del Skrevet 18. februar 2022 Neglelakk! Spennende ingredienser til mat! "Dette blir bra for å lage rask og spennende middag!" "Må ha noe raskt og enkelt, lager bare havregrøt" Klær! "Jeg har ingenting ha på meg til festen i helga, må shoppe mer" "skal jeg ha på den nye buksa? Den passer ikke til toppen, jeg tar den gamle buksa... Har egentlig ikke lyst ha på den nye toppen likevel, vi tar den gamle favoritten" 🤷 Og en stor mengde munnbind i tøy 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #45 Del Skrevet 18. februar 2022 Ingenting. Hater å ha for mye ting og hater å handle. Anonymkode: e6f46...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #46 Del Skrevet 19. februar 2022 Har alt for mange jeans, har sikkert over 100 stk, men kjøper fortsatt flere Anonymkode: cdab8...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #47 Del Skrevet 19. februar 2022 Silkeskjerf. Anonymkode: 9bb24...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #48 Del Skrevet 19. februar 2022 Lyspærer. Jeg har en kasse full. Det er jo «kjekt å ha», men de minker langsomt og kassen tar opp for mye plass i garderobeskapet mitt. Anonymkode: 4a0c3...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #49 Del Skrevet 19. februar 2022 Samvittighet Anonymkode: 7b8ca...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 19. februar 2022 #50 Del Skrevet 19. februar 2022 Garn, ledninger, gamle mobiler, ladere, papirer som ikke er sortert (men holder på). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #51 Del Skrevet 19. februar 2022 Kort av alt mulig slag, julekort, bursdagskort, konfirmasjonskort🤷♀️ Har ikke hjerte til å kaste! Anonymkode: e2b96...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #52 Del Skrevet 19. februar 2022 Stearinlys. Jeg syns så mange er så fine at jeg ikke vil brenne de bort. Så da støver de ned i stedet.. Anonymkode: da9fc...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #53 Del Skrevet 19. februar 2022 Klær! Det er en skam hvor mye klær jeg har, men nå er det kjøpestopp ut 2022. Glass. Har så mange glass som jeg aldri bruker, men ønsker ikke kvitte meg med dem, heller. Samlet på en serie en stund, og hadde passe mengde, men så fikk jeg enormt mange i bursdagsgave, så nå har jeg knapt plass i skapet. Anonymkode: e0198...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #54 Del Skrevet 19. februar 2022 Sokker! Har abbonement på de,kunne nok hoppet over noen forsendelser, men glemmer det alltid.🤪 Anonymkode: b739b...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 19. februar 2022 #55 Del Skrevet 19. februar 2022 Servietter, av alle ting. Har det med å kjøpe servietter jeg synes er så fine, og når det kommer til stykke så har jeg ikke hjerte til å bruke dem. En gang hadde jeg et besøk som bare forsynte seg med servietter på kjøkkenet, uten å spørre, og hun bare tørket opp uten at det plaget henne at de var fine. Det var servietter med motiv av en søt fugl på, stakkars fuglen. Nå har jeg gjemt alle sammen så jeg har full kontroll på hva som blir brukt 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #56 Del Skrevet 19. februar 2022 Som gryende minimalist som prøver å kaste og selge det vi ikke bruker og trenger i hverdagen, vil jeg si at vi har for mange kopper, bøker i bokhylla, ølglass og diverse andre glass, krydderglass i krydderskuffa, og selvfølgelig klær. Vi har per nå to stekepanner for mange også, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan kvitte meg med dem. Prøver å redusere saker og ting som bare er i veien for det vi faktisk bruker, hver dag. Får frysninger av vedkommende over meg som ikke tåler at servietter blir brukt, men som må bruke oppbevaringsplass på ting som ikke blir sett på engang. Alt av servietter, telys, duftlys, gode såper osv. er jo til for å brukes. Samme med de som har fem parfymer (det var kanskje en underdrivelse for noen, men jeg har bare én og synes fem er mange). De er jo til for å brukes, og jeg skjønner ikke at en orker å ha skuffer og skap på badet fullt av saker som bare står/ligger der og slenger. Anonymkode: 20d13...3ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2022 #57 Del Skrevet 19. februar 2022 StellaNova skrev (På 18.2.2022 den 18.39): Sokker uten make, har ikke vett eller hjerte til å kvitte meg med dem. Noen ganger pusser jeg sko med en uheldig singel sokk, men ellers så har jeg en stor bag jeg ikke bruker som jeg putter dem i. Den er full..... --- Samme her! Jeg løste det til slutt ved å kjøpe en haug av like sokker, så da er det ikke så nøye lenger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #58 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 18.28): Jeg vil si bøker. Nå er det ikke helt ekstremt, men de tar plass og det er grenser på hvor mange ganger man faktisk leser en bok igjen. Akkurat der er jeg glad for at det finnes digitale løsninger. Anonymkode: 1047d...989 Er veldig hyggelig med bøker, stusselig når man besøker hjem uten bøker. Klær har jeg vel mye av, litt sneakerdilla, så litt mange der også. Anonymkode: 383df...5f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #59 Del Skrevet 19. februar 2022 Utstyr til kattene, de har mer enn nok av leker, matskåler etc. Anonymkode: 6fb68...e0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #60 Del Skrevet 20. februar 2022 Klær. Får ofte masse brukte klær av venninnene mine, mye fint som jeg bruker, men også mye som ikke passer meg. Men det er så fine klær at jeg ikke har hjerte til å gi de videre, det er skreddersydde kjoler og silkestoffer og merkeklær og mye flott 😭 Når jeg skriver dette her så innser jeg jo hvor utrolig teit jeg er, det er jo bedre at noen der ute går glede av disse klærne enn at de støver ned i skapet mitt! Skal søren meg sortere i morgen og levere de på Fretex. Anonymkode: eb2df...c2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå